کد خبر 1525528
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
گزینه دوم الاتحاد پس از ناکامی در جذب صلاح

رسانه‌ها از مهاجم برزیلی به عنوان گزینه جدید الاتحاد بعد از ناکامی در جذب محمد صلاح خبر دادند.

به گزارش مشرق و به نقل از اسپورت‌بایبل،‌ سران تیم الاتحاد عربستان پس از ردشدن پیشنهادشان از سوی محمد صلاح یکی دیگر از مهاجمان برجسته لیگ برتر را هدف قرار دادند. الاتحاد پیشنهادی به مبلغ ۱۵۰ میلیون پوند برای ستاره مصری لیورپول در آخرین روز نقل و انتقالات در انگلیس ارائه کرد و لیورپول بلافاصله این پیشنهاد را رد کرد.

الاتحاد قصد دارد در ژانویه بار دیگر شانسش را امتحان کند و قرار است پیشنهادشان را به ۲۰۰ میلیون پوند افزایش دهند. به نظر می‌رسد اگر لیورپول تا ژانویه در بین مدعیان قهرمانی نباشد، با پیشنهاد الاتحاد برای صلاح موافقت خواهند کرد.

اکنون سران الاتحاد پس از ناکامی در جذب صلاح، یکی دیگر از ستاره‌های لیگ برتر را هدف قرار داده‌اند. الاتحاد ریچارلیسون، مهاجم برزیلی تاتنهام، را به عنوان جایگزین صلاح در نظر گرفته و به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن است.

اسپرز سال گذشته ریچارلیسون را با مبلغ ۶۰ میلیون پوند به خدمت گرفت اما او در اولین فصلش در لیگ برتر موفق به زدن یک گل هم نشد. او هنوز نتوانسته در این فصل در لیگ گل بزند اگرچه ماه گذشته در دیدار مقابل فولام در جام اتحادیه گلزنی کرد.

الاتحاد مذاکراتی را برای جذب بازیکن برزیلی از طریق واسطه‌ها انجام داده است. ریچارلیسون در دیدار برزیل برابر بولیوی در مقدماتی جام جهانی از ابتدا در ترکیب تیمش بود و یک موقعیت خوب گلزنی را از دست داد و در ادامه تعویض شد.

این مهاجم در طول دوران حرفه‌ای‌اش در اسپرز نتوانسته بدرخشد اما آنژه پوستج‌اوغلو، سرمربی تاتنهام، از ریچارلیسون حمایت کرده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس