سناتور حامی «زن، زندگی، آزادی» رشوه‌گیر از آب درآمد!

«باب منندز» سناتور حزب دموکرات آمریکا از ایالت نیوجرسی و همسرش روز جمعه ۲۲ سپتامبر از سوی دادستان‌های فدرال به اخذ رشوه متهم شدند.

به گزارش مشرق، دادستان‌های فدرال اعلام کردند که در بازرسی از خانه «باب منندز» سناتور حزب دموکرات آمریکا، معادل ۱۰۰ هزار دلار شمش طلا و ۴۸۰ هزار دلار پول نقد پنهان شده کشف شده است.

سناتور حامی «زن، زندگی، آزادی» رشوه‌گیر از آب درآمد!+ عکس


اتهامات مطرح‌شده علیه این سناتور پس از تحقیقات درباره معاملات یک تاجر اهل نیوجرسی که از دوستان همسر منندز بوده، وارد شده است. بر اساس تحقیقات انجام شده، این تاجر توانسته بود انحصار واردات گوشت با ذبح اسلامی به آمریکا را از دولت مصر به‌دست آورد.

منندز کیست؟

«باب منندز» سناتور ایالت نیوجرسی در مجلس سنای ایالات متحده آمریکاست. منندز در یک سال اخیر به عنوان یکی از ضد ایرانی‌ترین سناتور آمریکا در اغتشاشات و رسانه‌های معاند مطرح شده است. تعداد مطالب منتشر شده از باب منندز به عنوان حامی اغتشاشات در رسانه‌های معاند بسیار زیاد است.

سناتور حامی «زن، زندگی، آزادی» رشوه‌گیر از آب درآمد!+ عکس


«باب منندز» حتی در نشست حاشیه‌ای کنفرانس امنیتی مونیخ علیه ایران حضور پیدا کرد. این سناتور پرکار اپوزیسیون که در ایام اغتشاشات عملا میدان‌داری می‌کرد حالا فساد او در رسانه‌های جهان تیتر یک شده است.

سناتور حامی «زن، زندگی، آزادی» رشوه‌گیر از آب درآمد!+ عکس


منندز نه تنها در بین سلطنت‌طلبان جولان می‌داد بلکه در بین منافقین هم به عنوان سناتور حامی جریان منافقین شناخته می‌شود.

سناتور حامی «زن، زندگی، آزادی» رشوه‌گیر از آب درآمد!+ عکس


لازم به ذکر است که پیش از این «ائتلاف منشور همبستگی» به قهر و اختلافات اعضای این ائتلاف ختم شد و پرونده این اتحاد در عرض ۴۳ روز بسته شد! حامد اسماعیلیون اولین کسی بود که اختلافات این منشور را علنی کرد. او در خصوص خروج از این منشور گفت «متاسفانه کار در گروه همبستگی به خوبی پیش نرفت. گروه‌های فشار از بیرون از جمع با شیوه‌های غیردموکراتیک می‌کوشیدند مواضع خود را بر جمع تحمیل کنند. تحمیل نظر در دموکراسی نمی‌گنجد و توافق اعضای گروه، نه فقط عضوی از آن، از شرایط حرکت دموکراتیک است.» اسماعیلیون در مصاحبه با اینترنشنال، دیکتاتوری رضا پهلوی را عامل این تصمیم دانست و گفت که «نظر پهلوی مخالف نظر اکثریت جمع بود. او بحث‌های درون این شورا را به بیرون انتقال می‌داد.»

سناتور حامی «زن، زندگی، آزادی» رشوه‌گیر از آب درآمد!+ عکس


با رسوایی یکی دیگر از گردانندگان اغتشاشات و حامی اپوزیسیون به‌نام باب منندز، دوباره هیمنه پوچ مدعیان آزادی ایران فرو ریخته است. اپوزیسیونی که منندز را در جلسات خود می‌نشاند حالا روزه سکوت گرفته و درباره شائبه رشوه‌گیری این شخص از اپوزیسیون برای همراهی اغتشاشات، روشنگری نکرده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • انقلاب زاده IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    0 0
    چخبر از جوزف بورل
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    0 0
    یعنی یه ادم تو اینها پیدا نمیشه کسانی که بوی از انسانیت واخلاق وجوانمردی نبردند وفقط فقط حرف مفت میزنن به زمین گرم بخورید امین
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    0 0
    این بیشرفا فقط پول می‌شناسن و بیشرفی
  • BE ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    0 0
    جالب اینجاست که داشته از اسلام هم نون می‌خورده مجوز وارد گوشت حلال صادر کرده
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    2 0
    خود سرکردگان زن زندگی آزادی مثل سگ به جون هم افتادن و یکدیگر را به کاسبی خون و بیزینسمنی متهم می کنند تازه این اولشه. وطن فروشی چها که نمی کنه
  • US ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    0 0
    همه اینها کثیف و مشکل دارند
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    0 0
    تازه شده عین بقیهٔ براندازها!! خخخخخخ
  • NL ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    0 0
    این را می گویند عدالت و بی طرفی دادگستری. اون از احضار ترامپ و تفهیم اتهام های کو ناگون به او این هم از این عوضی رشوه گیر.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس