برخی می‌خواستند مدارس به موقع باز نشود

وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال را با شعار «مدرسه قوی ایران قوی» آغاز می‌کنیم.

به گزارش مشرق، مراسم جشن شکوفه‌ها صبح امروز با حضور رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در یکی از مدارس ابتدایی دخترانه شهر تهران برگزار شد.

صحرایی در این مراسم با بیان اینکه هر کس می‌خواهد آینده ایران را ببیند باید مدارس را نگاه کند؛ گفت: اگر دانش‌آموزان امید داشته باشند، ایران با امید می‌شود. اگر دانش آموز اعتماد به نفس داشته باشد؛ ایران قوی می‌شود.

صحرایی تمرین اعتماد به نفس و خودباروری، عشق به پرچم و وطن را از جمله مواردی دانست که باید در مدرسه روی آنها کار شود و گفت: خرد ورزی و عزت نفس هم از جمله مواردی است که باید معلمان در مدارس روی آنها تاکید کنند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: عزت نفس را هم به دانش آموزان یاد دهید به آنها یاد بدهید نه بگویند. این دانش‌آموزان بیشتر باید نه گفتن را یاد بگیرند.

وی با بیان اینکه برخی می‌خواستند مدارس به موقع باز نشود؛ گفت: اگر اقتصاد، فرهنگ، هنر و معیشت قوی می‌خواهیم باید مدارس را قوی کنیم و معلمان این قوی شدن را هم باید با یاد و نام شهدا به کودکان آموزش دهند.

صحرایی افزود: امسال را با شعار مدرسه قوی ایران قوی آغاز می‌کنیم.

وزیر آموزش و پرورش خطاب به معلمان گفت: بازی را از بچه‌ها نگیرید با بازی به بچه‌ها درس بدهید. کاری کنید که والدین اطمینان داشته باشید که کودکشان در مدرسه خوشحال است.

وی خطاب به والدین هم گفت: به خانواده‌ها عرض می‌کنم شما تربیت کننده اصلی هستید و ما کمک کار شما هستید و بدانید که تربیت نیکوی شماست که کودک را عاقبت به خیر می‌کند.

صحرایی خاطر نشان کرد: امسال برای اولین بار کاری کردیم که در برخی مدارس ابتدایی یک معلم همراه دانش آموزان تا سه سال تحصیلی همراه باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    0 1
    مدارسی که همین وزیر آنرا با ماشین لوکس مقایسه کرد وگفت هر کی پول بیشتری بده مدرسه بهتری میره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس