ورود تیم النصر عربستان به هتل اسپیناس پالاس

اتفاقات مربوط به حضور کریستیانو رونالدو و اعضای کاروان تیم النصر عربستان در کشورمان به سوژه بسیاری از رسانه‌های داخلی و کشورهای همسایه تبدیل شد.

سرویس ورزش مشرق - از لحظه اعلام قرعه کشی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید و همگروه شدن پرسپولیس با تیم النصر عربستان می‌توانستیم پیش بینی کنیم که در روز ورود کاروان النصر به ایران شاهد ازدحام جمعیت زیادی برای استقبال از پرافتخارترین فوتبالیست قاره اروپا و شاید جهان باشیم.

هشدار داده شده بود!

این موضوع طی هفته ها و روزهای گذشته نیز به کرّات از سوی رسانه‌ها به مسئولان ذی‌ربط در فدراسیون فوتبال یادآوری می‌شد که باید تمهیداتی برای این موضوع بیندیشند اما موضوعات بدیهی از جمله تجهیز استادیوم آزادی به VAR یا ترمیم صندلی های ورزشگاه و حالِ بدِ چمن آزادی همه و همه موجب شد تا در نهایت اتفاقاتی که نباید رخ بدهد، بیافتد!

تمرین النصر تعطیل شد!

اوضاع در ماجرای استقبال و عزیمت کاروان النصر از فرودگاه تا هتل به گونه‌ای بد پیش رفت که در نهایت موجب شد تا تمرین پیش از مسابقه نماینده عربستان در کشورمان لغو شود!

مسئول آبروریزی «واقعۀ اسپیناس» کیست!  رونالدو، مردم یا مسئولان فوتبال؟/ از همین ساعت برای ورود نیمار و بنزما برنامه‌ریزی کنیم

سهم عوامل مجازی باشگاه در واقعۀ اسپیناس!

اینکه چرا چنین شرایطی به وجود آمده است دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد اما شاید یکی از مهم‌ترین دلایل این موضوع به اشتباهات عجیب و غریب افرادی برمی گردد که با انتشار متن و تصویری در صفحه اینستاگرام باشگاه پرسپولیس شرایطی را رقم زدند که AFC در اولین بازی خانگی، پرسپولیس را از همراهی هوادارانش محروم کند!

نقش بازی بدون تماشاگر در حواشی اسپیناس

شاید به همین علت جمعیت قابل توجهی از طرفداران فوتبال برای دیدن رونالدو راهی فرودگاه امام خمینی و یا هتل اسپیناس تهران شده بودند و آن اوضاع عجیب و غریب را ایجاد کردند. جمعیتی که می‌توانستند با حضور در استادیوم نیمه‌کاره آزادی، از نزدیک شاهد فوتبال بازی کردن یکی از ستاره‌های پرطمطراق جهان در فاصله چند متری خودشان باشند! در این صورت هرگز به این شکل غیرعادی عطش و میل به تماشای یکی از فوق ستاره‌های فوتبال جهان را بروز نمی‌دادند.

هر حمایتی حمایت نیست بلکه...!

شاید باید قبل از هر کسی یقه همان افرادی را گرفت که در اینستاگرام باشگاه آن اقدام نسنجیده را انجام دادند. هرچند که آنها هم قطعاً قصد حمایت از پرسپولیس را داشتند اما هر حمایتی حمایت نیست و بعضاً می‌تواند حکم رفتاری دیگر را داشته باشد.

مسئول آبروریزی «واقعۀ اسپیناس» کیست!  رونالدو، مردم یا مسئولان فوتبال؟/ از همین ساعت برای ورود نیمار و بنزما برنامه‌ریزی کنیم

حسن روشن: حضور بیشتر ستاره‌ها به این وضعیت تأسف‌بار پایان می‌دهد/ امثال پله هم به ایران آمدند ولی این اتفاقات رخ نداد

حسن روشن کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان و از بازیکنان ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین در گفتگو با مشرق، در همین ارتباط صحبت‌هایی را مطرح کرد که مشخص می‌شد او نیز از این بابت ناخشنود است.

فوتبالیست قدیمی کشورمان در این باره اظهار داشت: «به نظر می‌رسد ما باید در رابطه با موضوع سلبریتی شناسی و یا ستاره شناسی بیشتر روی فوتبالمان کار کنیم».

وی افزود: «به یاد داریم زمانی که امثال علی دایی در تیم ملی فوتبال ایران توپ می‌زدند خیلی از همین کشورهای عربی لحظه شماری می‌کردند تا علی دایی به بهانه‌ای به کشورشان سفر کند و همین بساط را از دم فرودگاه تا دم هتل برای او پیاده می‌کردند. متاسفانه ما فراموش کرده‌ایم که فوتبالمان از ستاره‌های اینچنینی خالی شده است. در حالی که زمانی فوتبال ما پر از ستاره بود».

فوتبالیست قدیمی کشورمان اضافه کرد: «به یاد دارم زمانی که ما در تیم جوانان یا ملی بودیم و برای مسابقه‌ای به بحرین می‌رفتیم مردم صف می‌بستند تا با من، نراقی، جباری و بقیه بچه‌های تیم ملی عکس بگیرند. دورانی بود که بازیکنان بزرگ به ایران می‌آمدند، امثال پلۀ بزرگ ستاره فوتبال جهان و برزیل. از پله بزرگتر که نداشتیم».

مسئول آبروریزی «واقعۀ اسپیناس» کیست!  رونالدو، مردم یا مسئولان فوتبال؟/ از همین ساعت برای ورود نیمار و بنزما برنامه‌ریزی کنیم

*نباید خودمان و فوتبال‌مان را دست کم بگیریم

روشن ادامه داد: «در گذشته فوتبالیست‌های بزرگ جهان امثال سوکراتس، اوزبیو، پوشکاش، بکن باوئر و خیلی‌های دیگر به ایران آمدند و هیچ وقت چنین اتفاقاتی نیفتاد. این برای این بود که ما خودمان در فوتبالمان ستاره داشتیم. حالا شاید ستاره‌های ایران به اندازه ستاره‌های بین‌المللی معروف و مشهور نبودند ولی لااقل بچه‌های فوتبال ایران در همین منطقه خودمان سرشناس بودند و مردم از دیدن فوتبال آنها تا حدی عطش‌شان از بین می‌رفت».

بازیکن اسبق تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: «فراموش کرده ایم این رونالدو همان کسی است که در جام جهانی، بیرانوند پنالتی اش را گرفت! متاسفانه ما زود خودمان را از یاد می‌بریم و دست کم می‌گیریم. ضمن اینکه ما می‌توانیم با برگزاری بیشتر این قبیل مسابقات شخصیت فوتبالمان را بالا ببریم. وقتی شخصیت فوتبال ما بالا باشد شخصیت هوادارش هم بالا می‌رود. در غیر این صورت هر اتفاقی بیفتد فقط مایۀ آبروریزی مان است».

***

بهره‌برداری از موقعیت ایجاد شده در فوتبال منطقه

اما با نگاهی به تحولات ‌های اخیر در فوتبال منطقه به ویژه در لیگ برتر عربستان می‌توان این پیش بینی را انجام داد که شاید در ادامه برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره و حضور بیشتر این قبیل ستاره‌ها در کشورمان، دیگر شاهد چنین وضعیتی نباشیم یا لااقل از میزان تنش و حاشیه‌های آن بکاهیم.

مسئول آبروریزی «واقعۀ اسپیناس» کیست!  رونالدو، مردم یا مسئولان فوتبال؟/ از همین ساعت برای ورود نیمار و بنزما برنامه‌ریزی کنیم

حمید درخشان: چرا تماشای ستاره‌های فوتبال را غیرممکن می‌دانیم؟/ وضعیتی است که مثل ستاره ندیده‌ها شده ایم!

حمید درخشان کاپیتان و سرمربی اسبق تیم پرسپولیس نیز در همین خصوص با مشرق صحبت کرد و درباره یکی از دلایل عمده وقوع چنین شرایطی توضیح داد: «متاسفانه ارتباط بین المللی فوتبال ما با جهان کم شده است. ما باید این ارتباط را بیشتر و بیشتر کنیم. این ارتباط به قدری کم شده که تماشای یک فوتبالیست بزرگ برای فوتبال دوستان ایرانی به یک معما و آرزو تبدیل شده است».

وی افزود: «به همین خاطر است که وقتی چنین فرصت‌هایی به دست می‌آید ده‌ها و یا شاید صدها هزار نفر دوست دارند به هر طریقی شده خودشان را به آن فوتبالیست محبوب برسانند و او را از نزدیک ببینند! ما نباید بگذاریم دستیابی فوتبال‌دوستانمان به آرزوهای این چنینی تا این اندازه سخت و غیر ممکن به نظر برسد. ما وقتی در طول یک سال تعداد مسابقات این چنینی را بیشتر کنیم، تب و تاب مردم هم برای تماشای چنین افرادی کاهش می‌یابد. نه اینکه از بین برود، بلکه منطقی‌تر با آن برخورد می‌کنند. واضح تر بگویم مثل افراد ستاره ندیده برخورد نمی‌کنند».

*نگذاریم فکر کنند از ته غار آمدیم

درخشان تاکید کرد: «متاسفانه رفتاری که در قبال دیدن رونالدو صورت گرفت مثل این بود که این بازیکن از دنیای دیگری به ایران آمده است. شاید این سوال برای دیگران به وجود بیاید که ما تمدن نداریم! ما از دنیا جدا هستیم یا از ته غار بیرون آمده‌ایم. در حالی که ما فوتبالیست‌های بزرگی در کشورمان داریم و قبلاً هم داشته‌ایم».

مسئول آبروریزی «واقعۀ اسپیناس» کیست!  رونالدو، مردم یا مسئولان فوتبال؟/ از همین ساعت برای ورود نیمار و بنزما برنامه‌ریزی کنیم

*چرا بازی با آلمان باید رویاپردازانه باشد!

وی یادآور شد: «شاید حالا این موضوع که چرا در اسپانیا سالی ۴ یا ۵ بار ال‌کلاسیکو برگزار می‌شود بیشتر معنی پیدا می‌کند. برای اینکه مردم اشباع شوند. تماشای ستاره‌ها هیچ وقت کسی را سیراب نمی‌کند اما وقتی تعداد دفعات زیاد شد عطش بیش از حد از بین می‌رود. ما باید تلاش کنیم تا تعداد برگزاری این قبیل مسابقات برای باشگاه‌هایمان بیشتر شود. باید کاری کنیم که به جای آنگولا و بلغارستان با تیم‌های مطرح جهان فوتبال بازی کنیم. ژاپن ظرف چند ماه دو بار با آلمان بازی می‌کند اما ما باید در رویاهایمان به دنبال بازی مقابل چنین تیمی بگردیم».

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: «امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال نیز در این زمینه همه هم و غم خودشان را به کار بگیرند تا لااقل از آبروی مملکت مراقبت کنند».

مسئول آبروریزی «واقعۀ اسپیناس» کیست!  رونالدو، مردم یا مسئولان فوتبال؟/ از همین ساعت برای ورود نیمار و بنزما برنامه‌ریزی کنیم

*از امروز به فکر ورود نیمار و بنزما باشید

با توجه به همگروه بودن تیم‌های سپاهان و نساجی با تیم‌های الاتحاد عربستان و الهلال این کشور و سفر احتمالی ستاره‌های دیگری همچون کریم بنزما و نیمار به کشورمان قطعاً مسئولان ذی‌ربط با در نظر گرفتن حاشیه های غم انگیز ورود رونالدو باید از حالا تمهیدات لازم برای استقبال هرچه بهتر و منظم‌تر از تیم‌های سعودی با ستاره‌های آنچنانی را در نظر بگیرند.

مسئول آبروریزی «واقعۀ اسپیناس» کیست!  رونالدو، مردم یا مسئولان فوتبال؟/ از همین ساعت برای ورود نیمار و بنزما برنامه‌ریزی کنیم

اصلاً آماده ورود رونالدو و تیمش نبودیم

قطعاً با کمی برنامه‌ریزی دقیق‌تر و بهتر می‌شد کاروان تیم النصر بدون دغدغه به هتل اسپیناس برود و به همین طریق از هتل اسپیناس برای برگزاری تمرین پیش از بازی در آزادی حضور پیدا کند. همه این‌ها مشخص می‌کند نقایصی در شرایط میزبانی وجود داشته که به عدم آمادگی ذهنی کافی مسئولان فدراسیون از میزان علاقه‌مندی طرفداران فوتبال به ستاره‌های بزرگ دنیا مربوط می‌شود. حاشیه هایی که مشخص کرد برای پذیرایی از چنین مهمانانی، با این سطح از شهرت (در سطح بین المللی) اصلا آمادگی لازم را نداشتیم.

مسئول آبروریزی «واقعۀ اسپیناس» کیست!  رونالدو، مردم یا مسئولان فوتبال؟/ از همین ساعت برای ورود نیمار و بنزما برنامه‌ریزی کنیم

فدراسیون کاری کند دوباره آبروریزی اسپیناس تکرار نشود

از همین حالا و با توجه به مشخص بودن زمان ورود دو تیم الاتحاد عربستان به اصفهان جهت رویارویی با سپاهان و الهلال عربستان به تهران برای دیدار مقابل نساجی می‌توان برنامه‌ریزی درست، دقیق و حساب شده‌تری ترتیب داد تا هم علاقمندان به فوتبال بتوانند هم ستاره‌های محبوبشان را از نزدیک ببینند و هم اینکه با جلوگیری از آبروریزی دوباره وجهه کشورمان در سطح منطقه و فراتر از آن در سطح جهان خدشه‌دار نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 135
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 23
  • IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    36 6
    به نظرم مدیریت صحیح با برنامه ریزی دقیق می‌توانست این آمدن را زیباتر جلو دهد. الله اعلم
    • مسئول شنگول آب فدراسیون IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      2 2
      به نظرم تمامیت منابع مدیریتی در تامین اعتبارات و صدور مجوز های مقتضی جهت صدور و اتخاذ تمهیدات مقتضی مبذول فرمائید .
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      47 8
      مدیریت صحیح یعنی کشو را از انزوا در آوردن تا مردم خارج و خارجی ندیده نباشند
    • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      38 0
      به کجا رسیدیم ما....
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      3 0
      تاج
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      3 0
      تاج الملوک همایونی
    • افشین IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      4 0
      این استقبال و شور و اشتیاق اگر بخاطر ارادت رونالدو نسبت به تاریخ، فرهنگ و یا علاقه او به مردم ایران می بود بازم قابل توجیه بود ولی واقعاً جای تاسفه، این بنده خدا سرگیجه گرفته از این همه ابراز محبت ...... بی حرمتی نکنیم و در این رو در رویی خودمونو سبک نکنیم. عزت نفسمون کجا رفته
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      5 4
      آب شنگولی بی سوادی ملت باعثشه اونم از آموزش پرورش با مدیریت سند بیست سی
  • IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    31 2
    احساسی بودن خوب است ولی با منطق و عقلانی ان را کنترل کردن و افسار پاره نکردن از آن زیباتر😔😔😔.پناه بر خدا
  • IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    31 91
    چه آبروریزی؟ همه جای دنیا همینجوره چرا خودزنی می کنید؟
    • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      3 3
      دقیقا،خصوصا به جایی که اولین بار بروند و کاری هم برای این تعداد جوگیر ها ندارم ولی وقتی رسانه الگو سازی می کند هر کسی را می توان قهرمان کرد حتی یک ورزشکار که هیچ چیز خاص و علاوه تری ندارند
    • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      0 0
      همه جای دنیا تمرین تیم حریف لغو میشه؟🤣 تو خود عربستان و قطر و امارات چرا اینجوری نیست؟
  • ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    26 16
    بدبختانه بخش بزرگی از ما مردم در سراسر مشرق زمین از آسیا تا آفریقا و بخصوص در ایران خودمون از حقارت‌نفس عظیمی در مقابل غربیها رنج میبریم.
  • محسن IR ۰۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    14 40
    دوستان چرا جو حاکم رو خراب میکنید... آقای روشن این چه حرف هایی میزنی دوست عزیز رونالدو محبوبه مردم دوسش دارن این که دیگه حسودی نداره.
    • محمد IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      24 3
      چقدر امثال تو حقیرید.یکی دیگه بازی می‌کنه میلیون دلاری پول به جیب میزنه یه مشت آدم تعطیل هم میوفتم دنبالش..که چی مثلا
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      10 1
      هزاران مسئول دیگه هم اینجا اختلاس میکنن و یا با تصمیمای غلطشون مردمو دچار عذاب میکنن.انتظار هم دارن مردم براشون کف بزنن.یه کم سرتون رو از خش... بیارین بیرون جامعه رو هم ببینین
    • محمد IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      0 0
      آقامحسن درسته که رونالدو محبوبه ولی آداب ابراز احساسات ماایرانیها خیلی شوره ،باید رفتارها جوری باشه که شخصیتمون کوچیک نشه ، این خودباختگی هم یکی دیگر از دستاوردهای فرهنگ بیمار ایرانیه
  • IR ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    29 3
    وقتی ... نباشد جان در عذاب است .
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      5 3
      این آقایان پیشرفت کردن دنبال فوتبالیست میدوند این آدمها تفکر زن زندگی آزادی هستن مثل مدیر عامل پرسپولیس که دخترش را به دیدار رونالدو میبرد !؟ بی غیرتی از این بهتر نمی شود !؟ از طرفی یاد مردم افغانستان افتادم دنبال هواپیمایی آمریکا میرفتم که تا دیروز مردمش را میکشتن
  • IR ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    33 5
    وقتی فضای مجازی هر روز یک خبر مثل . ماشین میلیاردی. لباس عربی . خانه اینجوری . ساعت اینجوری همسر اینجوری . بچه بهمان خرید کردن ..... و .... انتظار دیگری از مردم دارین . وقتی علف هرز میکاریم گندم درو نخواهیم کرد .
  • هومن IR ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    16 5
    فرهنگ مغرور بودن و کری خوندن و تحقیر دیگران باعث اون پست و اشتباه اینستاگرامی پرسپولیس شد البته این فرهنگ رایجه و باعث عقب ماندگی
  • IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    24 5
    فوتبال مسخره است
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      3 1
      یعنی به خاطر یک پست، هوادار محرومشد از از حضور در ورزشگاه؟ خوب طبیعی هست عربستان چه نفوذی دارد در کنفدراسیون که حتی رای های کتیف می دهند
  • US ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    35 10
    واقعا متاسفم به کشورداری مسولان نالایق
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      4 30
      خیلی هم خوبه. نمیخای برو
    • بز علفزار IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      1 0
      چرا این بره
  • ناشناس IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    15 2
    هیچکس فرهنگ مان این است زوری هم نیست بگردن کسی نه اندازید
  • مجید IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    13 0
    از اول برنامه ریزی میکردید طرف میرفت ی ورزشگاه بعد هتل بعد هم اینکه بعضی ها به عمد دنبال حواشی اند خود باختگی فرهنگی بعضی مردم هم تمامی نداره...
  • اسماعیل IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    31 1
    مشرق عزیز _ حکایت این استقبال شبیه آدم ندیده ها بود وقتی نماینده های مجلس با یک مقام سیاسی چپ و چوله عکس یادگاری می گیرند از مشتی جوون ندید پدید چه انتظاری میشه داشت عظمت این کشور کجا رفت .
  • علی IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    16 1
    اگر قرار به برگزاری بازی بدون تماشاگر بود و ورزشگاهی که اماده نیست این تک بازی می توانست خارج از کشور برگزار شود
  • IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    2 5
    سلام مردم بازیکن شاخص را دوست دارند نروند استقبال به این حرف ها درست مدیریت کن پس دنبال چهار تا مسیول بدوند خوبه
  • کریم IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    11 5
    متأسفانه از نظر فرهنگی هم خانواده وهم آموزش و پرورش به نوعی ولنگاری رسیده که جوان ونو جوان این مملکت در مواجهه با اخبار ورویدادها هیچ کنترلی روی شخصیت خود ندارند
  • IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    7 3
    به جای بازی های تیم ملی با تیم های درجه هیچ دنیا در طول این سالها،می شد با تیم های بزرگ و ستاره دار بازی کرد که عطش دیدن این ستاره ها کمتر میشد و یا لااقل نحوه ی استقبال از آنها در شأن یک کشور با سابقه تمدنی طولانی می بود.
    • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      0 0
      ربطی ندارد اگر رونالدو چند بار می امد بله و نه اینکه اولین بار بیاید و یک عده ای قلیل جوگیر....
  • IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    17 5
    حکومت که از این شرایط کمال بهره برداری را کرد
  • IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    16 11
    فقط عزاداری خوب هست
  • IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    16 3
    افراد حقیر اینقدر برای دیدن یک فوتبالیست یا هز سلبریتی دیگز به صف می شوند
  • پیام IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    15 13
    کاملا مشخص بود ۹۰ درصد این جماعت کیسه کشا بودند.و از آنجا که با فقر شدید فرهنگی مواجه هستند کاری هم نمیشه کرد
    • ایمان IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      3 1
      اتفاقا اینا لنگیهای ندید بدید بودن خخخخخ
    • لنگی IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      8 1
      تیمی که هیچ افتخاری تو آسیا نداره باید هم اینقدر ندید بدید باشه خخخخخ
    • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      7 2
      ما همه پای یه سفره ایم. از جمله خود شما.
    • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      7 0
      من آدم بی ادبی نیستم ولی مجبور شدم بهت اینو بگم
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      8 2
      به عنوان یک ایرانی از خدا میخوام جلوی النصر مفتضح بشید همین.
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    3 4
    مشرق جان زیاد شلوغش نکن
  • ارش IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    13 0
    مردم قیور وهمیشه درصحنه
  • TR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    14 7
    اگر همین نگاه رو نسبت به مردم خودتون داشتین که عابرومون امروز بخاطر وضع مردم تو ادارجات دولتی ، بیمارستان ها ، ورزشگاه ها، سیستم حمل و نقل عمومی ، وضع معاش و خورد و خوراک مردم رفت پس از فردا برای ارباب رجوع فردا درستش کنیم، خود به خود جلوی بنزما و نیمار هم سربلند بودید!!! عمرا اگه فهمیده باشید چی میگم
    • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      4 1
      آره واقعا نفهمیدیم چی گفتی چون انقدر باسوادی که آبرو رو نوشتی عابرو
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    4 5
    آبرو ریزی نیست . هیجان طرفداران هست و کاملا طبیعی است اتفاقا مسئولان باید نظم می دادند که متاسفانه نشد. خود تحقیری نکنیم
  • احمد IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    15 2
    ناراحت نباشید در تمام زمینه سوژه هستید
  • علي IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    18 13
    اگر كشوري را ايزوله و سترون و محدود كنيد نتيجه اش اين ميشود.اين كه ميشود هر كاري را بسيجي وار ان هم از نوع بي ترمزش انجام داد اين ميشود.روله جان بايد با دنيا ارتباط داشت و تعامل.اين كه اونا بدند ما خوبيم نتيجه اش شده اين
    • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      5 8
      اق چه ربطی داره . همه چی تموم شد باز گیر دادی به بسیجی
  • شهاب IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    13 12
    چهل و چند ساله مملکت رو منزوی کردید انتظار دارید مردم درست رفتار کنند
  • US ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    10 14
    مردم وحشی
    • امیر IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      8 2
      آره حرکت زشتیه این همه جمعیت چه خبره مگه کیه اون هم یه انسانیه مثل بقیه،چرا خودمونو بخاطر هیچ تحقیرمیکنیم
    • علیرضا IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      5 9
      از پرچم آمریکایی که زدی معلومه که ضد ایرانی هستی، متاسفم واست که اینقدر بی ادبی
  • شاپرک IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    9 1
    به این مردم آموزش داده شده هر مسئولی اومد بیفتن دنبالش
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    11 2
    ابروی بین الملل ما خیلی وقته ک رفته
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    8 1
    مشکل فقط بر میگرده به یک سری آدم بی فرهنگ سرخورده البته در پدید آمدن این موضوع مقصر اصلی مدیران نالایق که الحمدالله کم نیستند
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    6 2
    مردم هم وحشی شدند،اینقدر بی فرهنگی
  • مینا IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    3 1
    این چه تحلیل آبکی که می کنید اگه مردم ایران رونالدو رو دوست دارند به خاطر شخصیت این بازیکن هستش
  • محسن IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    9 1
    مردم بی فرهنگ و بی شخصیت ایران..و تا ریخ هفت هزار ساله ایران رو نشون دادید..آلن رونالدو میگه ایرانی ها به کدوم تاریخ 7هزار ساله خودشون میبالن. عده ای احمق و بی شخصیت مثل ولگرد دنبالم راه افتاده بودن.
  • حامد پلاس IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    15 9
    حالا دیدید که ما با دیدن تصاویر اربعین چقدر احساس حقارت میکردیم،همین احساس حقارتی که الان شما دارید ما هفته گذشته وقتی این ملت رو پای پیاده به سمت مرزهای عراقی هجوم میبردن داشتیم، اونجا تشویق میکردین اینجا تحقیر شدید....
    • سیدحسن IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      6 5
      در عجبم شما عشق و علاقه به سید و سالار شهیدان رو با علاقه به رونالدو مقایسه می کنید ؟
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      7 11
      خاک تو سرت - امام حسین رو با رونالدو یکی می کنی - بیچاره
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      5 6
      از فرط کودنی و در اوج قله حماقت، حتی توان مقایسه صحیح دو پدیده ساده و واضح رو نداری.
    • حامد پلاس IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      0 0
      خاک تو سر خودتون که اصلا منطق ندارید
    • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      0 0
      لیاقتت همون رونالدوس.باهاش محشور شی!
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    17 5
    فوق ستاره ی ما فقط وفقط علی دایی یاشاسین علی دایی یاشاسین آزربایجان یاشاسین ایران
  • ناشناس IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    3 2
    مردم عزیز ایران هم دوست دارن اسطوره فوتبال رو ببین.برنامه ریزی ها اشتباست.نمیشه تمام لذت ها مال یک عده خاص باشه.ما هر چی داریم از این مردمه.لطفا با این تیترها حاشیه درست نکنیم.
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    8 1
    مسعولانی که به رونالدو فرش یک میلیاردی دادند برکنار و محاکمه شوند قابل توجه مجلس اگر واقعا ورای حرف انقلای هستند مردم نان شب ندارند . رونالدو و نیمار کدوم خری هستند که ما براشون چهار دست و پا تو خاک بیفتیم وای بر ما ایرانیها
  • H.H IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    5 1
    لطفا موضع خودتون مشخص کنید این آقایی که میگید مردم کشورهای عربی برای دیدنش سرو دست مشکنند همونی هست که به قول خودتون (یه قد بلندی داشت و توپ می خورد به سرش می رفت تو گل) لطفا اول حرمت مردم حفظ کنید بعد بیایید بگین ما هم یه همچین اسطوره ای داریم.
  • بی نام IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    12 2
    چه کردیم با این همه منابع بجای اینکه ستاره ها با افتخار در ایران بازی کنن میرن کشور های عربی که تا چند سال پیش ورزشگاه هم نداشتن
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    6 1
    چیزی مسخره تر و بی خاصیت تر از فوتبال و بازی کنه هاش وجود نداره یک مشت وحشی بیسواد
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    5 0
    ببینید نظر وزیر گردشگری چیه؟
  • ایرانیییییییی IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    5 4
    واقعا ابروی خودمون رو جلوی دنیا و عربها بردیم فرهنگ 2500 ساله به باد رفت. یادتون باشه زمانی اسکندر مقدونی می گفت می خوام با پادشاهی بجنگم که مالک نصف دنیاس یعنی ایران.
  • ناشناس IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    5 3
    من مطمئنم شما کامنت منو به اشتراک نمیذارین ولی باید حرف دلمو بزنم. ببین برادر مقصر اصلی این دست به قول شما آبروریزیها فقط سیستم اداره مملکت ماست.
  • حمید کرمی کارشناس ارشد مدیریت IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    4 0
    کار قشنگی بود که دولت سایه انجام داد . وفکر مردم را از گرانی .25 شهریور دور کرد.
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    2 0
    مسولین فوتبال بیکفایت ابروی کشور را بردند
  • گشتاسب IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    7 1
    این آبرو ریزی کار همین عده ای آبله هست برای دیدن شخص این افتضاح و آبرو ریزی رو درست کردند.اینها نمی دانند این حرکتشان مصداق بی اخلاقی و آزار هست یعنی اینقدر کودن هستند.بخود و دیگران ارزش قایل نیستند آبروی کشور و ملت میبرند.تو سایتها و روزنامه ها چند ماهه میگن فلانی میاد بدرک میآید.اومدنش چه تغییرات در پی دارد.این رونالدو را بیست چند سال تو برنامه زنده بازیهایش دیدند.
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 1
    خدا سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمیدهد مگر به دست همان قوم امان از کج فهمی افراد
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    4 1
    اینکاره اغتشاشگراس که باید اعدام بشند 😂😂😂 اینا از سرویس موساد دستور گرفتن 😂😂
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    دولت قبلی و برجام
  • ارش IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    2 0
    بسیار‌جای‌تاسف‌است‌‌
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    3 1
    مردم ایران علاقه خاصی دارند
    • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      1 1
      این کامنت نهایت بدذاتی بود
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    4 3
    ما سالهاست که منزوی هستیم و با دنیا میستیزیم مردم ما شبیه غار نشینها شدن
  • محمد IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    یادمه میگفتن بازیکنای فوتبال و تیم های باشگاهی بزرگ وقتی میرن خارج بهتر بازی میکنن و توی ایران نتایج ضعیفتری می گیرن. عاشق بازی در کشورهای دیگه ان. حالا ما از مردم ایراد می گیریم؟
  • محمد IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    2 3
    یک عده ندید بدید هستیم، خدایی ما ایرانی‌ها جنبه هیچ چیزی را نداریم
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 0
    تیتر های غرض ورزانه
  • کارشناس IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    4 7
    اگر این ملت عاقل بودند سرنوشتشان اینچنین رقم نمیخورد
  • امانی IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    3 4
    جاییکه مثلا اسطوره فوتبال ما آقای علی دایی هم به شتاب برای دیدن رونالدو که درحقیقت آخرهای زمان بازیکنی فوتبالش هست و تیم های معتبر اروپایی اورا قبول نکردند اقدام میکنه چه توقعی از یک مشت نوجوان وجوان احساساتی که همه ما میدانیم دراین سنین عقل آنها قوه تشخیص نداره تا دست به چنین حرکاتی نزنه میتوانیم داشته باشیم
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 1
    من مطعمن هستم هشتاددرصد مردم ایران تفکرنمکنن ..عقب ماندها
  • رضا IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    2 0
    کارهای بزرگ آدمهای بزرگ می‌خواهد کارتاج نیست این باند بایدجمع شود چقدر خسارت بابت ویلموتس به ایران وارد کرد پاسخگو هم نیست
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    سلام و خدا قوت دوست خبرنگار عزیز، شما همین دوتا پیشکسوتی که انتخاب کردی اشتباه بوده با احترام به هردو بزرگوار، هردوی این عزیزان از لحاظ آداب گفتاری و اجتماعی(علی الخصوص آقای درخشان) متاسفانه خودشون الگوهای خوبی نبوده و نیستند، شما بهتر بود با دوتا جامعه شناس مصاحبه میکردی.
  • میثم IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    2 1
    بدجور آبروریزی شد دیگه دیر شده وقتی همچیز شب امتحان بخای کار کنی همین میشه
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    2 0
    اینگونه اتفاقات نشان دهنده نقاط ضعف فرهنگی و شخصیتی در بخشی قابل توجه از جامعه ما است . واقعیتی که بسیار تاسف بار شرم اور و نگران کننده است . از طرفی مسئولین محترم فرهنگی و سیاسی جامعه باید نسبت به حرکات بسیار ظریف و دقیق و حساب شده " دیپلماسی ورزشی " عربستان جهت نفوذ و ایجاد جا پا در بخشی از جامعه ما حتما توجه داشته باشند .
  • آگاه IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 1
    هرچی می تونی تو ذوق کردم بزنید، تیتر های تهوع آور بنویسید، اصلا نه نیمه خالی لیوان که لیوان شکسته رو گزارش کنید، قلم به دست خام، بی تجربه، مردم ناشناس بی هدف و آرمان نخواه و بی احساس.
  • عباسعلی سعادت IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    4 3
    واقعاً تأسف آور است. مگر رونالدو کیه؟ چرا خودمان را کوچک می کنیم. باید خیلی خونسرد و بی تفاوت از کنار اینها رد بشیم‌. این کارها نشان دهنده عدم عزت نفس است.
    • ایرانی IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      1 3
      حرف درستی است ....ما از لحاظ تمدن در رتبه اول دنیا هستیم .....کاش اینقدر احساسی نبودیم ..
    • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      0 1
      عباسعلی، سرت به کارت باشه.
  • ااااا!!!! IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    3 3
    علت فقط یه چیز میتونه باشه اونم بسته بودن کشور
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 0
    این صحنه های زشت هم بخشی از واقعیت جامعه ایران است !
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 0
    این نشان از افزایش غرب پرستی خصوصا در میان نوجوانان و جوانان دارد. روحیه سلبریتی پرستی بیداد می کند.
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    رسانه ها کارشان حقیر کردن جوانان و نوجوانآن است نتیجه را هم که می بینید
  • ارش IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 1
    واقعا تاسف داره به خاطر یک فوتبالیست منحرف اخلاقی مثل ادم ندیده ها رفتار کنند چرا قهرمانان کشور خودمون اسطوره نمیکنید.
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 2
    شماهایی که هی جوانان را توهین و تحقیر می کنید ، اکثرتون ته قلبتون به رونالدو حسادت می کنید . چون خودتون هیچ پخی نیستید و سگ هم دنبالتون نمی افته ، حالا دارید از دیدن شدت محبوبیت رونالدو می ترکید
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 0
    این اتفاق را خیلی بزرگ نکنیم و به جامعه فرهیخته و با فرهنگ ایران عزیز تعمیم ندهیم
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 0
    پدر کریس رونالدور «جوزه دینیس» کارگر باغبون شهرداری بود؛ یه الکلی سنگین که به دلیل مشکلات کلیه و کبد مربوط به مصرف بیش از حد مشروبات الکلی در سال ۲۰۰۵ می میره. مادرش «ماریا دولورز »هم آشپز یه رستوران بود. در سال ۲۰۱۰ رونالدو تولد اولین فرزندش رو اعلام می کنه ولی هویت مادرش رو نمی گه و این مطلب رو پنهان می‌کنه، بعداً معلوم میشه مادر بچه یه زن دیگه ست. از سال ۲۰۱۰ الی ۲۰۱۵ رونالدو با یه مدل روسی به نام «ایرینا شایک» رابطه داشته. در سال ۲۰۱۷ رونالدو اعلام می کنه که بچه های دوقلوش از یه زن دیگه هستن. از پاییز ۲۰۱۶ اون با مدل اسپانیایی- آرژانتینی «جورجیا رودریگز» با هم بودن. بعد از ورودش به النصر؛ عربستان قانون شریعت رو که زوج ها بدون ازدواج حق ندارن در این کشور زندگی کنند رو واسه رونالدو و جورجیا استثنا قائل می شه. منبع: ویکی پدیا ( آلمانی)
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    3 2
    آبرو ریزی نیست این محبوبیته، همه جای دنیا تا خود پرتغال وقتی با رونالدو روبرو میشن اشکشون جاری میشه، میان برای عکس گرفتن و امضا گرفتن.
    • حیدر استقلالی IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      0 3
      خودت که از دست رفتی خدا به اولادت عقل بده از همین رونالدو من فهمیدم مظلومترین کس در دنیا خداست واقعا چرا بت پرستی دارید یه انسان خیلی خیلی معمولی چرا گریه میکنید بخدا شما تاریخ ایران رو نمیدونید زمان هخامنشی ما 27 کشو امروزی زیر نگین ایران بوده اونوقت شما برای یه نفر خودکشی میکنید که بند کفش کورش کبیر هم نمیشه متاسفم برای ایران ویران
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 1
    چقدر وزارت ورزش بدمدیریت کردن وچقدرب خی احمق هستن رونالدویم ورزشکاره متل بقیه سلبریتی سازی غربی‌ها درایران نفوذ کرده
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 0
    ایرانی ضایغ خودشو کرد رونالدو پول تو جیبم ملت بیکار
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 1
    مسئولان حکومت هم که همیشه بی تقصیر!!!
  • سارا IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 1
    تهرانی های بیابان نشین کم فرهنگ آدم ندیده آبروی ایران رو بردن کاش باکلاس بودن رو از جنوبی ها یاد بگیرن
  • روح اله باغستانی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 2
    چرت نگین اینقدر... هرجا رونالدو مسی میروند همین جور طرفدار شلوغ میکنه... از پای ماهواره بلند شین ،زخم بسترتون خوب بشه... بیاین تو جامعه و دنیای واقعی ، اونوقت خواهید فهمید خوراکی که تو ماهواره و فضای مجازی بهتون میدهند چقدر کثیف هست، با افکار پوسیده قرن هجری ، پز روشنفکری و خود تحقیر بر ندار ، بیچاره
    • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      1 0
      دقیقا
  • یاران امام IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 1
    زمانی که علی دایی استوره فوتبال ایران آقای گل جهان شد رونالدو در کوچه بازار پرتقال گل کوچک بازی میکرد. مگه رونالدو کی هست یک فوتبالیست کاسب در هرکجایی جهان پول بیشتر بدهند سرد و گرم و مطرح بودن نبودن برایشان ملاک نیست. شخصیت مردم ایران بالاتراز این آبروریزیهاست فردا عربستان مسخره مان خواهند کرد. مردم اشراف زاده ایران اگر خودتان ملا نیستید حداقل با آبروی کشورتان که امپراتور جهان بود بازی نکنید. در جامعه ما آسیب های زیادی وجود دارد باید فرهنگ سازی کنند متاسفانه وزارت فرهنگ ارشاد دراین زمینه کار نکردند اینو قبول کنیم. بجای فرهنگ سازی دنبال سرمایه گذاری پول درآوردن هستند.
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    رونالدو را هم مثل تیلور بزرگش کردند احتمالاً النصر پیروز خواهد شد
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 0
    خداروشکر عنان مملکت و جمهوری اسلامی دست این طیف آدم های بی هویت نیست. به قول معروف کف روی آبند.
  • تک سوتر DE ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    2 1
    فوتبال ما از ستاره خالی شد، چون ستاره هامون وطن فروش شدن و مربیان هم دنبال کمیسیون رفتن نه کیفیت بازیکن و الا همین علی دایی رو هیچ کس آدم حسابش هم نمی کرد
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 1
    مثل همیشه، اول یک اتفاقی گندی می افتد. سپس همه شروع به یافتن مقصر و تحلیل و نقد و بررسی موضوع می کنند/ خدایا چقدر احمقانه است این کار/ همیشه واسه هر موضوعی/ یک اتفاق بد، سپس یک مشت ادم بیکار، نقش مقصر یاب و تحلیل و نقد و بررسی موضوع را می کنند/ این چرخه حماقت تا کِی ادامه دارد خدایا
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 1
    اینایی که تو کامنتا میگن آبروریزی شده دقیقا اغتشاش گرا هستن چون تو نظرات زیاد دیدم که میگفتن این همه جمعیت برای رونالدو اومده ولی برای "انقلابمون!" کسی نیومده. این اغتشاشگرا از اینکه خبری نبود و شلوغ نشد ناراحتن الانم اینجا فاز روشنفکری برداشتن و میگن آبروریزی شده، دقیقا حرفی رو میزنن که رسانه های معاند میگن. تو تمام دنیا افراد فوق العاده معروف مثل رونالدو که محبوبیت زیادی هم داره مردم دنبالش راه میافتن و چیز بدی نیست و تو ایران همه چیز از انظر این اغتشاشگرا بده.
  • سجاد دلپیرو IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 1
    وقتی مجلس ما اینجوری برا سلفی خودشون رو نشون میدن چ انتظاری از مردم باید داشت
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    مسئول مردم هستن
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    به نظر من که نه تنها آبروریزی نشد بلکه به تمام دنیا مخابره کردیم که نه تنها مردم ایران افسرده نیستن بلکه دنبال کوچکترین بهانه برای شادی و هیاهو و سرگرمی اند.
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    زیر سر تاجست
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    تمدن۲۵۰۰ ثانیه
  • فرهاد IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    از استقبال فرودگاه که درویش دخترش رو آورده که سهمی از این ورود رونالدو بردارد و با خودش ببره معلوم بود چه اتفاقی قراره رخ بده... راستی دختر درویش فکر کرده رونالدو اومده خواستگاریش با اون لباس و کفشش
  • عباس IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    0 0
    فقط اینا رو باید رییس جمهور محترم و سران کشور ببینن و شرم کنن از خودشون
  • ساس IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    0 0
    البته صحنه آرایی و سناریو خوبی اجرا شد. رونالدو بدون فراخوان به مردم این جمعیت را جمع کرد اما علی کریمی با فراخوان و پوشش رسانه ای نتوانست انفجاری عمل کند. موازنه رونالدو با علی کریمی باعث تحقیر کریمی و فراموشی حوادث سیاسی فوتبالی گذشته در ذهنهای فراموشکار درگیر فوتبال میشود. به بازسازی های دیگری هم نیاز است
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    0 0
    آقای جمهوری اسلامی هر کسی که هستی گوش کن لطفا چاپ کنید بدون جا انداختن یک نقطه اگر صلح کنید با همه کشور ها و تحریم ها برداشته شود مسئله حجاب را عاقلانه ببینین درامد توریستی و صادرات تولیدی های شما به مراتب بیشتر از نفت و گاز خواهد بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس