کد خبر 1527219
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷
پشت پرده صهیونیستی اغتشاشات در ایران

انتشار تصویری از فعالان رسانه‌ای ضدانقلاب با رئیس موساد در فضای مجازی خبرساز شد و وجود ردپای رژیم صهیونیستی در ماجرای اغتشاشات ۱۴۰۱ و پس از ان را شفاف کرد.

به گزارش مشرق، اخیرا انتشار تصویری از دیدار فعالان رسانه‌ای ضدانقلاب با «گیلا گملیئل» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی خبرساز شد. این دیدار که در ایام نزدیک به سالگرد اغتشاشات برگزار شده تصویر واضحی از پشت پرده اغتشاشات را نمایان کرد. علی‌اصغر رمضانپور (مدیر اینترنشنال)، علیرضا نوری‌زاده (مدیر مسئول ایران فردا)، فواد پاشایی (حزب مشروطه)، پانته‌آ مدیری (مجری سابق اینترنشنال)، ژیارگل (خبرنگار ارشد بی‌بی‌سی فارسی)، آرش سیگارچی (خبرنگار صدای آمریکا)، نازنین انصاری (مدیرمسئول کیهان لندن)، عرفان فرد و امین دهنوی افراد حاضر در این جلسه بودند.

پشت پرده صهیونیستی اغتشاشات در ایران
دیدار وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با عناصر رسانه‌ای ضدانقلاب


میانجی‌گری بین رژیم صهیونیستی و ضدانقلاب

این نشست که در لندن برگزار شده به دعوت لرد پولاک یکی از اعضای مجلس اعیان بود. این افراد همچنین، «رئیس افتخاری "دوستان محافظه‌کار اسرائیل"، یک سازمان پرنفوذ هوادار اسرائیل که به اهداکنندگان ثروتمند حزب دسترسی دارد» [۱] نیز هست. این فرد از حامیان قرار گرفتن سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی نیز بوده است.

پیش‌تر رضا پهلوی با سفر به رژیم صهیونیستی با این رژیم اعلام همبستگی کرد؛ او حتی درکنار دیوار ندبه به سبک صهیونیست‌ها مناسک انجام داد. درحالی این اتفاق افتاد که محمد رضا پهلوی(پدر رضا پهلوی) در زمان سلطنتش علنا جرات حمایت از رژیم صهیونیستی را نداشت.

در این سفر رضا پهلوی به عنوان مشهورترین اپوزیسیون، تحقیر شد. کسی در فرودگاه منتظر او نبود. در حاشیه مراسم با نتانیاهو دیدار کرد و کنار سطل زباله با او عکس گرفت. با وجود اینها این سفر ماهیت کارفرمای اصلی اغتشاشات ایران آشکار کرد. در واقع ضد انقلاب برای رسیدن به منافع خود با دشمن قسم خورده ایران هم پیمان شد.

پشت پرده صهیونیستی اغتشاشات در ایران
رژیم صهیونیستی یگانه دموکراسی منطقه!

پشت پرده صهیونیستی اغتشاشات در ایران
استقبال ویژه از ربع پهلوی در قدس اشغالی!

خوش رقصی برای صهیونیست‌ها

با وجود اینکه دیوید مناشری، استاد دانشگاه و مدیر گروه مطالعات ایران در دانشگاه تل‌آویو، در خصوص حمایت بیش از حد رژیم صهیونیستی از اعتراضات اخیر هشدار داده و گفته بود، «این حمایت می‌تواند مانند شمشمیر دولبه عمل کند و نتیجه عکس داشته باشد. زیرا این کار به روایت ایران از اینکه اسرائیل و آمریکا پشت سر این اعتراضات قرار دارند، کمک می‌کند». اما مسئولان اطلاعاتی رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته اند این ارتباط را افشا کنند. جالب تر اینکه عناصر ضد انقلاب هم ابایی از رسانه‌ای کردن این ارتباط ندارند و به طور علنی با رژیمی که دشمن قسم خورده ایران است همکاری می‌کنند. [۳]

ایران اینترنشنال به سوی فروپاشی

پس از شکست اغتشاشات و همچنین توافق ایران و عربستان، اختلافات در جبهه اپوزیسیون آشکار شد. دیگر هیچکس در شورای فروپاشیده اپوزیسیون که عناصر تجزیه طلب هم در آن حضور داشتند وجود ندارد. هرکدام از افراد جدایی خود را از این شورا اعلام کرده اند. ایران اینترنشنال که لیدری اغتشاشات را برعهده داشت شاهد شاهد جدایی نفر به نفر مجریان و عواملش است. دروغ های این رسانه آشکار شده و زمزمه فروپاشی از آن به گوش می‌رسد. ایران اینترنشنالی که هم اکنون افسارش در دست صهیونیست‌هاست.

پشت پرده صهیونیستی اغتشاشات در ایران
استعفای یکی از مجریان اینترنشنال

پشت پرده صهیونیستی اغتشاشات در ایران
مصاحبه اینترنشنال با نتانیاهو

نقش آفرینی رژیم صهیونیستی در اغتشاشات

اندیشکده های ضد ایرانی زیادی درباره لزوم نقش آفرینی هرچه بیشتر صهیونیست ها در اغتشاشات ایران گفته بودند. حمایت آشکار رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از فروپاشی بیشتر اپوزیسیون حاکی از تلاش این رژیم برای سوء استفاده از ایام سالگرد اغتشاشات ایران است. به گزارش «نیوزویک»، دو نفر از کارشناسان «بنیاد دفاع از دموکراسی» به نام‌های «ژنرال جیکوب ناگل»، مشاور امنیت ملی نتانیاهو و «مارک دوبوویتز» متخصص حوزه تحریم‌های ایران، به نقش رژیم صهیونیستی در آشوب‌های اخیر ایران، پرداختند. [۲]

در این گزارش آمده است: اسرائیل باید ابتکار عمل را در دست بگیرد و از اعتراضات اخیر ایران به عنوان بزرگ‌ترین فرصت خود، نهایت استفاده را ببرد. «سرویس اطلاعاتی اسرائیل»، باید نوک پیکان حمله قرار گیرد و از قدرت خود برای «تضعیف شدید ایران» استفاده کند و در صورت خوش‌شانسی، به سمت فروپاشی [ایران] پیش رود. این گزارش تاکید می‌کند که «بجز سرویس اطلاعاتی اسرائیل، هیچ نهاد امنیتی دیگر، توانایی حمایت از اعتراضات ایران را ندارد».

[۱] https://www.bbc.com/persian/world-۴۱۸۵۷۲۴۵

[۲] www.newsweek.com/israel-has-role-play-helping-irans-protesters-opinion-۱۷۵۹۴۸۲

[۳] https://www.farsnews.ir/news/۱۴۰۱۰۸۳۰۰۰۰۴۵۲/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    0 0
    از این شاهزاده در نمیاد.مثل باباش نوکر غرب و اسراییله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس