کد خبر 1529062
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
حمله سایبری «بی‌سابقه» به شبه‌جزیره کریمه

هم‌زمان با اعلام حمله موشکی اوکراین به شبه‌جزیره کریمه، مقامات محلی از حمله سایبری «بی‌سابقه» به این منطقه خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق به نقل از اینتل‌ریپابلیک، دقایقی پس از اعلام حمله موشکی ارتش اوکراین به شبه‌جزیره کریمه، مقامات محلی در این منطقه اعلام کردند که شبه‌جزیره کریمه هدف حملات سایبری «بی‌سابقه‌ای» قرار گرفته است.

«اولگ کریوچکوف»، مشاور رئیس منطقه کریمه دراین‌باره گفت: حمله سایبری بی‌سابقه به ارائه‌دهندگان اینترنت کریمه انجام شده و هم‌اکنون تمام سامانه‌های ما در حال دفع این تهدید هستند.»

دقایقی پس از حمله پهپادی ارتش اوکراین به مقر ناوگان دریای سیاه روسیه، «سرگئی آکسایونوف»، رئیس منطقه شبه‌جزیره کریمه اعلام کرد پدافند هوایی ارتش روسیه در این منطقه موشک‌های کروز شلیک‌شده ارتش اوکراین در آسمان کریمه را رهیگیری و منهدم کردند.

ساعاتی پیش منابع روسی از حمله نیروهای اوکراینی به مقر ناوگان دریای سیاه روسیه در سواستوپل خبر دادند. منابع روسی اعلام کردند که آمبولانس‌ها به سمت محل حمله اوکراین به مقر ناوگان روسیه در دریای سیاه روانه شده اند.

حاکم سواستوپل با اشاره به اینکه مقر فرماندهی ناوگان سواستوپل هدف حمله موشکی قرار گرفته است، بیان کرد: احتمال حمله دیگری می‌رود از ساکنان می‌خواهیم که از منازل خود خارج نشوند.

منابع روسی اعلام کردند که صدای آژیر خطر در سواستوپل به صدا درآمد. همزمان مقامات محلی شبه جزیره کریمه از اعمال مقررات منع آمد و شد بر روی پل کریمه به شکل موقت خبر دادند.

وزارت دفاع روسیه هم با انتشار بیانیه‌ای اعلا م کرد «بعد از ظهر امروز جمعه، رژیم کی‌یف به شهر سواستوپل حمله موشکی کرد. در جریان این حمله، ۵ موشک توسط سامانه های پدافند هوایی سرنگون شدند. در نتیجه این حمله، ساختمان مقر تاریخی ناوگان دریای سیاه آسیب دید. بر اساس اطلاعات موجود، یک سرباز کشته شده است.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عمیر IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    0 0
    بهوش مزدورای روسی شیربچه ها دارن میان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس