کد خبر 1525030
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
دستگیری زن زورگیر و سردسته باند تبهکاری در نوشهر

فرمانده انتظامی نوشهر از دستگیری زن زورگیر و سردسته باند تبهکاری در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران ، سرهنگ اکبر درویشی گفت: در پی وقوع سرقت به عنف طلا و زیورآلات یک خانواده در ویلایی در شهرستان نوشهر؛ موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در این ارتباط ۲ نفر از اعضای این باند در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی نوشهر تصریح کرد؛ با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهمان که یک فرد مونث و ۲ نفر مذکر هستند ، شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.

درویشی ادامه داد: متهمان با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی در میدان آزادی نوشهر در حالی که مجدد برای باج‌گیری قصد داشتند متعرض آن خانواده شوند، دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه سردسته این باند فرد تبهکاری است که دارای سوابق متعدد کیفری است، اضافه کرد: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی نوشهر بیان کرد: متهم در حین دستگیری با مقاومت در برابر پلیس و هیاهو قصد فرار از دست قانون را داشت که با واکنش سریع پلیس دستگیر شد.

درویشی با اشاره به انتشار کلیپ دستگیری این باند در شبکه‌های معاند گفت: دشمنان امنیت مردم بزرگ ایران ر آن سوی مرزها با حمایت از این فرد خطرناک هنجارشکن با دروغ پردازی و تشویش اذهان عمومی به دنبال خدشه دار کردن امنیت روانی مردم هستند در حالی که امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و در این راه هرگز مماشات نخواهد کرد.

شهرستان نوشهر با جمعیت ۱۵۰ هزار نفر در غرب استان مازندران واقع شده و به عنوان یکی از نقاط گردشگرپذیر این استان محسوب می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    1 0
    این سلیطه را باید سوار بر خر و آفتابه به گردن دور شهر چرخاند و فیلم آن را در تمام شبکه های خبری و در تمام ساعات شبانه روز تا یک روز پخش کرد.
  • عباس NL ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    1 0
    هفتگ زن، زندگى، آزادى خخخخخخخ
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    1 0
    اگر گوشی های این افراد را بررسی کنید .یقینا انها از فتنه گران بوده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس