کد خبر 1524687
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
۳ کشته و ۴ مصدوم در پی تصادف زنجیره‌ای ۴ خودرو در محور اردبیل_ خلخال

مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل گفت: تصادف زنجیره‌ای ۴ خودرو در محور اردبیل_ خلخال ۳ نفر فوتی و ۴ نفر مصدوم به جا گذاشت.

به گزارش مشرق، حمید قویدل مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل، با بیان این مطلب ادامه داد: ساعت ۱۰:۴۰ روز جمعه، ۱۷ شهریور، در محدوده روستای مرشت واقع در محور اردبیل- خلخال، ۴ خودرو (یک دستگاه تریلر، یک دستگاه پژو ۲۰۷ و ۲ دستگاه پراید) به صورت زنجیره‌ای به شدت با یکدیگر تصادف کردند.

قویدل گفت: با توجه به درخواست پشتیبانی اورژانس به مرکز فرماندهی عملیات هلال احمر استان اردبیل، بلافاصله ۳ تیم عملیاتی متشکل از ۸ نفر با بکارگیری ۳ دستگاه خودروی امدادی از پایگاه‌های امداد و نجات موقت بودالالو و سرچم به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ۳ نفر فوتی این حادثه در داخل خودرو محبوس شده بودند که عوامل این جمعیت با استفاده از ست هیدرولیک عملیات رهاسازی را انجام داده و افراد فوت شده را تحویل عوامل شهرداری دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این حادثه ۷ نفر حادثه دیده داشت که متاسفانه ۳ نفر به دلیل جراحات بالا و قبل از رسیدن نیروهای امدادی، جان خود را از دست داده بودند و ۴ نفر دیگر توسط عوامل‌ اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • جابر IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    3 0
    فقط قیافه خودروهای ایرانی پس از تصادف!!!!
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      3 1
      صافکارش خوب باشه بدون رنگ میتونه درش بیاره.
  • محمد IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    3 0
    متاسفانه دو نفر از جوانان فوت شده شاگردان سابق دبیرستان شاهد ناحیه 1 بودند.که از سفر زیارتی اربعین باز می گشتند روحشان شاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس