1

روزنامه هم‌میهن نوشته است که ورود آمریکا به مناقشۀ قفقاز اگر منجر به پیشگیری از ایجاد دالان زنگزور شود، آشکارا به نفع ایران است.

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم.

در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید

************

روزنامه های امروز دوشنبه ۲۰ شهریورماه در حالی چاپ و منتشر شد که بازی غرب با ایروان در لاچین، ابر امتیاز آمریکا به هند و عربستان و رقابت در کریدورها در صفحات نخست روزنامه های امروز برجسته شده است.

احتمال درگیری نظامی تازه‌ای بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان بار دیگر بالا گرفته است. دو کشور از زمان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی بر سر کنترل قره‌باغ کوهستانی با یکدیگر درگیرند.این ماجرا این روزها مورد توجه رسانه‌ها بوده و روزنامه‌های اصلاح‌طلب از زاویه دید آمریکایی‌ها به آن می‌نگرند.

روزنامه هم‌میهن درباره شرایط گرگ و میش در قره‌باغ ندر سرمقاله خود نوشته است:

ورود آمریکا به مناقشۀ قفقاز اگر منجر به پیشگیری از ایجاد دالان زنگزور شود، آشکارا به نفع ایران است و به‌خصوص توطئۀ دولت افراطی اسرائیل برای ایجاد بی‌ثباتی خطرناک در مرزهای شمال غربی کشور را خنثی می‌کند. اما اگر آمریکا نقش خود در منطقه را به‌صورت دیگری تعریف کرده باشد، اوضاع به‌خصوص در مورد آنچه به ایران مربوط می‌شود، فوق‌العاده خطرناک خواهد شد. قاعدتاً اگر جمهوری آذربایجان با حمایت ترکیه و تحریک اسرائیل، درصدد قطع راه زمینی ایران به ارمنستان برآید و آمریکا هم به‌عنوان متحد جدید ارمنستان، چشم بر این ماجرا ببندد، ایران چاره‌ای جز توسل به زور در این زمینه پیش روی خود نخواهد دید. به نظر می‌رسد، اسرائیلی‌ها از مدت‌ها قبل خود را برای چنین سناریویی آماده کرده‌اند تا از طریق جمهوری آذربایجان و برخی تحریکات قومی، ایران را بی‌ثبات سازند. در این سناریوی مخوف همه چیز توطئه‌آمیز به نظر می‌رسد. این سناریو بیش از آنکه علیه جمهوری اسلامی باشد علیه سرزمین ایران است و بنابراین همۀ ایرانی‌ها باید نسبت به ابعاد خطرناک آن کاملاً هوشیار باشند.

عیسی کلانتری: کاوه مدنی یک نخبه، وطن پرست ومتخصص بود/ فقط آمریکایی‌ها می‌توانند بحران در قره‌باغ را حل کنند!

روزنامه شرق نیز در یادداشتی به همین ماجرا پرداخته و می‌نویسد:

این تحولات مهم تاریخی برای همه کشورهای منطقه سرنوشت‌ساز است و چگونگی مواجهه و به زبان رساتر سهم و مشارکت آنها در این تحولات در پرکردن شکاف تاریخی توسعه یا تداوم آن و حاشیه‌ای‌شدن تعیین‌کننده است. این بزنگاه تاریخی نه‌تنها برای ایران سرنوشت‌ساز است، بلکه سرنوشت کشورهایی همچون افغانستان، پاکستان، مصر، یمن، سوریه و لبنان را نیز تعیین خواهد کرد. این ادعا ریشه در این واقعیت مهم نظریه‌های مدرن توسعه منطقه‌ای و بازخوانی تجارب موفق توسعه در سطح جهانی دارد که «رقابت همکارانه برای جذب سرریزهای منطقه‌ای، یک عامل تعیین‌کننده در توسعه‌یافتن یک منطقه یا بازماندن از توسعه است.

در ادامه این مقاله آمده است:

ظرفیت‌های جذب و انباشت سرریزهای مالی و انسانی بسیار مهم‌تر از سطح برخورداری یا محرومیت از این منابع اصلی توسعه است». تفسیر روشن این عبارت آن است که توانمندی حکومت‌ها و ظرفیت‌های دولت‌ها برای تصمیم‌گیری درست و اجرای مؤثر تصمیمات در بزنگاه‌ها، مهم‌ترین مؤلفه تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز در دنیای امروز است. «ملت‌ها می‌توانند در کریدورهای همکاری به چشم‌اندازهای جدیدی دست یابند یا در بن‌بست‌های تحسر و انزوا محصور شوند».

عیسی کلانتری: کاوه مدنی یک نخبه، وطن پرست ومتخصص بود/ فقط آمریکایی‌ها می‌توانند بحران در قره‌باغ را حل کنند!

روزنامه آرمان امروز ترکیه آتش بیار معرکه قفقاز خوانده و نوشته است:

سفر اردوغان به مسکو که به جز مساله مربوط به غلات در رابطه با دیگر گفت و گو ها با پوتین خبر چندانی منتشر نشده است.به احتمال قوی در رابطه با قفقاز گفت و گو بعمل آمده و ممکن است اردوغان موافقت پوتین را هم بعد سخنان پاشینیان علیه مسکو گرفته باشد. زیرا از قبل هم اخباری منتشر شده بود که روسیه با ایجاد این گذرگاه مخالفتی ندارد.دلیل دیگر انتخاب این زمان توسط سه کشور متحد شاید این باشد که فکر کنند در چند روز آینده ممکن است در ایران بخاطر سالگرد شروع بحران داخلی تنش هایی بوجود آید و دولت ایران شدیدا سرگرم یک مساله داخلی باشند و کمتر به مسائل مرز بپردازد.

عیسی کلانتری: کاوه مدنی یک نخبه، وطن پرست ومتخصص بود/ فقط آمریکایی‌ها می‌توانند بحران در قره‌باغ را حل کنند!

کاوه مدنی نخبه اصلاح‌طلب یا جاسوس؟

بعد از بازداشت شماری از متهمان به جاسوسی از مراکز نظامی (در پوشش فعالیت‌های محیط زیستی) در اواسط زمستان ۹۶، کاوه مدنی لاریجانی معاون عیسی کلانتری در سازمان حفاظت از محیط زیست نیز برای مدتی کوتاه بازداشت شد. اعضای این شبکه در برخی از مناطق استراتژیک کشور تعدادی دوربین در ظاهر برای رصد امور زیست محیطی نصب کرده بودند که در واقع پوششی برای رصد فعالیت‌های موشکی کشور بوده و تصاویر و اطلاعات ثبت شده را برای بیگانگان ارسال می‌کرده‌اند.در ۲۷ فرودین ۹۷، اخباری منتشر شد که معاون سابق بین‌الملل، نوآوری و مشارکت فرهنگی-اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست، کاوه مدنی کشور را ترک کرده است. این در حالی بود که او در روند تحقیقات قضائی درباره پرونده جاسوسی محیط زیست قرار داشت و خروج او از کشور، یک اتفاق ساده نبود.

عیسی کلانتری: کاوه مدنی یک نخبه، وطن پرست ومتخصص بود/ فقط آمریکایی‌ها می‌توانند بحران در قره‌باغ را حل کنند!

حالا نزدیک به شش سال پس از فراری شدن مدنی از ایران عیسی کلانتری معاون وقت سازمان محیط زیست بار دیگر ادعای خود درباره این جاسوس فراری را تکرار کرده و به روزنامه اعتماد گفته است:

کاوه مدنی یکی از نیروهای متخصص و وطن‌پرست ایرانی بود که تنها با هدف خدمت وارد ایران شد، اما گروه‌های تندرو او را تحمل نکردند وقتی تصمیم‌گیری‌های کلان در راستای منافع درازمدت کشور نباشد، طبیعی است که عوامل نفوذ در آن نقش‌آفرین باشند! در حوزه آموزشی و تخصصی در قالب اخراج استادان برجسته. استادان سطح بالا و زبده به اجبار مجبور به ترک دانشگاه‌ها می‌شوند و جایگزین‌های آنها هم افراد غیرمتعارفی هستند که هیچ ربطی به دانشگاه ندارند. این روند نوعی استحاله فرهنگی و دانشگاهی است. واژه خالص‌سازی که برای نخستین‌بار توسط علی لاریجانی بیان شده، اشاره به همین تلاش‌هاست. این روند محدودکننده برآمده از یک جهت‌گیری فکری افراطی است.

عیسی کلانتری: کاوه مدنی یک نخبه، وطن پرست ومتخصص بود/ فقط آمریکایی‌ها می‌توانند بحران در قره‌باغ را حل کنند!

قابل توجه آنکه کاوه مدنی پس از فراری شدن از کشور در لابی‌های ضد ایرانی مشغول به فعالیت شده و زمسنات ال قبل در نشست اتحادیه ملی برای دموکراسی که متعلق به یکی از زیر مجموعه‌های وزارت خارج رژیم صهیونیستی است شرکت کرد، از نگاه عیسی کلانتری فردی که به صورت علنی با دشمن همکاری کند وطن پرست است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 78
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    35 4
    عیسی کلانتری خودش ... هست شما کجای کارید آخه
    • محمد قزل IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
      16 3
      عیسی کلانتری هم از اون های هفت خطه... ۸سالسکان محیط زیست دست ایشان بود چکار کرد...هیچی الان زبانش بلنده که چرا دریاچه ارومیه خشکه...
    • دیپلمه بیکار IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
      9 1
      سروش و بنی صدر انقلاب فرهنگی کردند . نتیجه اش بستن دانشگاه و محرومیت تحصیلی . بعدا همین ها شدند آفت نظام و ژست روشنفکر انقلابی !
    • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
      14 2
      عیسی همان است که پاهایش را نمیتواند جمع کند !
    • پدی ازپیج همسایه IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
      7 16
      من یوتوب و اینستای کاوه رو دنبال میکنم.بعنوان یه ادم بیطرف میگم واقعا ادم حسابیه.تمام حرفاش درسته و تخصص داره و مشخصه یچیزی حالیشه.
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      6 2
      چرا این یارو محاکمه نمی شود؟ مواضع تند و خصمانه علیه کشور استخدام و حمایت شدید از جواسیس دشمن دلالی تراریخته و بازی یا سلامت ایرانیان خیلی هم بیحیاست با ان طرز نشستنش!
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      3 1
      آقای کلانتری، وزیر کشاورزی آقای رفسنجانی، ارائه دهنده نظریه چرا ما باید در گندم خودکفا باشیم و این که معنی خودکفایی در زمان من تغییر کرده
    • ارشک IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      0 0
      پدی ... بگو به خدا. خخخخ
  • علی IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    28 4
    همیشه جاسوس از جاسوس دیگه حمایت کرده !!! این یک قانون هستش
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    24 4
    این حکومت به کاوه مدنی احتیاج نداره
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    29 4
    عیسی کلانتری اول برادری خودشو ثابت کنه بعد حرف مفت بزنه!
  • FR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    12 4
    دقيقا درست فرموديد جمهوري اسلامي به آدمهايي مثل كاوه مدني نياز ندارد
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    8 14
    کاوه مدنی باعث افتخار این سرزمین مقدس است جناب تندرو
    • IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      0 0
      دانشمندی که خودش و علمش را در اختیار دشمن این کشور قرار داده چطور می تواند افتخار مملکت ما باشد؟ ما را قانع کن تا حرف شما را بپذیریم.
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    6 4
    جریان خالص سازی یا هر چی که اسمشو بزارین اگه نیت غیر خدمت به کشور و خلق داره محو خواهد شد مردم ایران تحمل نخواهند کرد
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    8 3
    این فرد آویزان آبروی برادر شهیدش است و خودش از تریبون بدست آمده در جهت تخریب آرمان های امام استفاده می کند.
  • ترابیان IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    5 2
    در کشور ایران اراجیف گویی و هذیان گویی هزینه نداره این مردک نادان بی سواد چندین دوره وزیر جهاد کشاورزی بوده چه غلطی برای مملکت کرده
  • علی کربلائی IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    7 5
    کاوه مدنی که واضح و روشن جاسوس بود و عیسی کلانتری دزد خائن......
    • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      4 1
      اینایی که گفتی خودتی
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    6 2
    این عیسی احمق خون برادر شهیدشو داره میخوره.....لقمه ..... همونیه که با باندش تموم زمین های کشور رو بالا کشیده..پسر خاله بیسوادش تو تربیت مدرس هم با رانت کلی کارخونه کودسازی داره
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    5 2
    داش باشوا کلانتری... معنی وطن پرستی از جانت عیسی کلانتری لمپن چیزی جز وطن فروشی نیست.
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    5 2
    ست زرد برادر شغال است. عیسی کلانتری هم مثل کره مدنی منفور ...
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    6 1
    عیسی کلانتری یکی از خاعن های این مملکت ویکی از نفوذیهای جریان نفوذ است که رهبر عزیزمون خیلی تاکید کرده که مواظب این افراد باشید
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    4 1
    عیسی کلانتری خودش همدست کاوه مدنی بوده وهست ۱
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    5 1
    لعنت برتو
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    4 2
    این جماعت چرا نمی فهمند هادی خامنه ای میگه حذف یک استاد برخورد با کل جامعه هست چقدر احمقانه یعنی قتل و جاسوسی و اختلاس و فساد و جنایت و خیانت رو یکی اگه استاد باشه نباید برخورد کرد
  • AZ ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    8 3
    با سلام، بعنوان کسی که بعنوان یک محقق به مدت 30 سال در وزارتخانه کشاورزی کار کردم یکی از افراد مسئولی که سبب خسارت زیادی به کشاورزی شده است همین آقای کلانتری بوده است و شاید بتوان از نظر بعضی از خصوصیات اخلاقی اشبه الناس به ولیان استاندار خراسان در زمان پهلوی و به نوعی وزیر کشاورزی شاه بودند.
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      1 1
      از اون پرچم مشخصه که به کچا وصلید جریان خائن به ایران
    • شهاب IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      1 0
      حالم از این پان ها بهم میخوره با پرچم یه کشور جعلی اومده در مورد کشور ما نظر میده
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    2 1
    اگه‌عیسی کلانتری هم‌جاسوسه‌پس‌چرا ازاده؟ ....خوابه؟
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      0 0
      آزاده چون پارتی داره آزاده چون پول داره چون در قوه قضاییه نفوذ داره مثل زنگنه و روحانی که 650هزار نفر شاکی دارند ولی محاکمه نمیشوند
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    1 5
    درود بی‌پایان بر دکتر کاوه مدنی کبیر احیا کننده محیط زیست ایران.تا رفت باز همه چی برگشت به روزهای قبل از حضورش
  • BR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 1
    دشمن دشمن من دوست من است.
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    باید عیسی کلانتری را بعنوان کسی که موجب فرار یک جاسوس شده محاکمه میکردند . وقتی به مرده رو میدهی در کفنش ....حالا به جای انکه یک مدیر که یک جاسوس را بکار گیری کرده را توبیخ و زندانی کنید او را ازاد گذاشته اید و این اراجیف را مطرح میکند ؟ از بی عرضگی شماست که این مردک این حرف ها را میزند
  • GB ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    اگر متوجه باشید اقتصاد کلان دنیا به شبکه سویفت وبانک جهانی وصل است وتمام خرید وفروشهای کلان کشورها ازاینطریق کنترل وانجام میشود وحال انکه تمام نیازمندیهای غذایی وتکنولوژیک توسط تجاری انجام میشود که باید ازاین درگاهها استفاده کنند ایا تابه حال یک ایرانی میداند که فروش نفت وورودکلا در طی مدت این چهل سال که ایران تحریم بوده وحتی شبکهای مخابراتی مثل همراه اول وایرانسل مالکین اصلی وبانیان ان کشورهای غربی هستند وتمام اینها نشان میدهد که کشور توسط مافیا اداره میشود؟
  • محمد DE ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    1 0
    تمام دنیا رصد نیروها وجود دارد قطعا انهایکه خطا میکنند محاکمه میشوند
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    این روزها زمانه چقدر با زمان امام حسن شبیه است دشمن با حیل گوناگون حتی یاران انقلاب را یکی پس از. دیگری مسئله. دار میکند و ارام. ارام بجبهه دشمن میبرد
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    4 0
    سلام ایشون نبودند که گفتند اگه فلانی رای بیاره سال ۱۳۸۸ من با چادر زنانه از ایران فرار میکنم
  • سید فروزان CH ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    عیسی کلانتری از روزی که پا به ایران گذاشت ،شروع به خیانت کرد تا به امروز ،از واردات گوشت غیر حلال و از رده خارج در زمان ریاستش در سازمان کوشت و واردات جاسوسان محیطزیستی و کد دادن به دشمن در مورد وضعیت اب و کشاورزی مملکت تا بر باد دادن صدها میلیارد بابت احیای دریاچه ارومیه ، اینکه چرا این گاو میش هیچ وقت محاکمه نشده جای سئوال دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    قبلا تحت تاثیر مطبوعات و روزنامه هایی که به امثال عیسی کلانتری می تاختند قرار می گرفتم. اما با خودم فکر کردم که اگر این مطالب صحت می داشت آیا مسئولین قضایی و دستگاههای نظارتی راست راست نگاه می کردند تا این افراد هر کاری که دلشان می خواهد انجام دهند؟ عیسی کلانتری ها همین الان هزاران پست مهم حکومتی را در قوای ۳ گانه در اختیار دارند. در کمیته ها و شوراهای مهم عضویت دارند. بیشتر ثروت کشور را در اختیار دارند. پس بشین سر جات
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    4 0
    کلانتری درست گفته ،البته منظورش از وطن اسراییله !!!!!!!!! بنده خدا خیلی به اسراییل علاقه داره !
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    6 0
    عیسی خودش سردسته بوده و هست لعنت ابدی بر فریدون ریش بنفش و دارودسته ی نحسش
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    5 1
    لعنت خدا بر کلانتری فاسد و نفوذی که برای به قدرت رسیدن به هر کثافتی چنگ می زند . و به هر حیله و دروغی متوسل می شود . اینها اکثرا تفاله های نفوذی یهودی انگلیس در ایران هستند .
  • SE ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    6 1
    خاک یر سر دولتهایی که امثال عیسی کلانتری را به خدمت گرفته اند
  • DK ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    4 3
    هرجا باشم عاشق اذربایجان هستم،
    • US ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      1 3
      هرجاباش غیرایران زمین.تاملت ازدست امثال تو راحت باشند.
  • IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    1 0
    آقای هم میهن آمریکا کدام قدمش بخیر ما برداشته ، آقای پاشینیان برای پوتین با مشارکت دادن چند ده نفر نظامی ارتش آمریکا در بعبارت مانور قصد پیام دارد . چرا و چگونه خودشان بهتر میدانند و نتیجه اشتباهش را متوجه خواهد شد .حالا دو عضوی که همراه آمریکا هستند به چه جهت بخواهند علیه هم قشون کشی کنند ، آمریکا میتواند طرف یکی را بگیرد .
  • IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    4 0
    اگر قوه قضاییه عیسی کلانتری رو بابت پر و بال دادن به گاوه مدنی بازخواست کرده بود الان دم در نمیاورد.
  • IR ۰۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    5 0
    بدمیادازاین اصلاح طلبان فاشیست ودشمن اقوام
  • عباس IR ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    1 0
    عجیب است؟تادیروزمیگفتید(دالان غرب وناتو)ولی امروزازپدرغرب وناتو(امریکا) میخواهیدکه مانع این دالان باشد؟پس کاملامعلوم شدکه؟اسرايیل وغرب وناتو وکلابهانه ای بیش نیست؟
  • IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    1 0
    دالان ناتووغرب؟خخخ
  • IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    امریکا دنبال خراب کردن راه ابریشم چین هست مغز خر نخورده قفقاز و افغانستان و ..رو برای ایران باز کنه شما غرب گراها دیوانه هستید شاید هم نفوذی..
  • اهبرخان IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    1 0
    راست گفته دیگر نخبه بوده اما جاسوس نخبه طوری نقش بازی کرده که هنوز عیسی کلانتری خودش نمیتونه قبول کنه که جاسوس بوده.
  • IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 1
    عیسی ، جاسوس بی جیره مواجب اینتلیجنت سرویس، یه چیزی شبیه برده افتخاری.
  • IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    1 0
    مرجع اصلی ضدجاسوسی کشور یعنی وزارت اطلاعات جاسوس بودن محیط زیستی ها را رد کرده است یعنی این افراد مغرضانه و به دلایل سیاسی در زندانند!
  • IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 1
    شک نکنید که خود عیسی هم جاسوس است فقط چون خانواده شهید است بهش ترحم شده
  • من غدیریم IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    1 0
    بنده به عنوان کارشناس در یک سازمان استان عضو کارگروه اصلی احیای دریاچه ارومیه بودم حدود دو سه جلسه با کاوه مدنی یک مبتکر ونخبه محیط زیست بود ودر ظاهر بسیار وطن دوست بود و دو سه مورد تخریب زیست محیطی در نقاط مختلف ایران و آینده بچه های ما را بخطر می اندازند تا روسیه از اینان حمایت کند اینو در جلسه مطرح کرد. دو سه نفر انتقاد کردند یکی هم بنده بود سپس فیلمی بعداز جلسه نشان داد مستند هم بود دفن زباله زرادخانه هسته ای روسیه بود در کوههای غیر قابل دسترس دفن می کردند. بعد دیدن فیلم حالم خراب شد و به گریه افتادم. ببینید انسان در محضر خداست نباید در محضر خدا دروغ بگوید ائمه اطهار(ع) که امامان ما هستند و بعداز پیامبر(ص) امامان جانشین برحق رسوالله است اولامر منکم هستند. ایمان کامل داریم. سلیقه سیاسی نباید به ایمان و تقوی مسلمین لطمه بزند یک انسان کامل باید ایمان بخدا و پیامبران خدا(ع)و پیامبر خاتم (ص)و جانشین پیامبر( امامان 12 گانه) و قران و سنت رسول الله داشته باشد و اعتقاد به ولایت فقیه در زمان غیبت و دستور وامر شرعی او باشدوحب وطن و ترک محرمات وانجام واجبات تمام دیگر اصولگرا بودن و اصلاح طلب بودن و جبهه پایداری بود ونبودن به آخرت من وتو لطمه نزنند.در آخرت می پرسند چگونه امربمعروف کردید چگونه نهی ازمنکر کردید آیا اموال حلال خویش انفاق کردید چرا به اموال مردم حق الناس بود دستبرد کردید؟ دیگر نمی پرسند آیا در جرگه اصولگرا بودید یا اصلاح طلب اینان طمع وحرص دنیاست باید از شیطان مواظب بود این مقوله ها برمی گرده به مادیگریها تونخور باید من بخورم همین بس. حالا کاوه مدنی جاسوس بود ونبود اون برمیگرده به سیاست دولت و به وزارت اطلاعات مرتبط میشود از حیط دخالت ما خارج است ولی لله وبالله حب وطن دوستی در درون او مثل آتش فوواره میکرد. ایشان هم قربانی افشائ خیانت به محیط زیست ایران اسلامی شد. برخی موارد های که دراثر این کارخلاف بشریت محسوب میشد پیشگویی میکرد امسال پیش آمد معلوم بود که نخبه محیط زیست بود کاهش باران دگی وعوامل سیل و سایر عووامل موثر برطبیعت عدم رویش برخی گیاهان سخنان ایشان محقق شد. چرا باید منکر بشیم. برخی خیانت کاران از جاسوسان بدترند بیچاره ملت ایران- بیچاره ایثارگران باچه کسانی امید بستند. حضرت آقا حفظه الله در بیانات گوهربار خویش فرمودند جامعه ما نیاز به انقلاب کوچک
    • IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      0 0
      یکی دو جلسه دیگه با اون بودی الان از دین و ایمان خودت هم گذشته بودی! مثنوی ات نشان داد که چقدر ساده لوح و تحت تاثیری!
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    2 0
    وطن پرست فقط مشرق؟
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      0 0
      مشرق یعنی حرف ملت ایران پس بله مشرق وطن پرست واقعیه
  • یاران امام IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    آمریکا و اسرائیل و غرب از مضرات جهان هستند جهان اسلامی ( کشورهای عربی و کشورهای نیمه اسلامی که دارای نصف انرژی جهان را داراست)اگر عقل داشتند و متحد با ایران بودند الان جهان غرب محتاج نان روزانه خویش به جهان اسلامی بودند و الان هم محتاج هستند ولیدر ظاهر مسلمان هستند به قدرت خویش اعتقاد ندارند آمریکا را محورخویش قرار می دهند. خود جمهوری آذربایجان که 98.78 درصد مسلمان و اونم شیعه 12 امامی هستند چه سنخیتی با اسرائیل دارد .اسرائیل ضد مسلمین جهان است اینو باید بدانند.آمریکا مثل مگس دنبال خون مردار است آمریکا طمع خویش را در معادن طلای والماس قره باغ معطوف کرده است والا آمریکا واسرائیل کجا و حمایت از مسلمانان قره باغ کجا به عقل انسان نمی گنجد. این همه دبدبه ها وکبکبه ها مشغول کردن ایران و حواس ایران را به این نقطه حساس معطوف کنند ولی کور خواندند سناریوهای و برنامه های ایران قبل از اینکه این موضوع پیش بیاید می دانست تفکر نظامی ایران را حتی به فکر جن ها هم نمی رسید مسلط در منطقه هستند.بازهم آمریکا وغرب شکست خواهند خورد. بوتین هم باید آگاه باشد مثلث قدرت آسیا(ایران روس چین) باید تغییرات مواضع حمله دولت باکو به مناطق ارمنستان را جلوگیری کنند الهام لائیک اف یه ذره عقل ندارد فرد احساسی هست این احساس منجرب میشود ملت آذربایجان ضرر کنند. خون مردمان بیگناه مسلمان شیعه ریخته میشود والا الهام فرار می کند سرمایه ملت را دربانکها بحساب شخصی خانواده خویش ذخیره کرده ودر تمام کشورهای اروپا و آمریکا خونه وویلا دارد. خود ارمنی ها هم بیچاره هستند بلاخره انسان هستند و بنده خدا ، رد پای آمریکا را در مناطق قره باغ ریشه کن کرد والا مثل موریانه خشم وشوم خیانت را در منطقه پخش خواهند کرد.
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    1 0
    وطن پرستی کاوه مدنی مانند وطن پرستی عیسی کلانتری است.
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 1
    یک روز نوبخت پوری حسینی را سرمایه نظام می دانست و امروز عیسی کلانتری مدنی جاسوس را نخبه معرفی می کند بی خود نیست که رئیس رژیم صهیونیستی اصلاح طلبان را بآدم خوب خوششان بیاید ذاتشان عوض نمی شودزرگترین سرمایه خود در ایران معرفی می کند تا حالا دیدید که اصلاح طلبان از یک مجرم و جاسس حمایت نکرده باشند و تا حالا دیده اید که اصلاح طلبان از یک
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 2
    همان موقعی که عیسی کلانتری با فکر معوج و فاسد خود - نعوذ با لله - امام خمینی را فرزند تفکر امریکا خواند و... توسط قوه قضائیه بازخواست و محاکمه میشد و تو دهنش میزدند امروز جسارت دفاع از عناصر فاسد و جاسوس را نداشت .
    • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      0 1
      عیسی کلانتری معاون شیخ حسن روحانی گفت: امام فرزند ناخلف امریکا است البته کاوه مدنی و عیسی کلانتری و... لابد فرزند خلف و حرف گوش کن امریکا و انگلیس هستند .
  • US ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 1
    با وجود این خیل عظیم خائنان و فتنه گران که راست راست دارن در داخل کشور می گردن و خوش می گذرونند و به ریش ۹۰ میلیون ایرانی بدبخت می خندند اسرائیل و آمریکا مگه دیوانه اند برای خودشون هزینه اضافی ایجاد کنند؟!! اینها از هر هر مآمور موساد و سیا بهتر کار انجام میدن! یک حرف و تمام، تا زمانی که بعد ۴۴ سال خیانت و نفاق و رانت بازی ها و دزدی ها و اختلاس هایی که در سیستم مدیریتی و اجرایی و قانون گذاری و قضایی کشور ریشه دوانده و همه هم به خوبی می دونند از کدام نحله و جریان فکری آب خورده و می خوره با یک حرکت طوفانی و انقلابی از بیخ و بن ریشه کن نشود این کشور و ملت بی نوا روی خوشی و آسایش نخواهد دید. ملت داره ناامید میشه از نظام و این خطرناک ترین فاجعه ست! اندکی که دل در گرو رهبری دارند باقی مانده اند. باقی ملت باری به هر جهت شده اند. وقتی ملت می بینه مسؤلان انقلابی مثلاً ریشه همه مشکلات رو می دونند وفقط حرف می زنند و این ریشه ها رو قطع نمی کنند دیگه چه امیدی براشون می مونه؟! متاسفانه در این شرایط بحرانی نشد یک رئیس قوه قضائیه ای بر مسند باشه که ریشه همه منافقان و خیانت کاران رو بسوزونه! به خدا قسم اگر نبود دعاهای پدران و مادران شهدا و رهبری نظام هزار باره فاتحه این نظام و کشور خونده شده بود. باز هم میگم، سپاه باید با یاری ارتش و باا نظارت رهبری دست به یک کودتا بزند و یک پاکسازی اساسی در همه ارکان نظام و کشور انجام دهد. این تنها راه نجات کشور و نظام ست. و همه کسانی که در این ۴۴ ساله خورده اند رو به پای میز محاکمه بکشاند .والسلام
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    1 2
    بوی گند این افساد طلبان تو همه چیز مییاد این مردک عیسی کلانتری رو بازداشت کنید که اگر کوتاهی کنین این بیشرفهای خاعن ایران رو هم مثل سوریه به تلی از خاک وخاکستر تبدیل می کنند
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    رزومه کاری کاوه مدنی را در امریکا ببینید . حیرت آور است ، شخصی که در امریکا برای یک مجموعه یهودی صهیونیستی در خصوص "منابع استراتژیک ایران " کارمیکرده چگونه وارد کشور میشه و سر از معاونت این سازمان درمیاورد! تنها یک دلیل منطقی میشود یافت ، تکمیل اطلاعات برای آن مجموعه صهیونیستی در امریکا . آنچه آقای کلانتری میفرمایند برای پاک کردن گناه خودشان است .
  • شریف زاده IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    عیسی کلانتری: کاوه مدنی یک نخبه، وطن پرست ومتخصص بود!!!؟؟؟ عیسی بازهم سوتی دادی پسر ، کاوه و نخبهگی ، گل پفتی پسر ، البته نخبگی ایشان در امر جاسوسی ، وطن فروشی ، کثافتکاری ، عیاشی ... بازهم بگم عیسی الحق خوب نامت گذاشته اند عیسی کلانتر(ی) کجائی عمو نکنه خودت هم بله
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    خفه کچل بی خاصیت
    • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      0 0
      خواهش میگنم به کچلها حرف نزن من خودم کچل هستم ولی بسیار خوش تیپ هستم و از امثال اقای کلانتری هم خوشم نمی اید
  • ایرانی IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    چرا اینقدر دروغ و یاوه گویی میکنید در صحبت اقای کلانتری بعنوان متخصص از ایشان گفته بود ولی بعنوان جاسوس صحبتی نکرده بود
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    1 1
    بالای ۵۰ درصد مسئولین جاسوس هستند
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    درست گفته. ایشون در بالاترین سطح علمی خصوصا مقوله مدیریت آب قرار داشتند. چون شما رو قبول نداره آدم بدون تخصصیه؟ نکنه امام صادق هاتون خیلی متخصصن که تپه سالم نذاشتن
  • سارا FR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    دریاچه ارومیه چرا خشک است؟ چون بودجه هایش دربانکهای کلانتری مدنی وبازماندگان آنوسی که درزندان خودرا دار زد وهمدستان مشهور دیگرشان است.
  • !! IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    البته ؛ منظور عیسی ، اون بخمه هایی هست ،که وطنشون آمریکاست !!
  • یزدان US ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    کاوه یک حقیقت و راستی بود چیزی بین اقایا خریدار نداره چرا که ازحقیقت و راستی واهمه دارن
  • منصف IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    0 0
    اقای امیر احمدیان اتفاقاً ما می خواهیم که ما را بازی ندهند این شما هستید که دائماً بازی میخورید اگر هزار بار از یک سوراخ گزیده شوید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس