کد خبر 1532960
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲

از قدیم گفته‌اند که اگر می‌خواهید بهترین نتیجه را از هر کاری بگیرید باید کار را به کاردانش بسپارید. در پروسه عمل زیبایی بینی هم اگر کار را به یک جراح باتجربه و متبحر نسپارید، ممکن است به جای رفع نقص کوچکی که در چهره داشتید، نواقص جدیدی هم به صورتتان اضافه شوند. با انتخاب یک پزشک کاربلد، بعد از عمل بینی می‌توانید شاهد یک نسخه زیباتر از چهره خود باشید. با توجه به اینکه انتخاب جراح بینی خوب دغدغه بسیاری از افرادی است که قصد دارند این عمل را انجام دهند، در این مطلب می‌خواهیم به معرفی یکی از جراحان کشور دکتر حامد عباسی متخصص گوش و حلق و بینی بپردازیم.

وب سایت دکتر حامد عباسی

انتخاب و معرفی جراح بینی در تهران

سوابق دکتر حامد عباسی

دکتر حامد عباسی متخصص گوش، حلق و بینی و یکی از جراحان شناخته شده در عرصه جراحی پلاستیک بینی و صورت هستند که فعالیت تخصصی خود را از سال ۱۳۸۷ پس از دریافت دانشنامه تخصص خود در زمینه گوش و حلق و بینی و سر و گردن شروع کردند. ایشان از همان ابتدای انتخاب حرفه پزشکی علاقه شدیدی به این علم داشتند و برای رسیدن به اهداف خود شبانه‌روز تلاش کردند. سوابق دکتر حامد عباسی به شرح زیر هستند:

· تجربه فعالیت و کار حرفه ای در کنار اساتید بزرگ و نام‌آشنای داخلی و خارجی

· عضو مرکز تحقیقات و انجمن راینولوژی ایران

· تجربه مطالعات و جراحی‌های متعدد و موفق

· حضور در سمینارها و کنگره‌های جراحی زیبایی در سراسر دنیا

· قرارگیری در زمره جراحان صاحب‌نظر این رشته

مروری بر تخصص‌های دکتر جراح بینی حامد عباسی

دکتر حامد عباسی جراح و متخصص گوش، حلق و بینی، دارای تجربه و تخصص بالا در انواع جراحی‌های زیبایی است. ایشان با استفاده از تجهیزات پیشرفته و روش‌های جراحی مدرن، به بیماران خود کمک می‌کند تا بهبودی سریع‌تر و با کمترین عوارض ممکن را دریافت کنند. در ادامه شما را با تخصص‌های این پزشک حاذق آشنا می‌کنیم:

جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی یکی از روش‌های معمول در زمینه زیبایی است که افراد زیادی در دنیای امروز به دنبال آن هستند، اما در این میان انتخاب متخصص باتجربه، در درجه اول قرار دارد. دکتر حامد عباسی در این حوزه یکی از جراحان ماهر و متخصص است که با استفاده از تجربه و دانش خود، ظاهر بینی دلخواه را به بیماران خود هدیه می‌دهد.

در این روش جراحی، دکتر عباسی با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته و مدرن، بینی بیمار را به شکلی متناسب با چهره و آرزوهای او تغییر می‌دهد. این عمل زیبایی، راهی برای بهبود ظاهر و افزایش اعتماد به‌ نفس است؛ به همین دلیل دکتر عباسی به دنبال افزایش علم در این زمینه بوده و خود را به روز نگه می‌دارد.

انتخاب و معرفی جراح بینی در تهران

جراحی ترمیمی بینی

بارها پیش‌آمده که مراجعین از ظاهر بینی عمل شده خود راضی نیستند و برای اصلاح به مطب دکتر عباسی مراجعه می‌کنند. جراحی ترمیمی بینی یکی از روش‌های پرکاربرد در زمینه جراحی زیبایی است که به‌منظور بهبود شکل و اندازه بینی نامناسب یا عمل شده انجام می‌شود. دکتر حامد عباسی در این زمینه به‌عنوان جراح پلاستیک بینی، تجربه بسیاری دارد و با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته و با کمک تجهیزاتی روزآمد، برای بیماران خود نتایج طبیعی و جذاب را رقم می‌زند.

او به هنگام مشاوره با هر بیمار، به‌دقت به نیازها و انتظارات او گوش می‌دهد و بر اساس آن بهترین روش را تعیین می‌کند. با توجه‌ به تجربه و مهارت‌های دکتر عباسی، می‌توانید با خیال راحت و با اعتماد به نتایج، جراحی خود را به ایشان بسپارید.

اتوپلاستی گوش

اتوپلاستی گوش، به‌ منظور تغییر شکل و اندازه گوش‌ها در صورت ناسازگار بودن اندازه گوش‌ها با سایر اجزای صورت، انجام می‌شود. برای اصلاح گوش‌های برجسته، کوچک، بزرگ یا ناسازگار با سایر ویژگی‌های صورت، می‌توانید این عمل زیبایی را انجام دهید. دکتر حامد عباسی در زمینه اتوپلاستی گوش، با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته و به‌روز، سبب زیبایی در ظاهر بیماران می‌شود و با توجه‌ به تجربه و دانش خود، می‌تواند بیماران را در مورد جزئیات فرایند اتوپلاستی گوش آگاه سازد و آن‌ها را در تصمیم‌گیری بهتر یاری کند. به‌علاوه، مراقبت‌های لازم پس از عمل را به بیمار گوشزد می‌کند تا بهترین نتیجه حاصل شود.

جراحی پروتز چانه

در این روش یک پروتز مصنوعی به‌ اندازه و شکل مورد نظر چانه بیمار، توسط عمل جراحی قرار می‌گیرد. این جراحی به افزایش حجم و شکل چانه، تغییر زاویه چانه و بهبود تعادل صورت کمک می‌کند. در حین جراحی، متخصص گوش و حلق و بینی دکتر حامد عباسی با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته، پروتز را با نازک کردن و روش‌های صحیح و استفاده از مواد طبیعی صورت، به شکلی طبیعی با صورت بیمار تطبیق می‌دهد.

در این جراحی، دکتر عباسی تخصص خود را در زمینه جراحی پروتز چانه به کار می‌گیرد و با استفاده از تجارب و دانش فنی، برای هر بیمار یک برنامه درمانی شخصی‌سازی شده ارائه می‌دهد. با توجه‌ به تمرکز دقیق و دقت بالای ایشان، بیماران، اعتماد ویژه‌ای به او دارند و از نتایج بسیار موفقیت‌آمیز این جراحی هیجان‌زده می شوند.

لیفت سانترال لب

یکی از روش‌های جدید و مؤثر در زمینه زیبایی صورت، لیفت سانترال لب است که توسط دکتر حامد عباسی، انجام می‌شود. این روش فاصله بین لب بالایی و بینی را کاهش داده و به دنبال آن زیبایی دوچندانی به چهره می‌بخشد.

جمع بندی

برای انجام جراحی زیبایی بینی، جراحی ترمیمی و سایر خدمات ارائه شده توسط این متخصص می‌توانید به‌راحتی میتوانید با مطب دکتر نماس بگیرید. دکتر عباسی با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته و جدید در این حوزه، به شما کمک می‌کند تا به نتیجه‌ای طبیعی و هماهنگ با صورت خود دست یابید.


این محتوا تبلیغاتی است و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس