حمله به امدادگر اورژانس توسط همسر بیمار در مشهد

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همسر یک بیمار، امدادگر اورژانس مشهد را مورد ضرب و شتم قرار داد.

به گزارش مشرق، علی یزدانی اظهار کرد: طی روزهای اخیر، در پی اعلام گزارشی مبنی بر کاهش سطح هوشیاری یک شهروند به علت مشکلات خانوادگی بلافاصله تیم اورژانس ۱۱۵ مشهد برای امدادرسانی به محل اعزام شد.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: با حضور تیم اورژانس ۱۱۵ و انجام اقدامات اولیه اورژانسی، تصمیم به انتقال بیمار به مرکز درمانی گرفته شد که همسر وی با استفاده از سلاح سرد و قرار دادن آن بر روی گردن یکی از پرسنل و تهدید کردن، از انتقال همسر خود ممانعت کرد.

وی گفت: با وجود این اقدام غیرقانونی و نامتعارف همراه بیمار در مجروح کردن پرسنل اورژانس، با مدیریت صحیح، بیمار به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شد.

یزدانی افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی، فرد یادشده در بیمارستان نیز پرسنل اورژانس را تهدید کرد و با ماموران حفاظت فیزیکی درگیر شد.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: اورژانس پیش بیمارستانی شناخته‌شده‌ترین دستگاه امدادی در کشور است که در سراسر کشور با شماره ۱۱۵ فعالیت می‌کنند و به همت پرسنل خدوم این مرکز، سالانه هزاران خدمت به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی ارائه می شود.

وی گفت: حضور به هنگام این گروه از خادمان سلامت نقش موثری در حفظ و نجات جان مصدومان و بیماران دارد و از دستگاه قضایی درخواست می‌شود که با جدیت با عاملان ضرب و شتم پرسنل اورژانس برخورد شود.

یزدانی افزود: با توجه به کمبود منابع و فرسودگی ناوگان و حجم زیاد ماموریت های اعزامی، از مردم فهیم درخواست می‌شود به هنگام حضور عوامل اورژانس از رفتارهای عجولانه و هیجانی پرهیز کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    5 9
    یجوری میگن خدوم انگار ندیدیم بعد چند ساعت میرسن به مصدوم هم خودم مصدوم شدم دیدم تو تصادف چه سیستم ناکارامدی دارن خدایی اون پرسنلی هم که زحمت کش هستن و سر صحنه به داد مردم بخوان برسن بعد کلی اتلاف وقت میرسن. هم خودم برای مصدوم تماس گرفتم که از محل استقرار پایگاه اورژانس تا محل مصدوم 7 دقیقه پیاده راه بود یک ساعت طول کشید بیان که خانوادش برده بودنش بیمارستان ومن بلاتکلیف هی زنگ میزدم که دیگه نیان اپراتور ها پاس میدادن منو به هم.واقعا عملکردشون جای تعصف داره حالا حمل بازیگران و ... که رسانه ای شد بماند
    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      7 2
      ببخشید که ماشینشون دنده هوایی ندارد
    • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
      1 0
      بازم کاچی بهتراز هیچی است!!!
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    3 2
    باید آموزش مهارت های زندگی از بدو ورود به مدرسه نهادینه شود حتی بسیاری از خانوادها علاوه بر دانش آموز نیازمند این آموزش ها هستند ما فقط در مدارس ماشین تست زنی و امضا تربیت می کنیم نه انسان .نتیجه اش می شود چنین رفتارهای نابهنجار در جامعه
    • ترابیان IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      4 0
      خود معلم‌های فعلی نیاز به آموزش و تربیت دارند اینها می خواهند فرزندان این کشور را تربیت کنند
    • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      1 2
      چرا هیچ وقت از اخلاق و رفتار بد و طلبکارانه راننده های اورژانس گفته نمیشه
    • احمد..... IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
      2 0
      مردم خودشان عرضه تربیت کردن بچه هایشان راندارند وتوقع دارند معلم ،آنها راتربیت کند!! نخیر جانم،تربیت بچه ها،وظیفه خانواده هاست نه معلم وآموزش وپرورش!! معلم ،چگونه ۴۰ دانش آموز بی تربیت راکه انواع فحش ها ورفتارهای بد راازپدر ومادرشان! یاد گرفته اند ،تربیت کند؟ وهمزمان حواسش به درس ومشقشان هم باشد؟؟ خودتان ازعهده تربیت یک بچه برنمی آیید وانتظار معجزه درامر تربیت وآموزش وتحصیل واخلاق خوب و......ازمعلمی دارید که کلی دانش آموز دیگر هم دارد!!
  • رسول IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    2 0
    بخدا که یکی از ارگان هایی که بی ادعا و با اخلاص دارن به مردم خدمت میکنن نیروهای اورژانس هستند که متاسفانه بارها توسط بعضی از آدم های بی فرهنگ مورد ضرب و شتم قرار میگیرن و بخاطر عدم حمایت کامل روزبروز هم بیشتر میشه .یکم هم انصاف داشته باشین. از لحظه ای که خبر میدن در بیشتر مواقع کمتر از ده دقیقه یا حتی ۵ دقیقه رسیدن به محل .مگه انتظار دارین از چراغ جادویی یهو بیرون بیان.ب۵ضی ها میخوان تمام عقده و کاستی زندگیشون رو سر نیروهای اورژانس در بیارن .اگه قانون درستی بود کسی که به نیروهای اورژانس حمله میکنن رو باید یک سال بندازن زندان اونم انفرادی و بعد یک سال تازه پروندش بفرستن دادگاه .
  • تک سوار DE ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    3 0
    سه بار عمل مجرمانه کرده هر سه بار هم بخشش خورده و طرف بازم وقیح تر شده. اینم نتیجه بخشش های الکی.
  • مریم IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    2 0
    پرسنل اورژانس وبیمارستان اگر خدایی کارشان را درست انجام دهند باید از آنها حفاظت شود ونباید کسی جرات صدمه زدن به آنها را پیدا کند
  • اینو نگاه IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    0 0
    التماس شعور بیشتر . درگیری با پرسنل اورژانس و هر نهاد خدماتی دیگه ای حتی به دلیل ناکارآمد بودن هم اشتباهه . هموطن یاد بگیر هر چی تو ذهنت اومد رو اظهار نظر نکنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس