یک زمان هرچه فیلم رد می‌شد، می‌گفتند کار من بوده است!

همزمان با روز ملی سینما مدیران سازمان سینمایی سوره با جمال شورجه نویسنده و کارگردان پیشکسوت سینما دیدار کردند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی سوره، عصر روز گذشته ۲۱ شهریور ماه همزمان با روز ملی سینما مدیران سازمان سینمایی سوره از جمله حمیدرضا جعفریان رئیس سازمان سینمایی سوره، امیررضا مافی مدیر مرکز انیمیشن سوره و هادی فیروزمندی مدیر ارتباطات سازمان سینمایی سوره با جمال شورجه نویسنده و کارگردان پیشکسوت سینما دیدار کردند.

در این دیدار احمد میرعلائی، حسین زندباف و محمدرضا حکیم‌پناه نیز حضور داشتند.

جمال شورجه در این دیدار ضمن تبریک روز ملی سینما به همه فعالان این حوزه در سخنانی کوتاه گفت: ما هرچه داریم از انقلاب داریم. سینما هم هرچه دارد از انقلاب اسلامی دارد. حالا نوبت سینماگران و هنرمندان است که زیر بال و پر انقلاب را بگیرند و به کمک آن بیایند.

وی ادامه داد: در حال حاضر جنگ بر سر فکر و هنر و فرهنگ است، باید همگی لباس سربازی بپوشیم و به کمک رهبر معظم انقلاب که مرشد و مولای ما است، بیاییم.

این کارگردان پیشکسوت با بیان اینکه سینماگران او را رکوردار حضور در شورای پروانه ساخت و پروانه نمایش می‌دانند، اظهار کرد: یک زمان هرچه فیلم رد می‌شد، می‌گفتند کار من بوده است در حالی که در تمام این مدت به اندازه وسع خود تلاش کردم کارم را درست انجام بدهم و سنگ‌اندازی نکنم.

شورجه در پایان صحبت‌های خود مطرح کرد: سازمان سینمایی حوزه هنری از گذشته تاکنون به ویژه در دوره جدید با ریل‌گذاری خوبی که کرده، جهت فعالیت خود را مشخص کرده است و اگر اینگونه پیش برود، موفق خواهد شد. ما نیز این نهاد را در جهت رسیدن به اهدافش کمک خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس