کد خبر 1522546
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۲
راه ارتباطی ۱۲ روستای سیل زده مشگین شهر بازگشایی شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر گفت: راه ارتباطی ۱۲ روستا در شهرستان مشگین شهر که در اثر سیل چند روزگذشته مسدود شده بود پاکسازی و بازگشایی شد.

به گزارش مشرق، رضا فرج پور بعدازظهر پنجشنبه در بازدید از راه روستاهای سیل زده مشگین شهر اظهار کرد: بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در برخی از روستای شهرستان مشگین شهر سبب وارد آمدن خسارت به راه‌های ارتباطی این روستاها شد.

وی خاطرنشان کرد: از همان ابتدای وقوع سیلاب راهداران در محل حضور یافته و با تجهیز همه امکانات و نیروی انسانی کار بازگشایی را انجام دادند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر از بازگشایی و پاکسازی جاده‌های ارتباطی ۱۲ روستا به طول تقریبی ۳۶ کیلومترتوسط راهداران در شهرستان مشگین شهر خبرداد و تصریح کرد: راهداران با به کارگیری ۹ دستگاه ماشین آلات سنگین شامل دو دستگاه لودر، دو دستگاه گریدر یک دستگاه بولدوزر و چهار دستگاه کامیون و نیروی انسانی عملیات پاکسازی و لایروبی را انجام داده اند.

فرج پور ادامه داد: راه‌های روستایی کوجنق، دوست بیگلو، سرخانلو، خانکندی و کنچوبه از جمله محورهای مواصلاتی بودند که در سیل اخیر شهرستان مشگین شهر دچار آسیب شدند و فعالیت راهداران در این محورها همچنان نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه با حضور و تلاش شبانه روزی راهداران کار تنقیه، لایروبی، پاکسازی گل ولای و بازگشایی انجام شده است، افزود: هیچ گونه مسدودی و مشکل در تردد اهالی و هم استانی‌ها از این مسیر وجود ندارد و تردد برای مردم و رانندگان برقرار است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: طبق اعلام کارشناسان فنی راه میزان خسارت وارده به محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی شهرستان مشگین شهر در جریان این سیل بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان برآورد شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس