سیلوستر استالونه

استالونه اولین فیلم سینمایی «بی‌مصرف‌ها» را کارگردانی کرد که در سال ۲۰۱۰ اکران شد و مایکی رورک، بروس ویلیس و آرنولد شوارتزنگر، حضور کوتاهی در آن داشتند.

به گزارش مشرق،فیلم جدید «بی مصرف ها» در دست ساخت قرار گرفته و جیسون استاتهام به همراه سیلوستر استالونه، به عنوان بازیگران این فیلم در نقش سربازان حرفه‌ای نقش آفرینی می‌کنند که به ماموریت‌های مهم و مرگبار فرستاده می‌شوند.علاوه بر استاتهام و استالونه دولف لاندگرن و رندی کوچار دیگر بازیگران از فیلم‌های قبلی این مجموعه هستند که در پروژه جدید حضور خواهند داشت. ۵۰ سنت، مگان فاکس و تونی جا هم ستارگانی جدید هستند که به تازگی به این فیلم اضافه شده اند.

اسکات وا برای کارگردانی جدیدترین قسمت «بی مصرف ها» انتخاب شده و فیلمنامه نیز توسط اسپنسر کوهن نوشته خواهد شد. تولید این فیلم سینمایی که محصول مشترک لاینزگیت و میلنیوم مدیاست، از پاییز امسال آغاز خواهد شد. جیسون کنستانتین، رئیس گروه سینمایی کمپانی لاینزگیت در بیانیه‌ای نسبت به تولید این فیلم سینمایی ابراز هیجان کرد و گردهم آوردن دوباره این ستارگان را شگفت انگیز خواند.

استالونه اولین فیلم سینمایی «بی‌مصرف‌ها» را کارگردانی کرد که در سال ۲۰۱۰ اکران شد و مایکی رورک، بروس ویلیس و آرنولد شوارتزنگر، حضور کوتاهی در آن داشتند. بر خلاف نقدهای متفاوتی که برای این فیلم به ثبت رسید، دو دنباله دیگر برای آن در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ ساخته شد که استالونه و استاتهام در همه آن‌ها حضور داشتند.

این سه فیلم اکران شده تاکنون ۸۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروخته است. ساخت قسمت چهارم حدود یکسال است که مطرح شده، اما به تازگی رسماً اعلام شده که این فیلم در دستور کار کمپانی لاینزگیت قرار گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس