کد خبر 1524506
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷
انتقام سخت زنیت از سپاهان

تیم فوتبال زنیت روسیه موفق شد در قالب یک دیدار دوستانه با نتیجه ۴ بر یک سپاهان ایران را مغلوب کند.

به گزارش مشرق، تیم‌های زنیت روسیه و سپاهان ایران در قالب یک دیدار دوستانه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه گازپروم شهر سن‌پترزبورگ به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این دیدار با برتری ۴ بر یک زنیت به پایان رسید.

این دومین دیدار دوستانه ۲ تیم در کمتر از یک سال گذشته بود. بهمن ماه سال گذشته سپاهان در اصفهان موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر زنیت را با تمام ستارگانش مغلوب کند و حالا نماینده روسیه انتقام شکست بازی قبل را از طلایی‌پوشان گرفت.

سپاهان در این دیدار غایبان زیادی داشت و با ۱۶ بازیکن راهی روسیه شده بود. پیام نیازمند، محمد دانشگر، رامین رضائیان و شهریار مغانلو ۴ بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی در بلغارستان هستند و محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد و آریا یوسفی هم در اردوی امیدها در تاشکند حضور دارند.

علاوه بر این هفت بازیکن، کاوه رضایی، محمد کریمی و امید نورافکن هم به دلیل مصدومیت امکان همراهی سپاهان را در سفر به زنیت نداشته‌اند، این درحالی بود که احسان پهلوان نیز قبل از شروع بازی دچار مصدومیت شد و او نیز به جمع غایبان سپاهان در این دیدار اضافه شد، تا مورایس در این مسابقه با غیبت ۱۱ بازیکن اصلی خود روبه‌رو باشد.

تا قبل از دقیقه ۱۸ سپاهان نبض بازی را در اختیار داشت و چند موقعیت نیز بر روی دروازه زنیت ایجاد کرد اما به یک‌باره این نماینده روسیه بود که موفق شد گل اول را در دقیقه ۱۸ روی یک پاس عمقی و نفوذ به قلب خط دفاعی سپاهان توسط ایوان سرگئیف گل اول را به ثمر برساند.

تنها ۲ دقیقه بعد این بار باکائف موفق شد روی اشتباه نیما میرزازاد گل دوم را به ثمر برساند. دقیقه ۲۶ ضربه بازیکنان زنیت به دست هادی محمدی برخورد کرد تا داور اعلام خطای پنالتی به سود تیم میزبان کند. الکساندر اروخین موفق شدخلاف جهت میرزازاد گل سوم را به ثمر برساند.

بهترین موقعیت سپاهان برای گلزنی را رضا اسدی در دقیقه ۷۵ از دست داد. جایی که عیسی آل‌کثیر در محوطه جریمه زنیت توسط مدافعین این تیم سرنگون شد و داور این دیدار اعلام ضربه پنالتی به نفع سپاهان کرد. رضا اسدی پشت توپ قرار گرفت اما ضربه این بازیکن به تیرک دروازه برخورد کرد.

سرانجام سپاهان در دقیقه ۸۹ موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند. ارسال رضا اسدی را عیسی آل‌کثیر با یک ضربه سر شیرجه‌ای زیبا به تور دروازه زنیت رساند. خوشحالی طلای‌پوشان زیاد ادامه نداشت و در دقیقه ۲+۹۰ زنیت موفق شد روی اشتباه میرزازاد و دفع ناقص او گل چهارم را به ثمر برساند و در نهایت این دیدار با برتری ۴ بر یک زنیت به پایان رسید.

انتقام سخت زنیت از سپاهان؛ روس‌ها طلایی‌پوشان را با ۴ گل بدرقه کردند

ترکیب تیم فوتبال سپاهان:

نیما میرزازاد، هادی محمدی، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، برایان دابو، علی احمدی، ارشیا سرشوق، رضا اسدی، فرشاد احمدزاده، عیسی آل کثیر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
    2 2
    طوفان شله زرد اصفهان
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
      0 0
      پماد سوختگی همیشه همراه داشته باش و رب گوجه هم زیاد بخور
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
    2 3
    سپاهان تیم مافیایی که در لیگ ایران با حقه و اشتلم باری امتیاز می گیرد شله زرد بی خاصیت ... زرد طلایی فقط صنعت نفت آبادان
    • پانیز IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
      0 0
      درکت میکنم چون وقتی سرورتون صدرنشین هست و تو زمین زورتون بهش نمیرسه از دور بهش توهین میکنید
  • زهره IR ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    8 0
    من استقلالی هستم شله زرد سوراخ سوراخ شد.
  • IR ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    0 0
    نظراتی که توش کینه و نفرت و عقده بجای منطق حکمفرماست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس