کد خبر 1529836
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
مورینیو: آزمون را دوست دارم؛ سردار آمادگی بازی در سری آ را ندارد

سرمربی تیم فوتبال آ اس رم پس از تساوی برابر تورینو گفت: من سردار آزمون را دوست دارم اما او در شرایطی نیست که بتواند در این نوع مسابقات حضور پیدا کند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال آ اس رم شب گذشته در چارچوب هفته پنجم سری آ ایتالیا با نتیجه یک بر یک مقابل تورینو متوقف شد. سردار آزمون در این دیدار موفق به حضور در زمین نشد. خوزه مورینیو در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: بازی مقابل تورینو سخت است. تورینو با آمادگی بدنی بالای بازیکنانش به خوبی بازی می‌کند. مسابقه سختی بود. از دیدگاه من بازی خوبی انجام دادیم.

وی ادامه داد: واضح است که ما می‌توانیم پیشرفت کنیم و همیشه می‌توانیم بهتر عمل کنیم. در کل بازی سختی برای ما و آنها بود.

سرمربی رم در خصوص عملکرد روملو لوکاکو که در این دیدار توانست تک گل تیمش را به ثمر برساند، بیان کرد: او بازیکن فوق العاده ای است. هیچ چیز دیگری برای گفتن در مورد او وجود ندارد. من از حضور او، بلوتی و آزمون بسیار خوشحالم. من آزمون را دوست دارم، او در شرایط سختی قرار دارد و باید برای آمادگی بیشتر و حضور در بازی‌ها کار کند.

مورینیو افزود: بازی با سه بازیکن هجومی دیگر برای ما و بازیکنانمان آسان نیست. ما سه مهاجم واقعی داریم و من همه آنها را دوست دارم. آزمون بازی نکرد چون در شرایطی نیست که بتواند در این نوع مسابقات حضور پیدا کند. تنها کسی که می تواند مهاجم سوم باشد الشعراوی یا پلگرینی است. پلگرینی بیشتر روی نیمکت ما بود تا به بقیه انگیزه بدهد. او دیروز فقط یک تمرین با ما انجام داده بود.

تیم فوتبال آ اس رم با ۵ امتیاز در رده سیزدهم سری آ قرار دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    0 0
    اما نمیخوامش،یارو ازلورکوزن رفت ،لورکوزن رفت صدر،این آدم نحسه
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
      0 0
      تو لورکزن که تقریبا بازی نکرد، اکثرا مصدوم بود، من خودم با آزمون حال نمیکنم (شخصیتش و نه بازیش ) ولی خب نحس دیگه چیه آخه، خو وقتی مهاجمت همش مصدومه ( تیم لورکوزن )، یه مهاجم دیگه جذب میکنی، خو معلومه تاثیر + خودشو نشون میده.
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    0 0
    مثلا شاهکار کردی مساوی کردی؟ بازیش بده دیکه به شرایطش چه کار داری تو
    • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
      0 0
      خو داره میگه دیگه، میگه آماده نی هنوز، بازیکنای دیگه آماده تر هستن و کیفیت بهتر، و این بازیکن باید بیشتر تلاش کنه، با بازیکن که پدرکشتگی نداره که!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس