امیر آشتیانی: ساخت تراموای شهری مزیت‌های بسیاری برای مردم تهران دارد

وزیر دفاع گفت: ساخت تراموا می تواند مزیت های زیادی برای مردم تهران از جمله افزایش سرعت نقل و انتقال، کاهش ترافیک، کاهش آلودگی هوا و ... را در بر داشته باشد.

به گزارش مشرق، مراسم امضای تفاهم‌نامه‌ میان شهرداری تهران و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز( یکشنبه نوزدهم شهریورماه ۱۴۰۲) با حضور امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و علیرضا زاکانی شهردار تهران برگزار شد.

امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در آیین امضای تفاهم نامه همکاری با شهرداری طی سخنانی با اشاره به راهبردهای کلان دولت سیزدهم در همکاری علمی با دستگاه‌های مختلف، گفت: وزارت دفاع در راستای اجرایی شدن سیاست‌های دولت به دنبال انتقال دانش و تجربیات خود به بخش‌های دیگر در کشور است و در این مسیر بیش از هر نهاد دیگری بهره‌مند از ظرفیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه هستیم.

وی افزود: مطابق مفاد تفاهم‌نامه‌ای که امروز به امضا می‌رسد، بناست دو دستگاه در زمینه‌های مختلفی چون فنی مهندسی و ترابری همکاری مشترک داشته‌باشند.

وزیر دفاع در پایان خاطرنشان کرد: ساخت تراموا می تواند مزیت های زیادی برای مردم تهران از جمله افزایش سرعت نقل و انتقال، کاهش ترافیک، کاهش آلودگی هوا و ... را به همراه داشته باشد و قطعا این مسیر را استمرار خواهیم داد و کارهای دیگری را نیز در راستای خدمت به مردم با شهرداری تهران پیش خواهیم برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس