کد خبر 1524006
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
اسم مدیریت دقیق را تبعیض نگذارند/ چیزی از مهاجم خارجی نمی دانم

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: وظیفه داریم قسمتی از درآمد را از محل اسپانسر تأمین کنیم. باشگاه با مدیریت خوب درویش این کار را انجام می‌دهد.

به گزارش مشرق، حسین شهریاری در خصوص حضور در حاشیه مراسم جاماندگان اربعین که امروز در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد، اظهار داشت: حماسه حسینی می‌تواند تأثیر بزرگی روی روحیه ورزشکاران و همچنین عموم مردم داشته باشد. این حماسه، قدرت شیعیان را نشان می‌دهد و حضور در این مراسم می‌تواند حماسه خوبی برای شیعیان جهان باشد.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به رفع مشکل میزبانی تیم‌های ایرانی از تیم‌های عربستان، گفت: امیدوارم بحث حضور هواداران حل شود. ما در این مورد درخواست دادیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا ورزشگاه آزادی میزبانی خواهند داشت، گفت: باید سوال کنیم. در حال تلاش هستند تا آماده شود ولی نمی‌دانم اتفاق می‌افتد یا نه، باشگاه تلاش می‌کند بازی بدون حضور تماشاگر نباشد. کمیته انضباطی برای داستان هند یک محرومیت اعلام کرد. دنبال این هستیم حل شود تا بازی با هوادار باشد. فدراسیون هم در حال کمک است. باشگاه عزم خودش را جمع کرده است. در یکسال اخیر باشگاه مدیریت دقیقی روی همه مسائل داشته و خوب مدیریت کردند.

بیشتر بخوانید:

هرکسی می‌تواند ۲۰۰ میلیارد بیاورد، جای من را بگیرد/ بازی‌های سپاهان باید ۳ بر صفر شود/ نکونام خارج از چارچوب صحبت کند برخورد می کنیم!

شهریاری در مورد صحبت‌های شب گذشته خطیر در مورد تبعیض بین دو باشگاه در موضوع اسپانسر، عنوان کرد: این تبعیض نیست. نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس مدیریت خیلی خوبی دارد. وقتی یک مدیریت خوب کار می‌کند دلیلی ندارد بگویند تبعیض وجود دارد. مدیران استقلال هم افراد خوب و قوی هستند. ان‌شاالله با دقت پیگیری کنند تا مشکلات آنها هم حل شود.

شهریاری در خصوص صحبت‌های خطیر مبنی بر اینکه مدیران پرسپولیس مانع عقد قرارداد استقلال با اسپانسر شدند، گفت: مدیریت پرسپولیس بر اساس وظایف خودش کار می‌کند. قطعا مدیریت پرسپولیس دنبال این نیست که چه کسی قرارداد می‌بندد. هرکسی در مسیر خودش حرکت می‌کند. مدیریت پرسپولیس دقیق است. کل باشگاه با دقت کار می‌کند.

وی در مورد اینکه آیا موافق اسپانسر مشترک است، عنوان کرد: اصلا کاری به این نداریم و به آن هم فکر نکردیم. وظیفه داریم قسمتی از درآمد را از محل اسپانسر تأمین کنیم. باشگاه با مدیریت خوب درویش این کار را انجام می‌دهد.

شهریاری در مورد بحث VAR، گفت: این یک الزام است. قطعا مسئولین فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش کمک می‌کنند تا این اتفاق بیفتد و میزبانی به خوبی انجام شود. از وزارت ورزش و مسئولین فدراسیون درخواست ویژه داریم که این اتفاق خوب برای ایران بیفتد.

وی در خصوص روند نقل و انتقالات پرسپولیس و به تأخیر افتادن جذب مهاجم خارجی، گفت: باشگاه باید در این مورد صحبت کنند. آن‌ها پیگیر هستند و من چیزی نمی‌دانم.

وی در خصوص اینکه حضور ستاره‌هایی مانند رونالدو نیاز به ایجاد شرایط خاص دارد تا اتفاق ناخوشایندی نیفتد، گفت: ایران می‌خواهد میزبان شود. همه دست‌اندرکاران کمک می‌کنند این اتفاق بیفتد. الان اتفاق خوبی افتاده که میزبان هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    3 0
    گردانندگان استقلال هنرش فقط ریخت و پاش کردن پول بیننده المال است نکونام که فولاد اهواز رابه وضعیت فلاکت بار امروز کشانده با لیست و هفت مبلیارد تومان مربی میسود و بازیکنانی چون خالدی و محمدی که پرسپولیس هستند با پیشنهادهای نجومی جذب میشوند وحضرات مدعی تبعیض هستند
    • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      0 0
      فصل پیش ۳ ملیون دلار فقط خرج ۳تا مهاجم خارجیتون کردید که سر جمع ۱۰ تا گل نزدن.خرج بقیه ستاره هاتون پیش کش.فقط رادوشویچ نیمکت نشین ۲ ملیون دلار قراردادش بود.عالم و آدم میدونن لنگ ده برابر بقیه باشگاه ها ریخت و پاش داره.اندهزه تیمهای سعودی هزینه باشگاه حکومتی میشه آخرشم داورا باید بازیو براش دربیارن
  • لنگی IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    2 6
    اگه لنگ راست میگه طفره نره و درست جواب خطیر رو بده خودتون هم میدونید لنگیهای فدراسیون و کمیته داوران و .... از سرورشون میترسن
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    0 0
    مدیریت خوب درویش خخخخخخ دولت فقط یه هفته براتون صندوق خالی نکنه درویش مثل ماجرای انتقال بیرانوند به استقلال باید بره صندلی عقب ماشین قائم بشه کتشو بکشه رو خودش که دیده نشه
  • ادرین DE ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    یکی از راه‌های بازدارندگی از بیانیه‌نویسی محکومیت خاطی به اظهار پشیمانی و عذرخواهی همان افراد و باشگاه‌هایی است که بیانیه مینویسن. و مجازات برتر کسر امتیاز از باشگاه بیانیه نویس
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    پرسپولیس با دقت و منظم کار میکنه- اما بعضی ها نمیخوان قبول کنند - البته خیلی جاها هم چوب لاچرخ پرسپولیس میزارن
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    اصلا استقلال میخواد یک دو دوره پرسپولیس و تراکتور و سپاهان و اونایی که میگه اصلا دو دوره تو مسابقات نیان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس