کد خبر 1532296
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
یاد راموس ترس به دل رئال انداخت/ اما و اگر مادریدی‌ها برای مصدومیت مودریچ

پردراگ میاتوویچ پیشنهاد اینترمیامی به لوکا مودریچ را تایید کرده و احتمال می‌دهد که این بازیکن خیلی زود از رئال مادرید جدا شود.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین شایعات منتشر شده در مورد بازیکن کروات رئال مادرید، لوکا مودریچ می‌تواند دیر یا زود در کنار لئو مسی در اینترمیامی بازی کند. نیمکت‌نشینی او در این فصل در رئال مادرید به گمانه‌زنی‌ها در مورد جدایی او دامن زده است و برخی حتی می‌گویند که این بازیکن می‌تواند در پنجره نقل و انتقالات ژانویه در جستجوی دقایق بیشتر برای بازی از این تیم جدا شود. تعویض او در نیمه دوم در شکست مقابل اتلتیکو مادرید و دو تعویض اخیر او بر گمانه‌زنی‌ها افزوده است.

حقیقت این است که این بازیکن در رئال مادرید ماند و جنبه ورزشی را در اولویت قرار داد و منافع اقتصادی را در پس زمینه گذاشت. ستاره کروات پیشنهاد فوق‌العاده‌ای از عربستان داشت اما ترجیح داد به رقابت در بالاترین سطح ادامه دهد، اگرچه می‌دانست در این فصل در ۳۸ سالگی دقایق کمتری نسبت به همیشه خواهد داشت. با این حال ممکن است پس از یک ماه و نیم نظر خود را تغییر داده باشد.

به گفته پردراگ میاتوویچ، بازیکن و مدیر ورزشی سابق رئال مادرید، مودریچ وسوسه شده که به مسی و دیوید بکام در اینترمیامی بپیوندد. میاتوویچ گفت: «او از تیم‌های زیادی در ایالات متحده و به ویژه از این تیم پیشنهاداتی دریافت کرده و قبلاً یک پیشنهاد از عربستان سعودی داشت اما می‌خواست در مادرید بماند. خود مسی شخصاً از این انتقال خوشحال خواهد شد. چندی پیش مودریچ با بکام در کرواسی ملاقات کرد و با هم ناهار خوردند.»

بیش از یک ماه پیش، مودریچ و بکام در تعطیلات با هم دیدار کردند و عکسی را با هم در ساحل آپلود کردند که باعث انواع گمانه‌زنی‌ها شد. احتمال جدایی در ژانویه مشروط به مسابقات قهرمانی اروپا در تابستان آینده با کرواسی است که می‌تواند جدایی او را تا فصل آینده به تعویق بیندازد. علاوه بر این، رئال مادرید کمی از نظر تعداد بازیکن کمبود دارد و خروج عجولانه این بازیکن کهنه‌کار می‌تواند آنها را مجبور به خرید بازیکن کند.

چند هفته آینده می‌تواند برای آینده مودریچ حیاتی باشد. کارلو آنچلوتی باید این شرایط را مدیریت کند و وقتی صحبت از یکی از اسطوره‌های باشگاه می‌شود، همه چیز پیچیده می‌شود. در این بین، اینترمیامی در انتظار است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس