برنامه ویژه یحیی برای مهار بهترین گلزن الدحیل/ فورواردی که در ۷۲ ساعت ۵ گل به استقلال زد

سرمربی آرژانتینی تیم الدحیل قطعاً برای گلزنی به پرسپولیس امیدش را به مهاجم کنیایی خود معطوف کرده است.

به گزارش مشرق، «مایکل اولونگا» مهاجم ۲۹ ساله کنیایی الدحیل بهترین گلزن این تیم تا اینجای فصل به شمار می‌رود.

اولونگا در جمع مهاجمان تیم الدحیل که تقریبا هر کدام یک گل به ثمر رسانده‌اند توانسته با به ثمر رساندن ۵ گل در رقابت‌های این فصل آمار مطلوب میانگین یک گل در هر ۵ مسابقه قبلی الدحیل را برای خود بر جای بگذارد. اولونگا با ۱۹۳ سانتی متر قد و قدرت بدنی بالا فورواردی سرزن و پا به توپ است که قدرت مانور درون محوطه ۱۸ قدم به ویژه توپ‌های ارسالی روی محوطه ۶ قدم را دارد. او سابقه گلزنی به استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را نیز در کارنامه دارد.

استقلال در فصل ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان آسیا برابر الدحیل شب‌های تلخی را پشت سر گذاشت. اولونگا در بازی رفت برابر آبی‌پوشان هت‌تریک کرد و ۷۲ ساعت بعد در بازی برگشت هم ۲ گل زد. این مهاجم چندی بعد ۲ گل هم در مصاف با تیم سپاهان به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید:

دو گزینه برای یک پست حساس پرسپولیس در قطر

از اردوی تیم پرسپولیس خبر می‌رسد فیلم مسابقات اخیر تیم الدحیل به ویژه بازی آخر این تیم مقابل المریخه بارها توسط کادر فنی بازبینی شده و این موضوع به اطلاع بازیکنان پرسپولیس نیز رسیده است. سرمربی پرسپولیس در نظر دارد مهاجمان تیم الدحیل را به دقت توسط هافبک‌های دفاعی و مدافعان پرسپولیس از کار بیندازد اما این بازیکن کنیایی همراه با دیگر مهاجم فرانسوی این تیم «ایساک حاجی» در هر ۵ مسابقه الدحیل در این فصل به میدان رفته‌اند و جزو خطرناک‌ترین بازیکنان این تیم به شمار می‌روند که سرمربی الدحیل اعتقاد ویژه ای به این دو دارد.

مرتضی پورعلی گنجی؛ محمد حسین کنعانی زادگان؛ دانیال اسماعیلی فر و علی نعمتی ۴ مدافع خطی تیم یحیی گل محمدی هستند که وظیفه پوشش داخل و بیرون از محوطه جریمه را بر عهده دارند و درباره این بازیکن نیز تمرینات ویژه ای را زیر نظر یحیی گل محمدی برگزار کرده اند.

دیدار این دو تیم فردا شب و از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه اختصاصی الدحیل برگزار می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • رضا IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    21 8
    پیشنهاد می کنم دو قالیچه ابریشمی با استفاده از ارث پدری بابامسعودشون و باباحمیدشون بخرند و به او اهدا کنند تا او هم مثل رونالدو در میدان بجای بازی قدم بزند!!
    • رضا IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
      3 3
      حتما اونکه بابا حمیدتون بود غصه نخور یک روزم میرسه بالاخره جامو بگیرید ناراحت نباش جامو میگیرید حتما
    • تاااااااج IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
      5 5
      انتخاب قالیچه هم با سلیقه افشین پیروانی باشه چون فرش شناس قهاری هست.
    • مافیا IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
      1 1
      🤣🤣🤣🤣
    • رضا IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
      6 1
      میزان فرهنگ وسواد افراد مدعی هوادار تیم استقلال ههههه
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
      3 1
      شما چوستقلالیها به غیر از حسادت به سرورتون و مثل پیر زن جر جر کردن کار دیگه ای هم بلدین؟
    • ششتایی های العین IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
      1 0
      چقدر داری فشار میخوری. بعد از حمایت های بی حد و اندازه ازتون شد واقعا خیلی پر رو تشریف دارید هوادارخردسال
  • جلیل IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    2 0
    یعنی باز میخواد از گولسیانی استفاده نکنه!!!؟؟وای که چقدر این گلمحمدی لجباز و ...شده،واقعا یکی بگه علت استفاده نکردن ونابود کردن گولسیانی با اون همه ذوق وشوق وتعصبی که بازی میکرد وواقعا هر 4نفری که نام برده به گرد پای گولسیانی هم نمیرسنداز هر نظرالبته...!!!؟؟وتا مثل مثلا هنانوف وبقیه فوتبالش را نابود نکنه دست بردار نیست،چرا واقعا!!!؟؟
  • هادی IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    1 0
    مدافعان پرسپولیس رونالدو رو بسته بودند, این که ازرونالدو بالاتر نیست. اگر ترابی مصدوم نمیشد.یا سرلک کارت آبکی نمیگفت و اخراج نمیشد النصرو میبردیم. اگر اتفاق عجیب غریبی رخ نده میبریم , خاطرتون جمع.
  • مسعود IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    0 0
    دقیقا مثل عمر خریبین
  • کارگر IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    0 1
    آخی آخی آخی اینجا لنگ بابا ندارد لنگ بابا ندارد همه با هم لنگ بابا ندارد اینجا دیگر خبری از وزارت ورزش کمیته داوران سازمان لیگ و .......جلیل و خلیل و علیل پ و کبیر و همچنین اسنپ نیست اینجا بازیها عادلانه هست فقط تنها کاری که ازشون بر میاد اینه که استقلال رو حذف کنن یا منحل کنن یا تضعیف کنن فقط
  • آریا IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    0 1
    نظرات هواداران کیسه رو زیاد جدی نگیرین . این بدبختا سالهاست زیرشن . آسیا هم که اینا تمام افتخارشون جام های چهارجانبه دوره مظفرالدین شاهه.سالها قبل به یه تیم درست حسابی خوردن که اونم نتیجش ۵ گلی بود که این بزرگوار بهشون چپوند. اینا هیچ درکی از بازی‌هایی که رونالدو و نیمار و امثال اینها توش هستن ندارن .
    • تاااااااج IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
      0 0
      عزیزم هنوزم آیا جای جامهای آسیایی تاج، درد میکنه یخ توصیه میشه
  • محمد IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    0 0
    پفیوز بگو استقلال صدر نشین همون گروه شد والدحیل حذف شد
  • سید IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    0 0
    پرسپولیس با کیسه فرق داره کیسه قهرمان دسته سه کشور .پرسپولیس قهرمان ایران .کلا پرسپولیس فقط اومده قهرمان ایران بشه تا حق بعقیه تیما رو بگیره .کیسه باشگاه بی درو پیکر
  • جهان IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    0 0
    الونگا پدرکیسهکشاهست
  • Farzad_tajiiiii SE ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    1 0
    لنگی کثیف اگر گلم خوردیم نشدیم عروس آسیا تو کل دورانی که لنگ رفته آسیا تونسته به مرحله بعد صعود کنه اخه چون اونجا فدراسیون و داوری نیس کمکشون کنن برن بالا تا دنیا دنیاس تاج کبیر سروره لنگ حقیره لنگی جااااااااان💙💙💙💙👑🔥

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس