مهمترین مولفه نیروی زمینی تولید امنیت پایدار است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: مهمترین مؤلفه نیروی زمینی ارتش مراقبت هوشمندانه از مرزها و تولید امنیت پایدار است.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با تاکید بر منویات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) مبنی بر لزوم اشراف اطلاعاتی در تمامی حوزه‌ها، گفت: اشراف اطلاعاتی به معنای توانایی عمق‌بخشی به اطلاعات و مخصوصاً هوشمند کردن شبکه اطلاعات است.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به تغیر ساختار نیروی زمینی ارتش در سال‌های اخیر افزود: مهمترین بخش تغییر ساختار نیروی زمینی ارتش در حوزه یگان‌های اطلاعاتی است، این یگان‌ها به منظور اشراف اطلاعاتی و عمق‌بخشیدن به اطلاعات و جمع‌آوری آن به صورت هوشمندانه نیاز به سازمان، آموزش و تجهیزات ویژه‌ای داشته‌اند که امروز در جدول سازمان برای آنها پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی تجهیزات و تسلیحاتی که امروز به یگان‌های اطلاعاتی نیروی زمینی به منظور جمع‌آوری اطلاعات در عمق هدف و به‌صورت کاملاً هوشمندانه به یگان‌های نیروی زمینی ارتش واگذار شده است کاملاً بومی و توسط صنایع وزرات دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شرکت‌های دانش‌بنیان، جهاد خودکفایی و رزمندگان متخصص و توانمند اسلام است.

امیر سرتیپ حیدری ادامه داد: امروز در این مراسم انواع پهپادها، رادارها، مولتی‌روتر، دوربین‌های اپتیکی و سامانه‌های نظارتی متحرک به منظور اشراف کامل اطلاعاتی، جمع‌آوری اطلاعات در عمق هدف و مراقبت هوشمندانه از مرزهای کشور به یگان‌های اطلاعاتی نیروی زمینی ارتش ملحق شدند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در خصوص الحاق تجهیزات نوین اطلاعاتی به یگان‌های اطلاعات نیروی زمینی ارتش گفت: این تجهیزات و تسلیحات برای هیچ کشوری تهدید محسوب نمی‌شوند و فقط به منظور مراقبت هوشمندانه از مرزهای کشور و تولید امنیت پایدار است.

گفتنی است مراسم الحاق تجهیزات اطلاعاتی نوین نیروی زمینی ارتش با حضور امیر سرلشکر حسین حسن سعدی جانشین قرارگاه مرکزی حضرت خاتم (ص) و جمعی از فرماندهان و مسئولان اطلاعاتی ارتش و ستاد کل نیروهای مسلح با محوریت معاونت اطلاعات نیروی زمینی ارتش در ستاد این نیرو برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس