خمز: می‌خواهیم با برد مقابل استقلال، پیروزی‌های متوالی را شروع کنیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بازی به بازی پیشرفت می‌کنیم و می‌خواهیم با برد مقابل استقلال خوزستان، پیروزی‌های متوالی را شروع کنیم.

به گزارش مشرق، «پاکو خمز» در نشست خبری قبل بازی مقابل استقلال خوزستان، اظهار داشت: ما در بازی‌های قبلی به ارتقای کیفیت فوتبال‌مان نیاز داشتیم. بازی به بازی پیشرفت کرده و فوتبال بهتری به نمایش می‌گذاریم.

وی با بیان این‌که کسب سه امتیاز مقابل مس رفسنجان برای‌مان مهم بود، توضیح داد: خوشبختانه مقابل مس به برتری دست یافتیم و آماده بازی با استقلال خوزستان هستیم. امیدوارم فردا نیز پیشرفت‌مان را نشان داده و با برد از زمین مسابقه خارج شویم و بتوانیم بردهای متوالی را آغاز کنیم.

خمز در رابطه با میزان شناختش از استقلال خوزستان، بیان کرد: نمی‌دانم وضعیت آب و هوایی اهواز چگونه است. احتمالاً بازی مقابل استقلال، شبیه دیدار با مس رفسنجان خواهد بود؛ چرا که هر دو تیم به یک شکل بازی کرده و برخی اوقات با پنج دفاع کار می‌کنند. بازی کردن مقابل تیم‌هایی که به خوبی دفاع می‌کنند، سخت است و باید با حوصله، دنبال پیدا کردن روزنه در خط دفاعی حریف باشیم. امیدوارم کیفیت چمن ورزشگاه مناسب ارایه فوتبال باشد.

سرمربی تراکتور در رابطه با محرومان و مصدومان تیمش، گفت: محمد نادری تنها غائب ما برای دیدار با استقلال خوزستان است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    2 0
    عامو قاچ زینو بچسب اسب دوانی پیشکشت
  • رضا IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    2 0
    به همین خیال باش...
  • علمدار سینایی IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    1 0
    اقای خمز پارسال هفت گل خوردی هنوز یادش مونده وسرزبان درسته که استقلال مشکل داره ولی خواهشا مواظب تهدید کردنت باش این تیم تیمی نیست که تو تهدیدش کنی خودتو اماده کن خلاصه پیشاپیش ممنون بابت سه امتیازی که بهمون دادی
    • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      0 0
      متن رو نخوندی نظر دادی، منظورش اس خوزستانه
  • جواد IR ۰۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    0 0
    به خدا قسم استقلال خوزستان نیمه دوم باید شش تا میزد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس