تصادف زنجیره‌ای ۵ وسیله نقلیه در بزرگراه همت

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از وقوع تصادف زنجیره‌ای ۵ وسیله نقلیه در بزرگراه همت خبر داد و گفت: سرعت و خواب آلودگی علت اصلی این حادثه بوده است.

به گزارش مشرق، سرهنگ رابعه جوانبخ، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: بامداد امروز پنج دستگاه خودروی سواری در بزرگراه شهید همت به سمت غرب، با هم برخورد کردند که علت این حادثه تخطی از سرعت مطمئنه بود.

این مقام انتظامی ادامه داد: با وقوع حادثه و مشاهده آن از طریق دوربین‌های پلیس راهنمایی و رانندگی مستقر در معابر، بلافاصله مأموران پلیس راهور فاتب به همراه عوامل آتش نشانی در محل حاضر و به بررسی علل وقوع این حادثه پرداختند که طی آن مشخص شد یکی از رانندگان به خاطر سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، از مسیر منحرف شده و این مساله به ایجاد تصادف زنجیره‌ای شده است.

سرهنگ جوانبخت، اضافه کرد: در این تصادف، به هر پنج خودرو خسارات شدیدی وارد شده و رانندگانی که دچار آسیب شده بودند از سوی پزشکان اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی در پایان از تمامی رانندگان خواست، در حین رانندگی از سرعت و سبقت بالا و ناگهانی بپرهیزند و حتماً در هنگام خستگی استراحت کننده تا در زمان رانندگی دچار خواب آلودگی نشوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس