تاخیر در ارسال کالا مشتریان اسنپ کارفیکس را به دردسر انداخت

مدت ۸ماه است که سامانه اسنپ کارفیکس که زیر نظر اسنپ است دعوت به ثبت نام دولتی برای لاستیک کرد. از ۸ ماه پیش تا الان هیچ لاستیکی به راننده‌ها نداده است.

به گزارش مشرق، اسنپ کارفیکس یک پلتفرم جامع برای ارائه تمام خدمات خودرویی به کاربران اسنپ است که بسیاری از محصولات و خدمات خودرویی را با قیمت‌ها و تخفیف‌های ویژه به کاربران ارائه می‌دهد تا آن‌ها بتوانند با قیمت مناسب تری محصولات مورد نظر خود را تهیه کنند. اما برخی از متقاضیان از تاخیر ۸ ماهه در تحویل لاستیک خودرو خبر دادند.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام مدت ۸ماه است که سامانه اسنپ کارفیکس که زیر نظر اسنپ است دعوت به ثبت نام دولتی برای لاستیک کرد. از ۸ماه پیش تا الان هیچ لاستیکی به راننده‌ها نداده است. در این سیستم هم هیچ قابلیتی برای عودت وجه به راننده وجود ندارد و در خواست عودت وجه از کارشناسان اسنپ کارفیکس هم فایده‌ای نداشته و وجه واریزی به مدت بیش از ۸ ماه در اختیار آن‌ها است. لطفا پیگیر این موضوع شوید. رانندگان از شرایط مالی خوبی برخوردار نیستند. لطفا پیگیری کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • لعنتی DE ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    1 1
    اسنپ بازوی اقتصادی فتنه گران هست که در زمان روحانی رانت زیاد دریافت کرده.
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    2 0
    به این میگن اختلاس ..!!! وقتی جنسی ندارند چرا به راننده میگن پول واریز کن و ماهها پول رو هم عودت نمیدهند ..؟؟ جایی هست که بشه ازشون شکایت کرد..؟ اختلاس و دزدی که شاخ و دم نداره !
  • مسلم ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 0
    مدت یک ماه است که یک دست لنت ترمز ساینا خریدم وجنس به من تحویل ندادن تازه پول هم گروگان میگیرن تا یه چیزپیش اونها بخری من فقط خواهش میکنم ازرانندگان محترم چیزی نخرین چون همه حرفهاشون دروغ محزه
  • محمد هادی IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    0 0
    لطفا لطفا لطفا به هیچ عنوان از اسنپ کار فیکس خرید نکنید من بیش از چند ماهه اعصاب و روانم رو درگیر یه خرید موتور سیکلت از اسنپ کردم دهها بار با پشتیبانی تماس گرفتم هیچ کس هم پاسخگو نیست و فقط میگن منتظر باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس