کد خبر 1526713
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
نتانیاهو با اردوغان دیدار می‌کند

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی از دیدار نتانیاهو با رئیس جمهور ترکیه در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل خبر داد.

به گزارش مشرق، دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی درباره برنامه‌های «بنیامین نتانیاهو» در نشست مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد که او با روسای جمهور ترکیه، اوکراین، آمریکا، کره جنوبی و دبیرکل سازمان ملل دیدار می‌کند.

دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شب گذشته (پنجشنبه، ۱۴سپتامبر) اعلام کرد که وی هفته آینده در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا و چند تن از مقامات دیگر کشورها دیدار خواهد کرد.

به گزارش «المیادین» و بر اساس اطلاعیه این دفتر، نتانیاهو با چندین رهبر دیگر از جمله «اولاف شولتز» صدراعظم آلمان، «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌ جمهور ترکیه، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین «یون سوک یول» رئیس‌ جمهور کره جنوبی و «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد دیدار خواهد کرد.

هر سال رهبران سیاسی جهان برای یک مناظره عمومی در نشست افتتاحیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد که مقر مرکزی آن در نیویورک است، گردهم می‌آیند. اجلاس امسال که از ۱۹ تا ۲۳ سپتامبر برگزار می‌شود، قرار است دیدار نتانیاهو و بایدن را هم در حاشیه نشست عمومی شامل شود؛ این اولین دیدار دوجانبه آن‌ها پس از بازگشت نخست‌وزیر فعلی تل‌آویو به قدرت خواهد بود.

هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در حالی برگزار خواهد شد که رسانه‌های عبری روزهای گذشته اعلام کردند که نتانیاهو قرار نیست به کاخ‌سفید دعوت شود و تنها احتمالاً در حاشیه نشست مجمع عمومی با «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد. او از زمان آغاز بحران داخلی در سرزمین‌های اشغالی تاکنون دعوت‌نامه‌ای برای سفر به واشنگتن دریافت نکرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    0 0
    وای بر مستکبر و شادباش به مظلومان که امپراطوری ایران دوباره زنده شده است.
  • عمیر IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    0 0
    بسیار عالی
  • راسخون IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    0 2
    اوغلو منافق ترین رهبر جهان حتی با خودش هم رو راست نیست
  • راسخون IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    0 1
    اردوغان منافق ترین رهبر جهان حتی با خودش هم رو راست نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس