«بن سلمان» متوهم است

عضو کمیته مرکزی جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین، ولی عهد عربستان را به دلیل حرکت در مسیر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به باد انتقاد گرفت.

به گزارش مشرق، «ماهر مزهر» عضو کمیته مرکزی جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین تاکید کرد که اقدام عربستان برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خطرناک‌ترین گام علیه مسأله فلسطین و تمام امت عربی به شمار می‌رود چرا که این کشور دارای وزنه سنگین در میان کشورهای عربی و اسلامی است.

وی در ادامه افزود: این اقدام خیانت در حق ملت فلسطین و آرمان اصلی و محوری امت ما به شمار می‌رود و به مثابه وارد آوردن خنجری به جسم مبارزان و مدافعان آرمان فلسطین خواهد بود.

مزهر تصریح کرد: ما در جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین اعلام می‌کنیم که از محمد بن سلمان ولی عهد عربستان استقبال نخواهیم کرد چرا که وی به صورت بی پروا به سمت برقراری روابط با رژیم جنایتکار صهیونیستی حرکت کرده و هدایای رایگان به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم تقدیم می‌کند تا وی به روند یهودی سازی قدس و گسترش شهرک سازی ها و هتک حرمت مقدسات ما ادامه داده و فلسطینی‌های بیشتری را قتل عام کند.

وی اضافه کرد: بن سلمان برگه بی گناهی نتانیاهو، بن گویر و اسموتریچ که رهبران این کابینه فاشیست هستند را امضا می‌کند؛ آنها کسانی هستند که دست به وحشیانه ترین اشکال نژادپرستی در حق ملت فلسطین زده اند.

مزهر تاکید کرد: بن سلمان اگر فکر می‌کند با دستیابی به تأسیسات هسته‌ای و پاک کردن جنایت خود در خصوص قتل وحشیانه جمال خاشقجی مقابل حزب دموکرات آمریکا می‌تواند به یک جایگاه ویژه در منطقه دست پیدا کند در توهم به سر می‌برد. وی تنها آلت دست صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در منطقه خواهد بود.

وی بیان کرد: کسی که از میوه این عادی سازی روابط در نهایت سود خواهد برد رژیم صهیونیستی است. این روند باعث نمی‌شود رژیم صهیونیستی در منطقه عادی جلوه کند بلکه این رژیم یک غده سرطانی است که باید از بین برود. فلسطینی‌ها و تمام ملت‌های عربی باید مقاومت بیشتری در برابر صهیونیست‌ها از خود نشان داده و هزینه‌های امنیتی این رژیم را بالا ببرند.

مزهر تصریح کرد: ما خواهان تشکیل جبهه مبارزه با عادی سازی روابط در بیروت طی ماه آتی بوده و از همه جریان‌های سیاسی و مخالفان عادی سازی روابط می‌خواهیم برای اتحاد بیشتر وارد عمل شوند. رژیم صهیونیستی به سمت نابودی حرکت می‌کند و ملت فلسطین در نهایت پیروز شده و بن سلمان و امثال وی جایی جز زباله دان تاریخ نخواهند داشت.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    0 0
    به درك! از خشم اين مزدورهاي عاشق سينه چاك صدام هم بايد ناراحت باشيم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس