کد خبر 1530660
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
خبر شوکه‌کننده و تلخ برای ستاره فرانسوی؛ مدافع سابق بارسلونا ضربه مغزی شد + عکس

ستاره سابق تیم ملی فرانسه و بارسلونا در جریان بازی شب گذشته لیل دچار ضربه مغزی شد.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه تیم لیل فرانسه در ورزشگاه خانگی خود یعنی پیر مائوروی به مصاف تیم رنس رفت که در پایان این بازی با شکست ۲ بر یک لیل برابر رنس همراه شد.

لیل در حالی در این بازی برابر میهمان خود شکست خورد که در ابتدای نیمه دوم پائولو فونسکا مجبور شد ساموئل اومتیتی مدافع خود را به دلیل مصدومیت تعویض کند. در دقیقه ۳۴ بازی روی یک صحنه اومتیتی با جونیا ایتو مهاجم ژاپنی رنس برخورد شدیدی از ناحیه سر داشت که همین موضوع باعث مصدومیت این بازیکن شد. مدافع سابق تیم ملی فرانسه اگرچه در نیمه اول به بازی خود ادامه داد اما در بین دو نیمه در رختکن دچار سردردهای عجیبی شد و نتوانست به بازی ادامه دهد و در نهایت الکساندر ریبریو به جای این مدافع به میدان آمد.

در پایان این بازی فونسکا سرمربی لیل در نشست خبری اعلام کرد مدافع فرانسوی این تیم راهی بیمارستان شده است. وی در این نشست گفت: اومتیتی در بیمارستان است. او ضربه مغزی شده است. منتظر نتیجه آزمایشات پزشکی هستیم. ممکن است او نتواند در بازی بعدی ما بازی کند.

وضعیت مدافع سابق تیم ملی فرانسه که با این تیم قهرمان جهان در سال ۲۰۱۸ شده بود، هنوز مشخص نشده است.

مدافع سابق بارسلونا ضربه مغزی شد +عکس

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    0 0
    فوتبال هم ورزشی خرکی هست
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    0 2
    ضربه مغزی شد ولی خوشحاله که با اینکه خارجیه نموند و ببینه حکومت ایران داره راه گذر و مرز ارمنستان رو به ترکیه می بخشه‌بخاطر تهدید هاکان فیدان!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس