نخستین واکنش سیلوا به محکومیت سنگین استقلال/ استقلالی‌ها هر چیزی را می‌شنوند باور نکنند!

مدافع سابق تیم استقلال گفت: از استقلالی‌ها درخواست دارم که هر چیزی را می‌شنوند باور نکنند؛ هواداران استقلال تا ابد در قلب من خواهند ماند.

به گزارش مشرق، این روزها شرایط باشگاه استقلال به هیچ‌وجه مطلوب نیست. قهر و آشتی جواد نکونام و علی خطیر از یک‌سو و مشکلات این تیم در جذب بازیکنان جدید از جمله مشکلات تمام‌نشدنی آبی‌ها در فصل جاری است.

در این شرایط دیروز صحبت‌هایی در خصوص محکومیت سنگین باشگاه استقلال توسط رافائل سیلوا مطرح شد. او در پنجره زمستانی لیگ بیست‌ویکم و به عنوان سهمیه بازیکن آزاد از الفیصلی عربستان به استقلال پیوست و در ترکیب تیم فرهاد مجیدی عملکرد خوبی داشت. سیلوا به همراه دانشگر و غلامی توانست رکورد بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر را به ثبت برساند و آبی‌ها نیز بدون شکست قهرمان شدند.

بیشتر بخوانید:

شوک فیفا به استقلال؛ محکومیت جدید از برزیل

قرارداد مدافع برزیلی استقلال در پایان فصل گذشته به پایان رسید و مصطفی آجورلو قرارداد ۲ ساله‌ای را با این بازیکن به امضا رساند که طی آن او برای هر فصل مبلغ ۵۰۰هزار دلار دریافت می‌کرد. علاوه بر این سیلوا مبلغ ۳۰۰هزار دلار از فصل قبل طلب داشت و پس از ارسال چند نوتیس (اخطار)، نهایتا ایران و استقلال را ترک کرد و به کشورش بازگشت. در این بین خبر رسید که او با طرح شکایتی از باشگاه، خواستار دریافت مطالباتش از لیگ بیست‌ودوم شد. علاوه بر این، سیلوا اعلام کرد که ۵۰۰هزار دلار مبلغ قراردادش از فصل کنونی را نیز از آبی‌ها می‌خواهد تا رقم درخواستی‌اش به عدد ۸۰۰هزار دلار برسد. در این شرایط و با توجه به قیمت فعلی نرخ ارز، استقلال باید رقمی در حدود ۴۰ میلیارد تومان به این بازیکن بپردازد.

برای مشخص شدن موضوع ارتباطی با این بازیکن برزیلی برقرار کردیم و او چنین واکنشی به محکومیت باشگاه استقلال نشان داد: در چند روز گذشته رسانه‌های ایرانی صحبت‌هایی در خصوص اینکه با شکایت به فیفا می‌خواستم ۵۰۰ هزار دلار بیشتر بابت قراردادم دریافت کنم، مطرح کردند که البته باید بگویم که این موضوع به هیچ‌وجه صحیح نیست. از استقلالی‌ها درخواست دارم که هر چیزی را می‌شنوند باور نکنند. هواداران استقلال تا ابد در قلب من خواهند ماند.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    2 1
    هواداران استقلال تا ابد در قلب من خواهند ماند!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس