عضو تیم ملی هاکی: هدف کسب قهرمانی مسابقات آسیایی تایلند است

عضو تیم ملی هاکی داخل سالن جمهوری اسلامی با بیان اینکه رتبه تیم ملی هاکی ایران در آسیا اول و در جهان سوم است، گفت: هدف اصلی ما کسب عنوان قهرمانی مسابقات آسیایی پیش‌رو در تایلند است.

به گزارش مشرق، "ساسان حاتمی" در گفتگویی اظهار داشت: هاکی اولین ورزش تیمی است که مقام جهانی دارد ولی جزو ورزش‌های درجه سوم محسوب می‌شود و ورزشکاران این رشته از هیچ ارگان و سازمانی حمایت نمی‌شوند، اما "بهرام قدیمی" به عنوان رییس فدراسیون، تلاش زیادی کرد تا از ملی‌پوشان حمایت شود.

وی با اشاره به مسابقات آسیایی پیش‌رو در کشور تایلند، افزود: از ابتدای امسال تمرینات آماده‌سازی برای حضور در مسابقات آسیایی را به صورت مستمر دنبال کردم و تمامی تلاش خود را بکار خواهم گرفت تا با آمادگی کامل در این رویداد حضور پیدا کنم.

عضو تیم ملی هاکی داخل سالن یادآور شد: با وجود کمبود امکانات در استان ایلام، هم‌اکنون تمرینات خود را به صورت هفتگی انجام می‌دهم و تمامی تلاش خود را برای افتخار آفرینی دوباره کشورمان در مسابقات آسیایی به همراه دیگر ملی پوشان خواهم کرد.

حاتمی بیان کرد: چند ماه پیش و در مسابقات جام جهانی هاکی داخل سالن که در کشور آفریقای جنوبی برگزار شد تیم ملی ایران توانست عنوان سوم جام جهانی را کسب کند و بار دیگر افتخاری بزرگ را برای کشورمان به ارمغان آورد.

وی در خصوص اینکه الان در چه تیم باشگاهی حضور دارد، ادامه داد: در حال حاضر عضو تیم "پلیس گوجو قاضی‌انتپ" کشور ترکیه هستم که به زودی و بعد از مسابقات آسیایی در کشور تایلند خود را برای مسابقات جام باشگاه‌های اروپا آماده خواهم کرد.

عضو ۱۴ ساله تیم ملی هاکی داخل سالن ایران افزود: خیلی دوست دارم در یک باشگاه دیگر اروپایی که در مرکز اروپا باشد بازی کنم ‌تمام تلاش خود را خواهم کرد تا با درخشش در تیم ملی و مسابقات آسیایی و جهانی بتوانم به این هدف اصلی خود برسم و این اتفاق خوب را رقم بزنم.

حاتمی در خصوص وضعیت تیم هاکی داخل سالن استان ایلام هم گفت: تیم هاکی استان ایلام با وجود ورزشکاران با استعدادی که دارد برای ۲ سال متوالی در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ توانست عنوان قهرمانی لیگ برتر کشور را کسب کند، امیداوریم امسال هم با حمایت اداره ورزش و جوانان استان ایلام و سایر نهادهای این تیم منسجم جمع شوند و برای بار سوم بتوانیم قهرمان لیگ برتر کشور شویم.

مقام قهرمانی آسیا (۲۰۰۹ مالزی)، مقام اول جام ملت های اسیا(۲۰۱۲تایلند)، بهترین دروازبان آسیا ۲۰۱۲، مقام اول جام ملت های آسیا (۲۰۱۳چین تایپه)، مقام اول جام ملت های آسیا (۲۰۱۴ قزاقستان)مقام اول جام ملت های آسیا (۲۰۱۵قطر) مقام قهرمانی جام ملت های آسیا (۲۰۱۹تایلند) حضور در جام جهانی لهستان ۲۰۱۱مقام قهرمانی جام جهانی کوچک ۲۰۱۴روسیه مقام قهرمانی جام جهانی کوچک در (کرواسی ۲.۰۱۷)، مقام سوم جام جهانی کوچک( اتریش ۲۰۱۸)، مقام چهارم جام جهانی (آلمان ۲۰۱۴)، مقام سوم جام جهانی( ۱۲۱۸ آلمان)، بهترین دروازبان جهان در سال ۲۰۱۸، مقام سوم جام جهانی آفریقای جنوبی ۲۰۲۳ از جمله عناوین و افتخارات این ورزشکار ایلام در عضویت تیم ملی هاکی ایران بوده است.

کسب عنوان ۲ بار مقام قهرمانی با تیم "پلیس گوجو ترکیه"، مقام قهرمانی سوپر لیگ هاکی چمنی تیم "پلیس گوجو ترکیه"، در سال ۲۰۲۰۵با بعنوان بهترین دروازبان ایران، کسب پنج عنوان بهترین دروازبان ایران، بهترین دروازبان آسیا در سال ۲۰۱۲، بهترین دروازبان جهان در سال ۲۰۱۸، بهترین دروازبان لیگ ترکیه در سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ و بهترین بازیکن زمین در بازی رده بندی جام جهانی آفریقای جنوبی ۲۰۲۳ از دیگر افتخارات و عناوین ساسان حاتمی ورزشکار تیم ملی هاکی ایران است.

حاتمی در مجموع تعداد ۱۵۷ بازی ملی را در کارنامه خود در عضویت تیم ملی هاکی داخل سالن ایران دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس