فرمانده نیروی قدس سپاه: راهپیمایی اربعین، رزمایشی در جهت ایجاد آمادگی برای ظهور است

سردار «قاآنی» با اشاره به افزایش رونق و وسعت مراسم اربعین حسینی در هر سال، گفت: این مراسم رزمایش، لشکرکشی و ایجاد آمادگی برای زمان ظهور امام زمان (عج) است.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش تجلیل از موکب‌داران نمونه کشور که صبح امروز (یکشنبه) در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه برگزار شد، اظهار داشت: شما عزیزان مسیر مقاومتی نبی اکرم (ص) را به پرچم‌داری سالار شهیدان امام حسین (ع) ترویج می‌کنید.

سردار قاآنی ادامه داد: به‌عنوان برادر کوچک شما از برادران عزیزی که مسیر اربعین حسینی (ع) را مزیّن و با اقدامات خود اثبات کردند که محبت به سالار شهیدان امام حسین (ع) را چگونه می‌توان ابراز کرد، تشکر می‌کنم.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه شما موکب‌داران عزیز رونق‌بخش اربعین حسینی هستید، افزود: هر ساله مراسم اربعین حسینی پر رونق‌تر از سال‌های گذشته با تلاش شما عزیزان رونق و وسعت بیشتری پیدا می‌کند.

وی با اشاره به ارادت کم‌نظیر موکب‌داران به سالار شهیدان، اضافه کرد: میزبان اربعین عراقی‌ها هستند و شما موکب‌داران عزیز به این میزبان‌ها کمک می‌کنید. ما باید در میزبانی اربعین به عراقی‌ها اصالت دهیم.

سردار قاآنی گفت: کاملاً حس اربعین حسینی را در وجود موکب‌داران اربعین می‌بینیم؛ همه حس می‌کنند که موکب‌ها از زائران پذیرایی می‌کنند، اما در وجودش این حسی دارد که این موکب یکی از قرارگاه‌هایی است که از وجود امام زمان (عج) پذیرایی می‌کند.

فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح کرد: مراسم اربعین حسینی یک رزمایش و لشکر کشی و ایجاد آمادگی برای زمان ظهور امام زمان (عج) است؛ موکب‌داران پیشقراولان ظهور امام زمان (عج) هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    2 0
    اوره سازها ادعای بدهی ناچیز خوراکشان به دولت را دارند ، متانول ساز ها ادعای گرانی خوراکشان . فعلا هر دو طرف فاسد دارند مردم را اهرم کرده و برای منافع خود استفاده می کنند . وزارت نفت را شفاف کنید . قیمت ها را شناور کنید بدون افراط و تفریط . حق مردم را بستانید
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
      2 2
      چقدرم حرفهات راسته خخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس