گفته بودم نکونام پوزه خیلی‌ها را به خاک می‌مالد/ جواد نتایجی گرفت که تیر بدخواهان استقلال به سنگ خورد/ اسپانسر تیر آخرتان است ولی مردم تیمشان را تنها نمی‌گذارند

مربی اسبق استقلال گفت: شکر خدا استقلال در ۴ بازی ابتدایی توانست با درایت و هوشمندی جواد نکونام نتایجی بگیرد که حالا عده‌ای چشم دیدن آن را ندارند.

به گزارش مشرق، علی چینی، بازیکن و مربی اسبق استقلال درباره عملکرد جواد نکونام در ۴ بازی ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه همانطور که انتظار داشتیم جواد نکونام با درایت و هوشمندی کافی توانست استقلال را در چهار بازی اول به سه پیروزی برساند. البته در بازی با سپاهان هم استقلال مستحق شکست نبود و دیدیم که داور بازی چطور در حق ما جفا کرد.

وی افزود: من قبل از شروع فصل گفته بودم جواد نکونام باید پوزۀ خیلی‌ها را به خاک بمالد که او همین کار را کرده و تا همین الان طوری نتیجه گرفته که می‌بینیم عده‌ای برای اینکه استقلال را زمین بزنند به سراغ اسپانسرها رفته‌اند و نمی‌گذارند شرکت‌های قوی اسپانسر استقلال شوند. این‌ها همه ثابت می‌کند استقلال کارش را درست انجام می‌دهد.

بازیکن قدیمی استقلال اضافه کرد: من به نکونام ایمان دارم. باید به حجت کریمی تبریک گفت که در زمان کوتاهی که در استقلال بود توانست چنین سرمربی خوبی را برای استقلال به خدمت بگیرد. از روز اول که اسم نکونام مطرح شد من پشت او بودم و هنوز هم از او حمایت می‌کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شنیده است به برخی از اسپانسرها گفته شده نباید حمایت کنند توضیح داد: کاملا واضح است چون استقلال تیم رو به جلو است. تیم عقب نشینی کننده نیست. آنهایی که اوضاع مدیریت باشگاه استقلال را تحت تاثیر قرار دادند و کاری کردند حجت کریمی برود و نفرات دیگری بیایند الان نمی‌توانند ببینند استقلال با این همه مشکل هنوز در کورس صدرنشینی است.

بیشتر بخوانید:

گزینه مدنظر استقلال به گل گهر پیوست

چینی خاطرنشان کرد: شاید درست نباشد اینطور بگویم اما من شنیده بودم حتی دوست نداشتند نکونام در استقلال نتیجه بگیرد. برای همین نمی‌خواستند این تیم در بحث یارگیری و جذب نفرات مورد نیاز نکونام راهش را راحت طی کند و دائم برایش سنگ‌اندازی می‌کردند.

گفته بودم نکونام پوزه خیلی‌ها را به خاک می‌مالد/ جواد نتایجی گرفت که تیر بدخواهان استقلال به سنگ خورد/ اسپانسر تیر آخرتان است ولی مردم تیمشان را تنها نمی‌گذارند

مربی سال‌های گذشته استقلال ادامه داد: الان هم آمده‌اند برای اینکه بیشتر سنگ جلوی پای استقلال بیندازند به برخی از اسپانسرها گفته‌اند نباید با استقلال همکاری کنند. این‌ها دیگر تیر آخرشان است اما من از آنهایی که با احساسات میلیون‌ها هوادار فوتبال بازی می‌کنند خواهش می‌کنم دیگر دست از این کارها بردارند و لطفا اجازه بدهند باشگاه کارش را بکند.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: این نوع رفتار اصلاً جوانمردانه نیست. خوب نیست اینقدر چوب لای چرخ این تیم بگذارید. میلیون‌ها انسان در ایران دلشان خوش به این تیم است. بروید و مشکلاتتان را جای دیگری حل کنید. چرا دست از سر استقلال بر نمی‌دارید! این تیم تا حد مرگ ضعیف شده و باز هم از لگد زدن به پیکر نحیف استقلال دست برنمی‌دارید؟

چیینی تاکید کرد: فقط این را بدانید شما هر کاری بکنید نمی‌توانید استقلال را از بین ببرید. این تیم عقبه ۸۰ ساله دارد و در هر کوچه و خیابان هستند افرادی که دلشان به عشق این تیم می‌تپد. افتخار می‌کنم که چند سال در این تیم بازیکن بودم و مدتی روی نیمکت مربیگری اش نشستم. به همین چند فصل حضورم قسم می‌خورم با گوشت، پوست و استخوانم درک کرده‌ام که این مردم حاضرند به خاطر استقلال هر کاری بکنند. پس لطفاً دیگر بس است و دست از سر این تیم بردارید. بگذارید این تیم راهش را برود. همانطور که در لیگ بیست و یکم کاری به کارش نداشتید و رفت و قهرمان شد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    1 0
    با سپاس از الطاف داوران عزیز
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    2 0
    با این حرفا میخوای که پست بگیری؟ چینی چه میچینی؟ کجای کار بودی تو اصلا؟
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    0 1
    این دون کیشوتهای فوتبال ایران خیال می کنند مردم دشمن تیم استقلال هستن از قرار معلوم همه کار و زندگیشان را تعطیل و به توطئه علیه اسنقلال مشغولند!! مردک هیچ سرمایه گذاری به تیمی که مدیرانش جز پله کردن هوادار بیحبر از همه جا هنری ندارندو گند اختلافات و مفاسدداخلبشان همه جا را گرفته اعتماد نمیکند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس