سریال محرمانه

این سریال روایتگر داستانی واقعی از پیشرفت‌های علمی دانشمندان کشورمان در حوزه پزشکی است که توطئه مغرضانه دشمن را دربردارد تا با ایجاد اختلال، مانع دستیابی ایران به موفقیتی بزرگ در این حوزه شوند.

به گزارش مشرق، چند روزی است هوای پاییز در کوچه‌ها قدم می‌زند و شبکه‌های سیما طبق سنن گذشته، سریال‌های جدیدی را برای پخش درنظر گرفته‌اند تا بتوانند شب‌های پاییز را برای مردم گرم کنند. امسال هم طبق رسوم گذشته، پخش سریال‌های جدید آغاز می‌شود. نکته قابل تامل این است که هر یک از شبکه‌های سیما، متناسب با ماموریت و مخاطبانی که برای‌شان تعریف‌شده، موضوعات متفاوت را دستمایه قرار دادند تا بتوانند مخاطبان را سرگرم کنند.

آنتن رنگ و بوی تازه‌ای به خود می‌گیرد و با شروع فصل پاییز، سریال‌ جدید «محرمانه» ازآنتن شبکه‌های تلویزیون مهمان خانه‌های مخاطبان خواهد شد.

محرمانه‌های واقعی از پیشرفت‌های علمی

شبکه سه سیما که هم اکنون با پخش سریال رحیل همراه مخاطبان خود است، پس از اتمام این سریال، مجموعه تلویزیونی «محرمانه» را از جمعه ۷مهرماه روانه آنتن می‌کند. سریال محرمانه به کارگردانی محمود معظمی، تازه‌ترین مجموعه شبکه سه سیماست که در ۲۴قسمت به تهیه‌کنندگی سید رامین موسوی ساخته شده است.

این سریال روایتگر داستانی واقعی از پیشرفت‌های علمی دانشمندان کشورمان در حوزه پزشکی است که توطئه مغرضانه دشمن را دربردارد تا با ایجاد اختلال، مانع دستیابی ایران به موفقیتی بزرگ در این حوزه شوند.نکته قابل تامل در سریال محرمانه از این قرار است که سازندگان برای ساخت این سریال سراغ هنرمندان متفاوتی رفتند. در واقع مخاطبان با تماشای این سریال می توانند هم قشر جوان را ببینند و هم میانسال و همه کنار هم به‌درستی چیده‌ شدند تا اثر شایسته‌ای برای مخاطبان به نمایش گذاشته شود.

پخش سریال محرمانه‌های واقعی از پیشرفت‌های علمی


لاله اسکندری، نسیم ادبی، آرش آصفی، احسان امانی، رضا توکلی، سولماز حصاری، علیرضا خمسه، الهام طهوری، پویان گنجی، فاطمه گودرزی، فریبا متخصص، مجید مظفری، ایرج نوذری، علیرام نورایی، رحیم نوروزی، زهیریاری و... محرمانه علاوه بر پر بازیگربودن، در لوکیشن‌های زیادی هم مقابل دوربین رفته است. همچنین نکته قابل تامل این است که مرکز سیمافیلم، دو سریال الف فاخر و تماشایی را برای شب‌های آخر هفته تهیه و تدارک دیده که قرار است به‌زودی جزئیات پخش آن اعلام شود.

نقشی با پیچیدگی‌های فراوان
رضا توکلی، بازیگر سریال محرمانه درباره شخصیتی که بازی می‌کند، می‌گوید: در این سریال نقش تورج را بازی می کنم که شخصیت عجیب و غریبی دارد.تا امروز نقش‌هایی نزدیک به این شخصیت داشتم اما هیچ وقت چنین نقشی را بازی نکرده بودم. نقشی پر از پیچ و خم است.

برای بازیگرانی با تجربه و همسن من جالب است که نقش‌های متفاوت در کارنامه کاری خود داشته باشند و برای همین این نقش تازه را پذیرفتم. بعضی از کارگردانان و تهیه‌کنندگان برای انتخاب بازیگر و تغییر در انتخاب‌های کلیشه‌ای ریسک نمی‌کنند اما در این کار چنین اتفاقی افتاد. شاید ۱۰یا ۱۵سال پیش چنین نقشی را بازی نمی‌کردم اما با توجه به تغییر سطح کیفی جامعه و فزون شدن نگاه هنری آن را پذیرفتم.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس