کد خبر 1526989
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان قزوین از زبان رئیس پلیس راه

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: تا ظهر امروز وضعیت ترافیک در محورهای استان قزوین عادی است اما قطعاً از بعدازظهر با توجه به بار رفتی که داشتیم، بار ترافیک پر حجم و سنگینی را خواهیم داشت.

به گزارش مشرق، سرهنگ فرهاد ذاکری منش با اشاره به آغاز بار برگشت مسافرین تعطیلات اخیر از روز گذشته اظهار کرد: در حال حاضر محورهای ورودی به استان قزوین از سمت گیلان و زنجان به خصوص آزادراه به سمت تهران به صورت نیمه سنگین و روان است و تا این لحظه مشکل خاصی نداشته‌ایم و تیم‌های راهور استان به صورت آماده باش قرار دارند.

وی افزود: تا ظهر امروز وضعیت ترافیک در محورهای استان قزوین عادی است و به راحتی می‌توان از محورها عبور کرد اما قطعاً از بعد از ظهر با توجه به بار رفتی که داشتیم، بار ترافیک پر حجم و سنگینی را خواهیم داشت و ترافیک برگشت به صورت سنگین است و این ترافیک سنگین را در استان البرز هم خواهیم داشت.

رئیس پلیس راه استان قزوین با توصیه به مسافران و رانندگان برای برگشت از پیش از ظهر امروز با توجه به عادی بودن محورهای استان تصریح کرد: از رانندگان درخواست می‌شود که برگشت سفر خود را به شب موکول نکنند و با توجه به عادی بودن شرایط محورهای استان، پیش از ظهر سفر خود را آغاز کنند در غیر این صورت، قطعاً در ترافیک استان قزوین و استان البرز خواهند ماند.

بیشتر بخوانید:

ترافیک در آزاد راه رشت به قزوین سنگین است

ذاکری منش بیان کرد: از رانندگان درخواست می‌شود مقررات راهنمایی و رانندگی از جمله فاصله طولی و بستن کمربند ایمنی را رعایت کنند و از توقف غیرضرور و نا به جا در حاشیه محورها و آزادراه که بسیار خطر آفرین است و مشکل ایجاد می‌کند، پرهیز و پس از هر ۲۰ دقیقه رانندگی، استراحت کنند.

وی اضافه کرد: تردد کامیون‌ها، تریلی‌ها و هرگونه وسایل نقلیه سنگین از جاده قزوین به رشت و بالعکس تا ساعت ۱۲ امشب ممنوع است.

این مسوول انتظامی تاکید کرد: در صورتی که رانندگان خسته و خواب آلوده هستند در جای امنی استراحت و نکات ایمنی را رعایت کنند، میزان وقوع حوادث هم کمتر خواهد بود چرا که خستگی و خواب آلودگی رانندگان هنگام برگشت از سفر همواره یکی از علل وقوع تصادفات بوده است.

ذاکری منش در پایان گفت: در ایام تعطیلات، خوشبختانه هیچ گونه حادثه و تصادفی در محورهای استان رخ نداده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس