کد خبر 1523606
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
درگیری

منابع خبری از درگیری مسلحانه شدید مبارزان فلسطینی با اشغالگران صهیونیست در جنوب شهرک طوباس در کرانه باختری رود اردن خبر دادند.

به گزارش مشرق، درگیری های مسلحانه شدیدی میان نیروهای فلسطینی و اشغالگران صهیونیست در منطقه «طمون» واقع در جنوب شهرک طوباس رخ داد.

گردان طوباس وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد: مبارزان قهرمان ما در طوباس بامداد امروز درگیری های شدیدی با نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی داشتند که به منطقه طمون یورش برده بودند.

این بیانیه افزود: نیروهای مبارز ما عناصر صهیونیست و خودروهای نظامی آن ها را که یک منزل را محاصره کرده بودند، هدف گلوله قرار دادند.

مرکز آمار و اطلاعات فلسطین «معطی» اعلام کرد که نیروهای مقاومت فلسطین در کرانه باختری طی ۲۴ ساعت ۲۶ عملیات علیه صهیونیست‌ها انجام دادند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    0 0
    اسرائیل باید همشونو بفرسته بهشت پیش همکیشان داعشیشون
  • alir IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    1 0
    اخرش این وسط چشم یکی کو ر می شود! قطعا این یک جنگ فرسایشی است و اقلا برای فلسطینی ها اورده ای ندارد. خیلی اسراییل بخواهد امتیاز دهد مرزهای 1967 بپذیرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس