کد خبر 1522659
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۳:۵۶
دستگیری باند آدم ربایی و قتل توسط پلیس

انهدام باند آدم ربایی، دستگیری چهار نفر و بازداشت چند سارق از مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته پلیس ری است.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری اعضای باند چهار نفره آدم ربایی در عملیات ضربتی پلیس آگاهی این شهرستان، خبر داد و گفت: طی عملیاتی ۴۸ ساعته این افراد دستگیر و به دست قانون سپرده شدند.

وی افزود: پانزدهم مرداد امسال فردی با مراجعه به پلیس آگاهی ادعا کرد که توسط چند مرد در محله چشمه علی شهرری ربوده شده و پس چند روز اذیت و آزار وی توسط آدم ربایان، او را در اطراف شهرستان ری رها کرده اند که با توجه به حساسیت موضوع ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی سریعاً وارد عمل شدند.

به گفته طرهانی، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ری پس از بررسی و به کارگیری اقدامات فنی پلیسی و به کارگیری منابع اطلاعاتی طی روزهای آتی، موفق به شناسایی ۲ تن از اعضای باند آدم ربایان شده که طی یک عملیات ضربتی هر ۲ دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: در تحقیقات انجام شده، متهمان به جرم خود اعتراف و همدستان خود را معرفی کردند که متعاقب آن، روز گذشته در عملیاتی ضربتی و منسجم ۲ نفر دیگر اعضای باند نیز دستگیر و علیرغم انکار اولیه در مواجهه با دلایل و ادله پلیس به جرم خود اعتراف کردند.

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه پلیس به مخلان ناامنی مجال هیچگونه اقدامی را نخواهد داد و مخلان نظم و امنیت عمومی بدانند که در صورت ارتکاب جرم با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند، بیان کرد: با تکمیل تحقیقات و بازجویی های انجام شده هر چهار متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی منتقل شدند.

از سوی دیگر طرهانی از بازداشت ۲ سارق موتورسیکلت در محدوده کهریزک خبر داد و گفت که متهمان به هشت فقره سرقت اعتراف کردند.

همچنین از ری خبر رسید که سارقی که از انبارها و ساختمان های نیمه کاره سرقت می کرده هم دستگیر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس