کد خبر 1526719
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی امریکانا در مطلبی به یادداشت منتشر شده در روزنامه وال استریت ژورنال پرداخت و نوشت:

روزنامه وال استریت ژورنال در یادداشت قابل توجهی که توسط هیئت تحریریه این روزنامه نوشته شد تاکید کرد که دموکرات‌ها شروع به وحشت از بایدن کردند و جایگاه پایین او در نظرسنجی‌ها، در نهایت به آنها در مورد خطرات سیاسی انتخابات 2024 هشدار داده است. اکنون فصل نارضایتی دموکرات‌ها است، زیرا این حزب و رسانه‌های طرفدار آنها، از جایگاه پایین بایدن در نظرسنجی‌ها نگران هستند.

به گفته این یادداشت، آخرین نظرسنجی هراس‌انگیز نشان می‌دهد میزان مقبولیت و رضایت از عملکرد بایدن 42 درصد است و وی در سال 2024 با دونالد ترامپ در این زمینه برابری کرده است که این آمار برای بایدن، به عنوان رئیس جمهورِ مستقر و با ایک قتصاد رو به رشد، بسیار ضعیف است. حتی کار به جایی رسیده که برخی از رسانه‌ها از بایدن می‌خواهند که اعلام کند که برای دور دوم نامزد نخواهد شد و بدین شکل می‌تواند به عنوان قهرمان دموکراسی، که آمریکا را از دور دوم ریاست جمهوری ترامپ نجات داده، جایگاه خود را ترک کند.

به گفته نویسندگان وال استریت ژورنال، با این حال هیچ یک از دموکرات‌های مطرح، حاضر به گفتن این موضوع به صورت علنی نشده‌اند و پاسخ آنها به سوال درباره اعتماد به بایدن این است که ترامپ نامزد جمهوری خواهان خواهد بود و او راحت‌ترین جمهوری خواه برای شکست دادن است و بایدن هم یک بار این کار را انجام داده است و چالش درون حزبی در این اوضاع، بیشتر موجب تفرقه‌انگیزی خواهد شد. نظریه‌ای که شاید ثابت شود که درست است اما یک قمار خطرناک است.

در پایان نویسندگان یادداشت، مسئولیت‌های سیاسی بسیار سخت و پیچیده بایدن را نام بردند که عبارت بود از سن و زوال فکری بایدن، معاون رئیس جمهوری کامالا هریس، هانتر بایدن و تجارت خانوادگی، ترامپ و پیگیری‌های سیاسی ترامپ، اقتصاد و گسترش بحران مهاجران که دموکرات‌ها باید نسبت به تمامی این امور به شدت مراقب باشند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    2 0
    به ما چه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس