رئیسی: ساخت ماهواره «نور 3» نشان داد که تهدید اثری در عزم دانشمندان ایرانی ندارد

رئیس‌جمهور ساخت و تزریق موفقیت‌آمیز ماهواره ایرانی نور ۳ را به مدار ۴۵۰ کیلومتری زمین، به همه مردم ایران تبریک گفت و از تمام دست‌اندرکاران صنعت فضایی کشور قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، در پیامی ضمن تبریک ساخت و تزریق موفقیت‌آمیز ماهواره ایرانی نور ۳ به مدار ۴۵۰ کیلومتری زمین با ماهواره‌بر ایرانی قاصد، این موفقیت ملی را حاصل توجه دولت مردمی به صنعت فضایی و نشانه دیگری از ناکارآمدی تحریم و تهدید دشمن مقابل عزم و اراده متخصصان و دانشمندان کشور دانسته و از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان فضایی ایران خواست، مسیر رشد پرشتاب صنعت فضایی در کشور را بیش از گذشته هموار نمایند.

متن پیام رئیس‌جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ساخت و تزریق موفق ماهواره ایرانی نور۳ با ماهواره‌بر ایرانی قاصد، به مدار ۴۵۰ کیلومتری زمین توسط متخصصان فضایی کشور، بار دیگر نشان داد که تهدید و تحریم اثری بر عزم و اراده دانشمندان جوان عزیز برای پیشرفت و تعالی ایران اسلامی ندارد. این موفقیت ملی را که تجلی باور ما می‌توانیم و حاصل توجه دولت مردمی به صنعت فضایی و مصوبات شورای‌عالی فضایی بوده است، به همه مردم، تلاشگران صنعت فضایی کشور، سازمان فضایی ایران و علی‌الخصوص متخصصین فضایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک می‌گویم و از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان فضایی ایران می‌خواهم، مسیر رشد پرشتاب صنعت فضایی در کشور را بیش از گذشته هموار نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدالله IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    5 5
    ماشاءالله.دست مریزاد.
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    7 5
    درد و بلات بخوره تو سر عمله بیکاره انگلیس. ژیگول بیعرضه بود.
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    6 5
    چقدر عشقه این رئیسی
  • FR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    0 1
    وظیفه تک تک شما روسگدایان وطنی به عنوان سگهای کاخ دربار کرملین جانفشانی در راه ارباب پوتین است در نبود پریگوژین رهبر واگنر به جبهه های جنگ اوکراین و روسیه بشتابید و به عنوان مدافعان کرملین بجنگید و به درک واصل شوید که اگر خدای نخواسته شکستی برای روسیه در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس