کد خبر 1524464
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

به گزارش مشرق، مهدی خراتیان با انتشار رشته توئیتی در صفحه خود نوشت:

همانطور که پیش‌بینی شد سونامی حقوقی علیه ترامپ باشکایت ۱۱۵صفحه‌ای CREWcrew (به ریاست بوک‌بایندر عضو کمیته مشورتی امنیت میهنی آمریکا)به نمایندگی از ۶تن از شهروندان ایالت کولورادو که درمیانشان یک نماینده سابق کنگره و یک سناتور برجسته ایالتی(هردو جمهوریخواه)دیده میشود، وارد فاز جدیدی شد. به موجب این شکایت ترامپ باید ناظر به متمم چهاردهم قانون اساسی آمریکا از شرکت در انتخابات ایالت کولورادو محروم شود.

اهمیت این شکایت در این است که CREWcrew دیروز اعلام کرد که یکی از نزدیکان ترامپ را باحکم دادگاه ناظر به متمم چهاردهم ازپست خود اخراج کرده است.

وزیر کشور کولورادو(دموکرات)در بیانیه‌ای تلویحا از این اقدام استقبال کرده و اعلام کرده که منتظر تعیین تکلیف دادگاه در این مورد می‌ماند. متون قوانین کولورادو درمورد افراد واجد صلاحیت جهت رقابت در این ایالت در نسبت با قانون اساسی آمریکا مبهم است.

فاز جدید سونامی حقوقی علیه ترامپ

فاز جدید سونامی حقوقی علیه ترامپ

فاز جدید سونامی حقوقی علیه ترامپ

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
    1 1
    ترامپ قمار بازِوحشی، بی منطق، دیکتاتور، دروغگو، قاتل و جانی، دیوانه ی زنجیری، متولد شده از راه نامشروع و.... برای همیشه به زباله دان تاریخ پرتاب شد و دیگه نمی تواند رئیس جمهور شود. این خط و این نشان.
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
    0 2
    ترامپ جنایتکار بانی تولید وگسترش ویروس کرونا وجنگ جهانی بیولوژیک است ، این جانور هفت میلیون آدم را ویک میلیون آمریکایی را با ویروس کرونا به سینه قبرستان فرستاد چون اسرائیل یهودی چنین فرمانی به ترامپ مزدور داده بود که همه مسیحیان اروپا وامریکارا به تقاس هولوکاست ویهودی کشی قتل وعام کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس