کد خبر 152528
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۹

سریال «کلاه پهلوی» به کارگردانی سیدضیاء‌الدین دری و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان از 24 شهریورماه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، با توجه به اتمام تصویربرداری بخش اعظم سریال و انجام مراحل فنی به صورت همزمان پخش مجموعه از جمعه (24 شهریورماه) آغاز می‌شود.

تنها حدود 5 درصد از صحنه‌های مجموعه باقی‌مانده است که گروه مشغول آماده کردن قسمت‌های سریال برای ارایه به پخش هستند با فراهم شدن شرایط لازم برای تصویربرداری این بخش‌ها، تصویربرداری این بخش‌های محدود نیز انجام خواهد شد.



بخش‌هایی از مجموعه در شهرک دفاع مقدس جلوی دوربین رفت و بخش‌هایی نیز در شهرک غزالی تصویربرداری شد.

به گزارش فارس، در خلاصه داستان این سریال تاریخی آمده است: یک ایرانی تحصیل‌کرده در فرانسه پس از ازدواج با دختر مستشارالدوله و عضویت در لژ فراماسونری به ایران مراجعت کرده و از طریق توصیه فرماندار شهرستان کوچکی چون ساوه مامور اجرای فرمان کشف حجاب در آن شهرستان می‌شود و به کمک خوانین و شخصیت‌های ذی نفوذ شهر طرح و برنامه‌ریزی می‌کند ولی میرزا رضا تدین بازاری معتمد مردم مقابل او جبهه می‌گیرد و ...



«کلاه پهلوی» پس از «کیف انگلیسی»، دومین سریال تاریخی ضیاء‌الدین دری است که به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان برای پخش از شبکه‌ اول سیما تولید شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس