عامل انتشار محتواهای تشویش اذهان عمومی در زاهدان دستگیر شد

زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری ادمین پیج اینستاگرامی که محتوای تفرقه افکنانه و ترغیب به اغتشاش منتشر می‌کرد، خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرداردوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر گفت: بر اساس رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی و گزارش‌های متعدد دریافتی از سوی کاربران به پلیس فتا مشخص شد فردی با اهداف مختلف از جمله تشویش اذهان عمومی و اخلال در نظم و امنیت اقدام به تهیه و انتشار کلیپ‌هایی در فضای مجازی با مضامین مختلف می‌کند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار متخصصان پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پس از انجام اقدامات فنی و عملیاتی، فردی که اقدام به انتشار این گونه محتواهای غیرقانونی می‌کرد، دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات و اقرار به بزه انتسابی و همچنین پاک سازی صفحات مجازی، به جهت تعیین تکلیف قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: با توجه به اینکه دشمنان در روزهای اخیر اقدام به انتشار انواع محتواها به منظور برهم زدن نظم و آرامش مردم استان می‌کنند به تمامی کاربران فضای مجازی توصیه کرد ضمن بهره برداری صحیح از فضای سایبر از انتشار هرگونه کلیپ صوتی و تصویری در تضاد با امنیت و آرامش مردم و همچنین در تضاد با ارزش‌ها و هنجارهای اجتماعی، اکیداً اجتناب کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    1 0
    اعتراض واغتشاش یکی شده
    • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      0 0
      بیشتر از نظر منافقان یکی شده، وگرنه هر انسان عاقلی می‌فهمه معترض اعتراض می‌کنه ،نه اغتشاش
    • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      1 0
      اعتراضی که محرکش رسانه‌های معاند و مروج خشونت و نفرت و خطبه‌های شیطانی عبدالحمیدست و نتیجه اش شهادت بهترین فرزندان این آب و خاک ( پلیس امنیت و بسیجیان عزیز) است اغتشاش و آشوب ست و باید برخورد قاطع امنیتی شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس