کد خبر 1528751
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
اینفانتینو: به رئیس جمهور ایران تبریک گفتم؛ فوتبال این کشور در حال رونق است

رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال در صفحه مجازی خود نوشت: در آینده نزدیک برای گفت‌وگو درباره فوتبال به ایران سفر خواهم کرد. فوتبال این کشور در حال رونق است و به همین دلیل به رئیس جمهور ایران تبریک گفتم.

به گزارش مشرق، جیانی اینفانتینو با انتشار تصاویر دیدار با آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، در صفحه رسمی خود در اینستاگرام نوشت: دیدار با رئیس جمهور ابراهیم رئیسی در شهر نیویورک بسیار عالی بود. فوتبال تیم ملی ایران در حال رونق است و من به رئیس جمهور به خاطر تلاشی که برای توسعه بازی در کشورش انجام شده است تبریک گفتم. مطمئن هستم که فدراسیون فوتبال ایران و دولت به تلاش خود ادامه خواهند داد تا این بازی زیبا را برای ایرانیان بیشتر و بیشتر به ارمغان بیاورند.

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال نوشت: ما همچنین درباره توسعه فوتبال زنان در کشور و پیشرفت های حاصله در زمینه حضور زنان در استادیوم های فوتبال بحث کردیم و در عین حال بر اهمیت ادامه فعالیت بیشتر در سراسر کشور تاکید کردیم.

وی در پایان یادآور شد: من قبلاً گفته ام که در آینده نزدیک برای گفت‌وگو درباره مسائل مربوط به فوتبال به ایران سفر خواهم کرد و این تمایل را به رئیس جمهور نیز تأیید کردم. آنها نیروی مهمی در فوتبال آسیا هستند و برای من مهم است اطمینان حاصل کنم که روابط کاری مثبت و مثمر ثمری را که ایجاد کرده‌ایم، ادامه می‌دهیم.

روایت رئیس فیفا از دیدار با رئیسی +عکس

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بینام IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    5 6
    رونق = باخت به افغانستان !!!!!!
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    7 5
    اینم قالیچه ابریشم دلش میخواد.
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    در حال رونق؟!!!!!! اينكه ورزشگاه آبرومندي كه پهلوي ساخته تبديل به يك مخروبه كني و حتي يك ورزشگاه استاندارد . آبرومند براي كشورت درستي نكني اسمش رونقه؟
  • حامد IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    اقای رییسی چرا دودستی دست ندادی هدف وسیله رو توجیهه میکنه تو که با تتلو روبوسی میکردی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس