کد خبر 1522381
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹
.

ستاد راهبری تحول ریاست جمهوری با اعلام خبر جذب نیروی سربازی امریه، شرایط خدمت انجام وظیفه در این ستاد را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، ستاد راهبری تحول دولت اعلام کرد به‌منظور انجام امور پژوهشی، اجرایی و اداری، تعداد محدودی از متقاضیان مرد را برای گذراندن دوره خدمت مقدس سربازی در شهر تهران در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری پذیرش می‌کند.

این ستاد همچنین با اعلام شرایط و ملاحظات ضروری اولیه متقاضیان ثبت‌نام برای سربازی امریه، رشته‌های مورد نیاز برای جذب سرباز را امور خارجه، فناوری اطلاعات و ارتباطات، رسانه و فرهنگ و هنر اعلام کرد.

بر اساس شروط اعلام شده، مهلت معافیت تحصیلی متقاضیان خدمت در ستاد راهبری تحول دولت از زمان ثبت‌نام در سامانه تا تاریخ اعزام می‌بایست حداقل ۵ ماه باقی مانده باشد و یکی از شروط ثبت‌نام و پذیرش امریه، نداشتن کسر خدمت عنوان شده است.

مشمولان وظیفه نباید از بستگان سببی و نسبی کارکنان شاغل در نهاد ریاست جمهوری باشند و از پذیرش متقاضیان غیربومی و دارای غیبت به‌عنوان امریه نیز ممانعت به عمل می آید.

بر اساس بند دیگری از شروط ستاد راهبری تحول دولت، تاریخ اعزام به آموزش و خدمت نظام وظیفه برای مشمولان امریه این ستاد، اول بهمن ۱۴۰۲ و موعد دریافت برگ اعزام پس از استعلامات حراست و گزینش و تأیید نهایی اداره کل مربوطه است.

این ستاد در عین حال تصریح کرده است که ثبت‌نام اولیه به منزله پذیرش قطعی تلقی نشده و هیچ‌گونه تعهدی برای جذب متقاضیان دربرنخواهد داشت.

متقاضیان خدمت امریه در ستاد راهبری تحول ریاست جمهوری می‌توانند درخواست خود را تا روز جمعه ۱۰ شهریور در سامانه جامع کارکنان وظیفه دولت ثبت کنند و در صورت تأیید شرایط اولیه، از داوطلبان برای مصابه دعوت خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    3 1
    امریه ها اگه همان استخدام بشن خارج ازنوبت هدرکل خدمت برای بی کس هاست وکسانی که معمولا ازبنیاد شهیددرتوجه معافیت ازخدمت وسهم کنکورودانشگاه نیستند میایند البته دوران گذراندن کارگری ومهارت های رده پایین 3ماه کسری میدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس