دوقطبی‌سازی، ماموریت دشمن در سیستان و بلوچستان/معتمدین و خواص نقشه دشمن را باطل کنند

عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس گفت: نقش معتمدین، ریش‌سفیدان و خواص در تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و اقدامات نظام برای توسعه استان بسیار مهم و موثر است.

به گزارش مشرق، محمد سرگزی درباره فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از سیستان و بلوچستان گفت: مقام معظم رهبری در ابتدای دهه ۸۰ سفری به استان سیستان و بلوچستان داشتند و در آن سفر مصوبات خوبی در راستای توسعه استان به تصویب رسید اما متاسفانه دولت‌ها آنچنان که باید به اجرای مصوبات نپرداختند.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز در صدر دولت سیزدهم شخص آیت‌الله رئیسی با نگاه ولایتمداری در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری گام برداشتند. فرمایشات امروز رهبری نیز نقطه عطفی برای دولت در جهت تلاش ویژه برای حل مشکلات استان خواهد بود.

سرگزی با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حل مشکل آب استان گفت: امیدواریم با اجرای برنامه‌های دولت این دغدغه مهم مردم برطرف شود.

وی ادامه داد: کریدور شرق از مرز اینچه برون تا چابهار تحول جدی در حوزه حمل و نقل خواهد بود که با عزم جدی دولت هر چه زودتر به بهره‌برداری خواهد رسید. دولت سیزدهم در شرایط جنگ اقتصادی از همه ظرفیت خود استفاده خواهد کرد تا منویات مقام معظم رهبری درخصوص استان سیستان و بلوچستان اجرایی شود.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان درباره نقش معتمدین و خواص برای جلوگیری از بحران‌سازی‌های آمریکا در ایران گفت: دشمنان سناریوهای مختلفی را علیه ملت ایران در چهارسال اخیر طراحی کردند که در همه آنها شکست خوردند و امروز به‌دنبال این هستند که با دوقطبی‌سازی فضاهای قومی، ملی، مذهبی و سیاسی توطئه‌های شوم خود را اجرایی کنند.

سرگزی گفت: قطعا همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مردم سیستان و بلوچستان این نقشه را باطل خواهند کرد. نقش معتمدین، ریش‌سفیدان و خواص در تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و اقدامات نظام برای توسعه استان بسیار مهم و موثر است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    0 0
    دوقطبی سازی را حکومت بوجود می آورد و نه مردم مظلوم و گرسنه سیستان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس