کد خبر 1527359
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
نگاهی به آخرین وضعیت شماره یک پرسپولیس در آستانه بازی با النصر؛ چشمک بیرانوند به رونالدو

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در روزهای پیش رو تمرینات درمانی و آمادگی را پشت سر می‌گذارد تا به بازی با النصر برسد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس روز سه شنبه در هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ از ساعت ۲۱:۳۰ روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی مقابل النصر عربستان قرار می گیرد.

این در حالی است که النصر با انبوهی از ستارگان بزرگ دنیای فوتبال مانند کریستیانو رونالدو، مارسلو بروزوویچ، سادیو مانه،‌ اوتاویو، لاپورته و ... در شرایطی خود را آماده تقابل با پرسپولیس می‌کند که در آستانه این جدال حساس وضعیت علیرضا بیرانوند باعث نگرانی پرسپولیسی‌ها شده است.

دروازه‌بان سرخپوشان در بازی تیم ملی مقابل بلغارستان از ناحیه کشاله پا مصدوم شد. او از همان روز برنامه درمانی خود را آغاز کرد اما مصدومیت از ناحیه کشاله پا به ۶ هفته زمان برای بهبودی کامل زمان نیاز دارد. با این حال تا بازی با النصر تنها ۲۱ روز زمان بود تا بیرانوند خودش را به آمادگی برساند.

حالا به نظر می‌رسد وضعیت درمانی او کادرفنی را امیدوار کرده است. این دروازه‌بان به صورت موازی هم برنامه درمانی و هم تمرینات فنی و فشرده را زیر نظر ننکا دنبال می‌کند تا بتواند سرخپوشان را همراهی کند. بدین ترتیب به احتمال قریب به یقین بیرانوند وظیفه حفاظت از دروازه پرسپولیس را مقابل النصر بر عهده دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • آبی IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    1 2
    ضربه ایستگاهی که خوردی ازش دوتا چشمک بزن براش شهیدین فقط صبر کنید خخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس