کد خبر 1525845
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
تحریف سخنان وزیر اقتصاد درباره تورم

روزنامه هم‌میهن وابسته به جریان اصلاح‌طلب اخیرا سخنان وزیر اقتصاد را تحریف کرده و از این تحریف تا حصول نتیجه پیش رفته است!

به گزارش مشرق، نگران کردن مردم از آینده کشور با تحریف روایت‌ها، حربه‌ای است که برای تشویش افکار عمومی از آن استفاده می‌شود. غرب گرایان که همیشه در تحت‌الشعاع قرار دادن افکار عمومی ید طولایی دارند، در جدیدترین جعل و تحریف خود، سخنان وزیر اقتصاد را تحریف کرده‌اند.

تحریف سخنان وزیر اقتصاد درباره تورم


روزنامه هم‌میهن در سر مقاله خود با تیتر «گام اول: اذعان به شکست» نوشت: «تیر خلاص را آقای وزیر اقتصاد به انتظارات مردم زدند و با اعلام اینکه اگر بانک مرکزی بتواند نوسان ارزی را مدیریت کند، اسفند را با تورمی در حدود ۴۰ درصد به پایان خواهیم رساند. به عبارت دیگر تورم ۴۰ درصدی امسال نیز مشروط به شرطی شده که بانک مرکزی بتواند مشکلات ارزی را حل و مهار کند؛ شرطی که در بیشتر موارد محقق نمی‌شود. تورمی که براساس وعده آقایان قرار بود نصف و سپس تک‌رقمی شود اکنون ۴۰ درصد آن هم مشروط خواهد بود.»

این مطلب در رسانه‌های اصلاح‌طلبان و زردنویسان مورد استقبال قرار گرفته است.

تحریف سخنان وزیر اقتصاد درباره تورم


گزارش هم‌میهن مربوط به مصاحبه وزیر اقتصاد در تاریخ ۱۷ شهریور است که خاندوزی درباره موفقیت‌های اقتصادی ایران در مقابله با جنگ اقتصادی روایت می‌کند. خاندوزی درباره پیش‌بینی از مهار تورم گفت: «پیش‌بینی‌ها همیشه مشروط است. اگر متغیر ناگهانی و برون‌زای دیگری بیاید می‌تواند پیش‌بینی‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. با فرض اینکه ارزهای آزاد شده کمک می‌کند بانک مرکزی بتواند امسال را به جهت نوسان ارزی مدیریت کند، به نظر می‌رسد ما اسفند ماه را با تورمی در حدود ۴۰ درصد به پایان می‌بریم

تحریف سخنان وزیر اقتصاد درباره تورم


روزنامه هم‌میهن با تحریف پارگراف اول تا حصول نتیجه نیز پیش رفته است! وزیر اقتصاد از بهبودی ثبات ارز با ارزهای آزاد شده می‌گوید ولی روزنامه هم‌میهن از شرط مدیریت نوسان ارزی می‌نویسید! این تحریف آشکار که منتهی به نگران کردن مردم از آینده می‌شود به نفع چه کسانی است؟

البته نگران کردن مردم از اقتصاد کشور، توسط جریان غربگرا مسبوق به سابقه است و این موضوع اخیرا در نشست خبری رئیس‌جمهور نیز مطرح شده است.


رئیس جمهور در نشست خبری در ۷ شهریور به نگران‌سازی مردم توسط رسانه‌های اصلاح‌طلبان اشاره کرد. موضوع هشدار ۶۱ اقتصاددان به روز ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ برمی‌گردد. بیانیه‌ای تحت عنوان نامه سرگشاده ۶۱ اقتصاددان کشور در روزنامه اعتماد منتشر شد. یکی از بندهای آن به این موضوع پرداخته بود که تورم در دولت رئیسی «سه رقمی» خواهد شد و از آن به عنوان ابرتورم یاد کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    آدم مردن داره انصافا تا الان دولت رئیس رئیسی خیلی خیلی بهتر از قبلی ها بوده البته ضعف و کاستی هم داشته که باید جبران کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس