کد خبر 1526087
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
قتل جوان ۳۰ ساله به دست پدرش

 ساعت ۶ بعد از ظهر دوشنبه ۲۰ شهریور مأموران کلانتری ۱۳۲ نبرد، در تماس با بازپرس امیرحسین علیمردان از قتل زن میانسالی در پارکینگ خانه‌اش خبر دادند.

به گزارش مشرق، به دنبال این گزارش، بازپرس کشیک قتل تهران به همراه تیم بررسی صحنه جرم، راهی محل شدند. جسد زن میانسال در حالی که با ضربه چاقو به قتل رسیده بود در پارکینگ مجتمع مسکونی قرار داشت. شوهر مقتول که عامل این جنایت بود در چند قدمی او ایستاده و ابراز ناراحتی و پشیمانی می‌کرد.

مرد ۵۲ ساله در تحقیقات اولیه به قتل ناخواسته همسرش اعتراف کرد. به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران، متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

گفت‌وگو با متهم

چطور با همسرت آشنا شدی؟
۲۳ سال قبل، در خانه برادرم میهمان بودم، فتانه (همسرم) را برای اولین بار آنجا دیدم. او در همسایگی خانه برادرم زندگی می‌کرد و آن روز او هم آنجا دعوت بود همدیگر را دیدیم و به او علاقه‌مند شده و با او ازدواج کردم. ازدواجی که حاصلش دو دختر است و الان نمی‌دانم جواب بچه هایم را چی بدهم؟ زندگی ما خوب بود و همه چیز از زمانی شروع شد که من تصمیم گرفتم خانه‌ای خریداری کنم.


شغلت چیست؟
پاکبان هستم. چند سال قبل، پس‌انداز سالها کارم را با یک وام ۱۶ میلیون تومانی روی هم گذاشتم و توانستم خانه‌ای ۵۰ متری بخرم. اما برای اینکه وام نیاز به ضامن داشت خانه را به نام همسرم کردم و خودم ضامنش شدم و اقساط را هم خودم پرداخت می‌کردم. اما همین خانه شد بلای جان من و زندگی خودم و دخترهایم.


یعنی همسرت مالک خانه شد؟
بله البته قرار بود وام خانه که تمام شد او سند را به نام من کند، اما او قبول نمی‌کرد. می‌گفت چه فرقی دارد که خانه به نام چه کسی باشد.اما من می‌خواستم خانه‌ای که پولش را خودم پرداخت کرده‌ام به نام خودم باشد. من حتی حاضر بودم که سه دانگ خانه را به نام من بزند، اما همسرم قبول نمی‌کرد. می‌گفت اگر حرف بزنی هم تو و هم دخترهایم را از خانه بیرون می‌کنم. فتانه رابطه‌اش با دخترها هم خوب نبود.


هیچ راه چاره‌ای برای پایان این درگیری پیدا نکردید؟
تمام راه‌ها را رفتم اما بی‌فایده بود. چندین بار او را تهدید به طلاق کردم اما همسرم به جای اینکه بترسد و از تصمیمش منصرف شود، از طلاق استقبال کرد. می‌گفت خانه به نام خودم است و بعد از طلاق شماها را بیرون می‌کنم و به تنهایی زندگی می‌کنم. او همیشه مرا متهم می‌کرد که مشکل روحی و روانی دارم.


روز حادثه چه اتفاقی افتاد؟
من شیفت شب هستم و صبح که به خانه آمدم، کمی استراحت کردم. دخترم می‌خواست خودرواش را از نمایندگی تحویل بگیرد که به همراه او رفتم و بعد از بازگشت به خانه دوباره استراحت کردم چرا که شب دوباره باید به محل کارم می‌رفتم. اما همسرم می‌گفت تو مشکل روانی‌داری و باید پیش مشاور بروی من خیلی با این موضوع موافق نبودم. می‌گفتم ما که می‌خواهیم طلاق بگیریم چرا باید پیش مشاور برویم. روز حادثه هم نوبت مشاوره داشتیم و سر همین مسأله باهم کمی جر و بحث کردیم. به من گفت تو دیوانه‌ای و مشکل از تو است و این ماجرا باید مشخص شود.


بعد چه اتفاقی افتاد؟
به ناچار حاضر شدم تا برویم اما به قدری عصبانی بودم که یک چاقو از آشپزخانه برداشتم و داخل جیبم گذاشتم. اما قصدم کشتن همسرم نبود، به پارکینگ آمدیم و دوباره دعوایمان شد و من ناخواسته با چاقو ضربه‌ای به همسرم زدم که مرگش را رقم زد.


چه کسی موضوع را به پلیس خبر داد؟
با سر و صدای ما همسایه‌ها به پارکینگ آمدند اما زمانی که همسرم روی زمین افتاد خودم به اورژانس زنگ زدم. من آدم زحمتکشی هستم و قاتل نیستم. فقط می‌خواستم او را بترسانم. همسرم مدام غر می‌زد و خانه‌ای را که با دسترنج خودم خریداری کرده بودم به نامم نمی‌کرد. همسرم را دوست داشتم و حالا شرمنده دو دخترم هستم. باور کنید چاقو را همین طوری زدم اما کشته شد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 27
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    0 0
    وقتی به یه آدم بی ارزش ، ارزش زیادی بشی نتیجش این میشه به نظرم بد نمیشه مرده به جرم قتل زنش نهایت حکم قصاص میگیره که باید نصف دیه رو بهش بدن چون ندارن و اگر پدر و مادر زنه زنده نباشن دختراش میشن اولیا دم پس رضایت می دن و باباشون چند سال بعد ازاد میشه و خونه هم بینابین به دخترها میرسه
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    1 0
    باید قبل از اینکه خانه را به نام همسرت میزدی وکالا بلا عزل ازش میگرفتی درمورد خانه که بعدا خودت به وکلات از همسرت خانه را به اسم خودت میزدی .. در قرآن کریم هم هست که اگه قراردادی یا قرضی میدید مکتوب کنید. و اینکه کسی که چشم به مال بقیه داشته باشه عاقبت خوشی نخواهد داشت البته فقط مال نیست هرچیزی که مال دیگرانه (مال، ناموس، جایگاه و..)باید ازش چشم پوشی کرد که دچار‌ خواری نشد. این زن خودش خودش رو به کشتن داد.
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    17 2
    قانون کشور هیچ کمکی به این بابا نکرد و نهایت منجرب به این قتل شد
    • FR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      1 1
      قانون کشور چه تقصیری داره ؟ عادت کردید ؟!
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      1 0
      دقیقا اگر قانون بجای مشاوره فرستادن بینشون وسطات میکرد و خونه رو تقسیم میکرد یا یک چهارمش را بنام زن میزد الان قتلی نبود
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      10 31
      این سوپور با حقوق سوپوری برای دختر ۱۸ ساله اش ماشین خریده نکنه اینا مواد پواد میفروشن شبا
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      3 0
      مگه سوپور نباید خونه داشته باشه ماشین داشته باشه به نظرم من سوپر باید شیک ترین خانه و ماشین داشته باشه یعنی هر کس بیشتر زحمت میکشه باید بیشتر درآمد داشته باشه این که نمیشه یارو زیر باد کولر گازی نشته با لباس شیک و آنکارا کرده بیشتر از سوپور درآمد داشته باشه عدالت علی ع اینجا خودشو نشون می‌دهد
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      4 3
      با زن ایرانی ازدواج کردن اشتباهه
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    9 3
    حالا خودت بگو روانی هستی که اعدام نشس
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    12 1
    زن شوهر از هم تجارت میکنن امان از شیطان
  • محمدقزل IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    15 5
    داره میگه: چاقو را همین طوری زدم اما کشته شد....مرتیکه قاتل
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      0 0
      اگر قصد زدن نداشتی چرا چاقو همراه بردی؟
    • کریم IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      1 0
      تصوری که ما مردم از زنا و قتل و اعتیاد و گناهان بزرگ داریم اشتباهه . یعنی فکر میکنیم محاله که از روی یه لحظه غفلت و یه اشتباهه کوچیک واسمون اتفاق بیوفته . تو این دوره زمونه همیشه یاد خدا بودن خیلی کمک کنندس . یه لحظه غفلت و تسلط شیطون نتیجش ممکنه بشه قتل . حالا هر چند که نمیخواسته بکشش . همه ما تو عصبانیت کاری رو کردیم که نمیخواستیم
  • قاصدک IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    8 1
    در دروازه رو میشه بست ولی در دهان مردم رو نمیشه بست .
  • FR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    7 5
    دیگه از این بدتر نمیشد ثابت کنی که دیوانه هستی بیچاره همسرش !
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      1 0
      خوب سه دانگ خانه رو به نام شوهرش نمی‌کرد چی میشد کشته هم نمیشد
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    2 0
    من خیلیهارو دیدم همسر ملک بنامشون زده بعد طلاق گرفتن حتی رفتن خارج یا ازدواج کردن ولی در اصل خونه برای اینده فرزندهست الان من دوباب منزل دوماشین و...بنامم هست ولی خب شوهرم رومن شناخت داشت من بهش قول دادم هر موقع بخواد اینارو بهش برمی گردونم البته منم کارمند بودم ویک خونه وماشین حقم بود ولی فقط برای امتحانش گفتم بنام منم چیزی باشه الان دیگه برام مهم نیست چون فکر میکنم ی امانتی دستمه ودر واقع این ها برای اینده بچه هاست
  • مجید IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    1 0
    با اینکه خبر ناراحت کننده است.اما یه نکته تو خبر بود .پاکبان در ایران توانایی خرید خانه دارد و دخترش ماشین خریده .خدا رو شکر.
  • علیرضا IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    1 0
    بنده خدا پدرش در اومده با پول پارکبانی اون خانه رو خریده ولی زنه در حقش بدی کرد
    • بختیاری IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      0 0
      مقصر زنه مرد باید آزاد بشه
  • من IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    1 0
    به عنوان کسی که تقریبا یه همچین ماجرایی رو داشته ام و دارم میگم که هیچوقت هیچی رو به اسم زنتون‌ نکنید بخصوص ملک و منزل و ماشین رو ، اگر میخواهید راحت و بدون دردسر زندگی کنین و‌ احترامتون‌ محفوظ باشه تا آخر عمر و فریب زنتون‌ رو‌ در این مورد نخورین که عاقبتتون‌ میشه مثل این بابا . بزارین بعد مرگتون همون ارثتون که خدا مقدارش رو‌ معین‌ کرده ببرن . این نصیحت من رو به عنوان یک برادر کوچکتر از یادتون نره
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    18 4
    درس عبرتی باشه برای زن های بیشعور
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      2 1
      نتیجه اخلاقی ،، زن نگیر تا آسوده باشی
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    3 0
    آخر همه جنایت ها برمیگرده به مسائل مالی
  • اشنا IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    0 0
    ای کاش نصف خونه روبنام شوهری که پولشوداده میکرد الان هم زنده بود هم رابطشون خوب بود مال دنیا ارزششو نداره سرنوشت یه نفراینجورتموم بشه من بیشترتواینزمانه دلم واسه مردائی که مجبورن توکشوری مثل جنگل کارکنن میسوزه .بایددرکشون کرد 🤔🤔
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    0 0
    بعضی نظرات تاسف آوره... به هر حال کل ماجرا ناراحت کننده است و ای کاش این اتفاقات نمی افتاد
  • امین IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    0 0
    به نظرمن حق زنه بی لیاقت مرگ است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس