کد خبر 1486291
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در ملایر کشف شد

فرمانده انتظامی ملایر از کشف مقدار ۲۴ هزار لیتر نفت مازوت قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزئیات این خبر افزود: در راستای شناسایی و مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی از نگهداری سوخت بدون مجوز قانونی در یکی از روستاهای این شهرستان ملایر مطلع شدتد.

وی اظهار داشت: بلافاصله طی هماهنگی با دستگاه قضائی به منظور بررسی موضوع، ماموران پلیس به این روستا اعزام شدند.

فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: ماموران در بازرسی از محل مورد نظر، مقدار ۲۴ هزار لیتر نفت مازوت قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال را از یک دستگاه تانکر کشف کردند.

سرهنگ ساکی تاکید کرد: برخورد با هرگونه قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی از اولویت‌های انتظامی شهرستان ملایر در سال‌جاری است.

وی همچنین از دستگیری ۲ متهم و کشف چهار قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پلیس امنیت عمومی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی ملایر گفت: در راستای پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیر و برخورد با مخلان نظم و امنیت، مرحله دیگری از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در یکی از روستاهای شهرستان ملایر با بهره‌گیری از توان پلیس‌های تخصصی، عوامل ستادی و یگان امداد به مرحله اجرا درآمد.

سرهنگ ساکی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد چهار قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، ۱۵ فشنگ مربوطه و وسایل استعمال مواد مخدر را کشف کردند.

وی ادامه داد: در این طرح ۲ متهم دیگر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ملایر دستگیری سه نفر از اعضای باند سرقت موتورسیکلت، دستگیری یک نفر سارق آهن‌آلات و یک نفر سارق سیم در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط ماموران کلانتری ۱۱ را از دیگر اقدامات پلیس عنوان کرد.

سرهنگ ساکی بیان کرد: ماموران در اجرای این طرح سه نفر از اعضای باند سرقت موتورسیکلت را شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه آنان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها، یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف کردند.

وی یادآور شد: ماموران در ادامه این طرح، یک نفر سارق آهن آلات و یک سارق سیم برق هوایی را به همراه مقادیری آهن آلات و سیم برق سرقتی و یک نفر دارنده سلاح شکاری غیرمجاز نیز دستگیر و به همراه دیگر متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس