کد خبر 1529967
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
فیلم Expendables 4 بازگشت فاجعه‌باری را برای این مجموعه رقم زد

جدیدترین قسمت از فرنچایز اکشن بی‌مصرف‌ها، سرانجام در سینماها اکران شد و حال به‌نظر می‌رسد که در جذب بیننده به طرز فجیعی شکست خورد.

به گزارش مشرق، جدیدترین قسمت از فرنچایز اکشن بی‌مصرف‌ها، سرانجام در سینماها اکران شد و حال به‌نظر می‌رسد که در جذب بیننده به طرز فجیعی شکست خورده است.

این فیلم در پیش‌نمایش‌های پنج‌شنبه شب توانست ۷۵۰ هزار دار کسب کند و با رسیدن به این رقم موفق شد تا از فروش پیش‌نمایش«بی‌مصرف‌ها۲» که در سال ۲۰۱۲ اکران شده بود (۷۲۵ هزار دلار) پیشی بگیرد.

البته لازم به ذکر است که قسمت دوم در نهایت با فروش ۸۵ میلیون دلاری کار خود را در گیشه به پایان رساند و بدین ترتیب به دومین فیلم پرفروش این مجموعه پس از قسمت اول (کسب ۸۷۰ هزار دلار در پیش‌نمایش‌ها و فروش کلی ۱۰۳ میلیون دلار) تبدیل شد.

در نتیجه انتظار می‌رود فیلم «بی‌مصرف‌ها ۴» طی اولین هفته اکران به درآمد ۱۵ الی ۱۷ میلیون دلار دست یابد و بدین شکل از فیلم‌هایی مانند«یک جن‌زدگی در ونیز» و «راهبه» پیشی بگیرد.

کمپانی لاینزگیت اما انتظار دارد فروش این دنباله از نسخه قبلی که در سال ۲۰۱۴ اکران شد عبور کند. فیلم «بی‌مصرف‌ها۳» با وجود اینکه بهترین اعداد و ارقام مجموعه‌ی بی‌مصرف‌ها را به هنگام پخش پیش‌نمایش به جیب زد (۸۷۵ هزار دلار) ولی در اولین آخر هفته‌اش تنها ۱۵.۸ میلیون دلار کسب کرد.

در نهایت این احتمال هم دور از ذهن نیست که این اثر با دنباله‌روی از فیلم Plane از لاینزگیت که در پیش‌نمایش‌ها ۶۲۵ هزار دلار به دست آورد و در اولین آخر هفته‌ی اکران کار خود را با ۱۰.۲ میلیون دلار به پایان رساند، به کسب ارقام مشابهی در باکس آفیس بسنده کند.

علاوه بر عملکرد ناامیدکننده فیلم از منظر تجاری، «بی‌مصرف‌ها ۴» در سایت راتن تومیتوز با ۷۹ نقد به رقم فوق‌العاده ضعیف ۱۶٪ دست پیدا کرد که نشان می‌دهد منتقدها هیچ‌جوره از این اثر اکشن لذت نبرده‌اند. جالب است بدانید قسمت دوم با امتیاز ۶۷٪ بیشترین درصد رضایت منتقدان راتن تومیتوز را به خود اختصاص داده و فیلم‌های اول و سوم این مجموعه نیز به ترتیب امتیاز ۴۱٪ و ۳۱٪ دریافت کرده‌اند. عملکرد بد فیلم چهارم در کنار جدایی استالونه از این فرنچایز مطمئنا بازگشت پنجمین قسمت از این سری را با مشکلاتی همراه می‌کند.

پوستر فیلم Expendables 4

فیلم بی‌مصرف‌ها ۴ علاوه بر ملاقات مجدد با بازیگران قدیمی سری نظیر سیلوستر استالونه، جیسون استاتهام، دولف لاندگرن و رندی کوچار، چندین هنرپیشه دیگر را هم به این مجموعه اضافه می‌کند که از میان آن‌ها می‌توان به فیفتی سنت، مگان فاکس، تونی جا، اندی گارسیا و ایکو اویس اشاره کرد. این عنوان توسط اسکات وا (Scott Waugh) که فیلم‌های «جنون سرعت»و «پیمان شجاعت» را در کارنامه دارد، کارگردانی شده و نگارش فیلمنامه هم توسط کورت ویمر، تاد داگرهارت و مکس آدامز صورت گرفته است.

در توضیحات منتشر برای این فیلم می‌خوانیم: «بی‌مصرف‌ها که آخرین خط دفاعی جهان محسوب می‌شوند تنها زمانی فرا خوانده می‌شوند که هیچ گزینه‌ی دیگری در کار نباشد. با این حال اعضای جدید تیم و روش و تاکتیک‌هایی که در این فیلم به کار می‌گیرند، قرار است به معنای واقعی کلمه نیروی تازه‌نفسی برای این عنوان باشند».

منبع: ویجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    0 0
    هر فیلمی که سیلوستر استالون بازی کنه رو نگاه نمیکنم ، توهین به شخصیت آدم میشه
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    0 0
    واسه ما پخش کنین ما میبینیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس