کد خبر 1529504
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۳

به گزارش مشرق، میکائیل دیانی، فعال رسانه با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:

جبهه ایران؛ جبهه ضدایران!

از ۲۲بهمن۵۷ تا همین امروز جبهه‌بندی در مورد این جغرافیا تفاوتی نکرده است؛ همچنان دوگانه همین است؛ آنانی که دلشان برای #ایران می‌تپد و آنانی که علیه ایران و ایرانی کار می کنند!

هنوز هم همین دوگانه پابرجاست. امروز شروع رسمی جنگ تحمیلی حزب بعث علیه ایران و دفاع مقدس مردم ایران است؛ جنگی که مقدماتش را امثال بختیار نخست وزیر محمدرضا پهلوی آماده کردند تا آنجا که به صدام گفته بود «به ایران حمله کنید حتی اگر دو میلیون نفر کشته شود!»؛ کومله‌ها که ایران را تجزیه شده و تکه‌پاره می خواهند؛ ماموریت شناسایی، معرفی و ترور نیروهای انقلاب و مردم ایران را برعهده داشتند و با صدام هم‌کاسه بودند و از آن طرف رجوی ها که در داخل ۱۷هزار نفر را ترور کرده بودند؛ همراهشان شدند و یکی از لشگران بعث شدند تا به ایران حمله کنند و باصطلاح خودشان فروغ جاویدان درست کنند -هر چند به مدد لشگر ایران تار و مار شدند- و پشتوانه عملیاتی و برنامه ریزی و تسلیحاتی را امریکا و اسرائیل انجام می دادند که همچنان می کنند!

هنوز که هنوز است بعد چهل و چند سال جبهه همان است. هنوز دار و دسته سلطنت‌طلبان و تجزیه‌طلبان و منافقان دور یک میز می نشینند تا علیه ایران عملیات کنند!

پاییز ۱۴۰۱ با پاییز ۱۳۵۹ هیچ فرقی نداشت؛ دور میز جبهه ضدایران مریم رجوی و عبدالله مهتدی و رضا پهلوی نشسته بودند با این تفاوت که ایران ۱۴۰۱ بسیار قوی تر از ایران چهل و چند سال قبل بود!

در تمام این سالها آنها که ضدایران بودند تمام تلاش‌شان را کرده اند؛ همه زورشان را گذاشتند اما در برابر آن پستی ها؛ #مردم ایران تمام قد ایستادند و آنها را رسوا کرده اند؛ آنهایی که مردم ایران را نشناخته‌اند؛ اعتقادات‌شان را نمی‌شناسند؛ حس قهرمانان ایران به پرچم ایران را درک نمی‌کنند و درکی از #وحدت_ملی ایرانیان ندارند!

جبهه ایران؛ جبهه ضدایران!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    2 3
    بعد از هزار سال شیعه تونست سری بلند کنه و آقای خودش باشه،کسی که این مسئله را درک نکنه و خودش را پیرو اهل بیت بدونه حکایتش مثل کساییه که روز عاشورا روی تپه های نینوا نشسته و شاهد شهادت حسین بودن و برای پیروزی حسین دعا میکردن اما حاضر نبودن قدنی از قدم بردارند یا مثل کسایی ک توی کوفه حسین را دوست داشتن اما دامنه ی محبتشون لز خصار خانه هاشون فراتر نمیرفت. شیعه یا باید مثل گذشته ها زیر بیرق و سلطه دشمنان اهل بیت زندگی کنه و یا زیر سلطه مغولها و بی دینها و بهایی ها و پهلوی ها و یا زیر بیرق ولایتی که میراث تربیت اهل بیته. هر کسی اختیار داره مسیر زندگیش را انتخاب کنه اما نتایج انتخاب دیگه با ما نیست. پس باید بهترین انتخاب را انجام تا وقتی قرار شد نتیجه ای بهمون برسه، دچار افسوس نشیم
  • محسن IR ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    3 3
    انشالله و به امید روزی که هیچ منافقی روی زمین نباشد . وقتی اسم سرکرده منافقین رو می شنوم حالم بهم میخورد .
  • IR ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    2 3
    انتر نشنال این حس رو سالها قبل بخوبی شناخته و بعد از سیاست بطرف ورزش و ورزشکار رفته شما عقب تشریف دارید
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    4 1
    الان دیگه بااین رباخوری واقازاده پروری وسه دهه بیکار ومجرد هردوضداسلام اند
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    1 1
    دو گانه نیست سه گانه است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس