کد خبر 1527508
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸
درخواست سرمربی الهلال: خارجی‌ها را افزایش دهید!

ژرژ ژسوس می گوید که وضعیت نیمار برای حضور در دیدار برابر نوباهار نامانگان، بعد از تمرین امروز مشخص خواهد شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال الهلال فردا در نخستین دیدار خود از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا فردا به مصاف نوباهار نامانگان ازبکستان می رود. ژرژ ژسوس سرمربی الهلال در نشست خبری پیش از این بازی توضیحاتی را ارائه کرد.

ژسوس گفت: دیدار برابر نماینده ازبکستان می تواند شروعی قدرتمند برای تیم ما در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باشد. برنامه امروز در فاصله ۲۴ ساعت مانده به دیدار با قهرمان ازبکستان، مرور دوباره تمرینات خواهد بود.

او گفت: ما به هواداران قول می دهیم که با همان فرم دیدار مقابل ریاض ظاهر خواهیم شد. مسئولیت بزرگی بر دوش ما است زیرا الهلال در سال های گذشته بیش از یک عنوان کسب کرده است و ما برای کسب این عنوان تلاش خواهیم کرد.

وی درباره غیبت سالم الدوسری گفت: او نه تنها گلزن، بلکه بازیکنی است که می تواند در جریان بازی موثر باشد، دریبل بزند و همیشه تفاوت ایجاد کند. بازیکنانی هستند که می توانند جایگزین او شوند. غیبت سالم الدوسری بعد از اینکه او به فرم خوبی در جام جهانی رسید، قطعا ما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

سرمربی الهلال سپس با درخواستی خطاب به AFC گفت: امیدوارم کنفدراسیون فوتبال آسیا تعداد بازیکنان خارجی شرکت کننده در این مسابقات را افزایش دهد زیرا تیم قهرمان می تواند جواز حضور در جام باشگاه های جهان را کسب می کند.

او ادامه داد: زمانی که الهلال به دیدار فینال رسید و مقابل رئال مادرید به میدان رفت، دو تیم تعداد بازیکنان خارجی برابری نداشتند، رئال مادرید با یازده بازیکن خارجی به میدان رفت درحالیکه الهلال تعداد خارجی محدودی داشت.

ژسوس گفت: فکر می کنم زمان آن فرا رسیده است که تعداد بازیکنان خارجی باشگاه های عربستانی را برای حضور در جام باشگاه های جهان بررسی کنیم تا به سطح رقابتی بالاتری برسند و عنوان قهرمانی را کسب کنند.

سرمربی الهلال در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضور نیمار در بازی فردا گفت: نیمار یکی از بهترین بازیکنان جهان است و حضور او به ما برتری می دهد، اما او کمی درد دارد و ما پس از تمرین امروز، درباره حضور او در دیدار فردا مطمئن خواهیم شد.

وی افزود: بعد از تمرین امروز و پس از وضعیت نهایی مایکل دلگادو و نیمار، اسامی پنج بازیکن خارجی را مشخص خواهیم کرد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس